AndroidHealthClinic

massakuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooie infographic maar draagt niet echt bij aan de discussie over wel of geen AI gebruiken? of mis ik iets?

Omdat je oestrogeen op 1gr test niet veel hoger zal zijn dan 500mg test per week. Dus waarom je op hogere doseringen dan ineens naar een AI zou moeten grijpen ontgaat mij een beetje. Ook als je gevoelig bent voor Gyno dan is een AI nog steeds niet de beste keuze. Nolvadex daarentegen wel, zowel curatief als preventief.
 
Omdat je oestrogeen op 1gr test niet veel hoger zal zijn dan 500mg test per week. Dus waarom je op hogere doseringen dan ineens naar een AI zou moeten grijpen ontgaat mij een beetje. Ook als je gevoelig bent voor Gyno dan is een AI nog steeds niet de beste keuze. Nolvadex daarentegen wel, zowel curatief als preventief.

Behalve gyno geeft een (te) hoog oestrogeen nog een boel andere sides. Ik ben constant moe en futloos en heb helemaal geen sex drive als ik meer dan 400-500 test neem zonder een AI.
 
Behalve gyno geeft een (te) hoog oestrogeen nog een boel andere sides. Ik ben constant moe en futloos en heb helemaal geen sex drive als ik meer dan 400-500 test neem zonder een AI.

Vind ik nog steeds geen reden om een AI te nemen, maar goed ieder zijn ding zo natuurlijk.
 
Inderdaad, ieder zijn ding… jij een slap pikkie en ik die beestachtige sex drive.

:roflol: vraag anders je vriendin eens hoe slap die was laatst ;)
 
Ik heb zelf ook nooit een AI nodig gehad gelukkig, maakt niet uit wat ik neem. Alle begrip dat sommige mensen er toevallig wel baat bij hebben zoals Spambod maar de meeste nemen maar een AI zonder dat ze het nodig hebben.

Inderdaad, ieder zijn ding… jij een slap pikkie en ik die beestachtige sex drive.
Hmm, zo'n opmerking maken terwijl je zelf middelen nodig hebt om geen wijf te worden. Uncalled for, broer :roflol:
 
:roflol: vraag anders je vriendin eens hoe slap die was laatst ;)

Ik wil haar liever niet herinneren aan de teleurstellende ervaring die ze heeft opgedaan met jou.

Op jouw leeftijd en met de 72 hernia’s die je hebt zal je vast weinig anders kunnen dan op je rug liggen.
 
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Ik wil haar liever niet herinneren aan de teleurstellende ervaring die ze heeft opgedaan met jou.

Op jouw leeftijd en met de 72 hernia’s die je hebt zal je vast weinig anders kunnen dan op je rug liggen.

:roflol: Mijn gewillige stoeipoes van 25 denkt daar toch heel anders over :D
 
Het best zou natuurlijk zijn om je bloedwaarden eens te testen tijdens je kuur om te zien hoe hoog je oestrogeenwaarden zijn. Ik denk dat het dan eerder regel dan uitzondering is om een AI te moeten gebruiken om je oestrogeen onder controle te houden op 1 gr test. Maar die bloedwaarden checken doet natuurlijk niemand. Dan liever preventief (ook al is het niet nodig) wat aromasin om de dag dan rondlopen met te hoge oestrogeenwaarden imo.

Meten is weten, maar dat is dan weer eerder uitzondering dan regel onder de meeste kuurders. Daarom goed om objectief te blijven in eventueel advies en aan te geven wat persoonlijke ervaringen zijn en wat niet :thumbs:
 
Hoge oestrogeen waarde merk je wel meteen, als je tijdens je kuur van een geile hond opeens naar zero sex drive gaat en je terug futloos begint te voelen.
 
Hoge oestrogeen waarde merk je wel meteen, als je tijdens je kuur van een geile hond opeens naar zero sex drive gaat en je terug futloos begint te voelen.
Dat gebeurd ook met te lage oestrogeen. Wat nu?
 
Ik neem geen AI. Maar zou me verbazen als je te laag uitkomt zonder dat je uitkomt zonder.

Hij bedoelt meer dat een AI kan zorgen voor een te lage waarde, waardoor de problematiek hetzelfde blijft, enkel dus een andere oorzaak. Nog 1 van de redenen om niet zomaar naar een AI te grijpen.
 
Hij bedoelt meer dat een AI kan zorgen voor een te lage waarde, waardoor de problematiek hetzelfde blijft, enkel dus een andere oorzaak. Nog 1 van de redenen om niet zomaar naar een AI te grijpen.
Je hoeft het dan ook niet heel je cycle door te pakken, moesten ze te hoog zijn. low dose om het onder controle te houden ( moest het nodig zijn) en zoals wovano zei na een bloedtest.

edit: Ik geef je geen ongelijk trouwens dat je er niet zomaar naar hoeft te grijpen.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hij bedoelt meer dat een AI kan zorgen voor een te lage waarde, waardoor de problematiek hetzelfde blijft, enkel dus een andere oorzaak. Nog 1 van de redenen om niet zomaar naar een AI te grijpen.
Dit, maar ook dat je niet altijd kan “voelen” aan je sexdrive of limp dick wanneer oestrogeen te hoog is omdat je die symptomen ook kan hebben met te lage oestrogeen.

Zat mensen die met low test moderate tren/masteron last hebben van te lage oestrogeen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Vonk
Omdat je oestrogeen op 1gr test niet veel hoger zal zijn dan 500mg test per week. Dus waarom je op hogere doseringen dan ineens naar een AI zou moeten grijpen ontgaat mij een beetje. Ook als je gevoelig bent voor Gyno dan is een AI nog steeds niet de beste keuze. Nolvadex daarentegen wel, zowel curatief als preventief.

Gaat het dan niet om de totale hoeveelheid test die naar oestrogeen kan aromatiseren? Ik snap welk punt je wil maken maar nog niet hoe die infographic je punt onderbouwt. Bedoel je dat bij iemand die een hogere dosis test gebruikt en daardoor een hoger oestrogeenniveau heeft, de ratio tussen de twee hormonen hetzelfde blijft?
 
Gaat het dan niet om de totale hoeveelheid test die naar oestrogeen kan aromatiseren? Ik snap welk punt je wil maken maar nog niet hoe die infographic je punt onderbouwt. Bedoel je dat bij iemand die een hogere dosis test gebruikt en daardoor een hoger oestrogeenniveau heeft, de ratio tussen de twee hormonen hetzelfde blijft?
Nee de hoeveelheid test die omgezet kan worden naar E2 vlakt af boven de 500mg.
Daardoor stijgt de A:E ratio dus.
 
Back
Naar boven