MuscleMeat

massakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koen

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2020
Berichten
48
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Ik zit te twijfelen uit de volgende kuren, doel massa. Test 750 bold 800 of test 1g?
 
Je twijfelt al lang....
Heb je zelf afgewogen welke je zou willen doen en waarom?
 
Waarom twijfel je precies tussen die 2 kuren? Zitten aardig wat verschil in ml’s in
 
Je twijfelt al lang....
Heb je zelf afgewogen welke je zou willen doen en waarom?
ik zou test 1g willen doen omdat ik niet overtuigd ben dat test 750 bold 800 meer massa zal geven.
 
1000mg test lijkt me wel lekker.
 
En wat ga je doen tegen de aromatisering op 1 gr test?

Niet iedereen heeft daar last van, als in dat het negatieve bijwerkingen oplevert. Zou sowieso ver bij AI's vandaan blijven.
 
En wat ga je doen tegen de aromatisering op 1 gr test?
nooit last van nare bijwerkingen gehad die ik hier weleens heb gelezen, kom net af van test 750 tren 600
 
nooit last van nare bijwerkingen gehad die ik hier weleens heb gelezen, kom net af van test 750 tren 600
En mee door naar de volgende kuur 🚀
 
  • Like
Waarderingen: Koen
Test 750 + Deca 500
 
Beter denk ik een combinatie tussen Test + Deca dan alleen maar Test...
voor mij nooit meer deca...kwantitatieve gains en rot herstel
 

Grootste probleem in deze is het vetpercentage dat riant onderschat wordt. Op 15% een gram test nemen of op 8% maakt nogal een verschil. Ook is eenieder zijn of haar hormoonhuishouding natuurlijk uniek in zijn soort, hoe jouw lichaam naar homeostase probeert te werken en de manier waarop het daarop wel of niet bijwerkingen tentoonstelt, is daar geen uitzondering op.

Want dat zijn de dbb standaarden

Wat een onzin zeg :roflol:

Hier een mooi plaatje dat eigenlijk voor zich spreekt, maar als je wat duiding nodig hebt laat het gerust weten.

Inwendig_milieu_volgens_Biologielessennl.jpg
 
Grootste probleem in deze is het vetpercentage dat riant onderschat wordt. Op 15% een gram test nemen of op 8% maakt nogal een verschil. Ook is eenieder zijn of haar hormoonhuishouding natuurlijk uniek in zijn soort, hoe jouw lichaam naar homeostase probeert te werken en de manier waarop het daarop wel of niet bijwerkingen tentoonstelt, is daar geen uitzondering op.



Wat een onzin zeg :roflol:

Hier een mooi plaatje dat eigenlijk voor zich spreekt, maar als je wat duiding nodig hebt laat het gerust weten.

Inwendig_milieu_volgens_Biologielessennl.jpg

Mooie infographic maar draagt niet echt bij aan de discussie over wel of geen AI gebruiken? of mis ik iets?
 
Back
Naar boven