AndroidHealthClinic

massawinst per jaar. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIGTANK

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.021
Waardering
0
hoeveel massa win jij per jaar ongv. ?
in het eerste jaar is dat wat meer als gewoonlijk maar daarna ...
ik denk bij me eigen dat ik aankomend jaar zo n 5 tot 7 kilo massa zal winnen en het jaar daarop wat minder ik hoop dat ik dan de 3 tot 4 kilo haal . heeft iemand hier al eens overnagedacht ? lijkt me interessant om te weten ...

:rolleyes:

mzlll
 
ben nu twee jaar bezig en heb 20 kg gewonnen (bf 10,5%).. eerste jaar zat ik op zo'n 11 a 12 kg.
 
Van ca. 68 kg naar 110 kg ......... uhm in 17 jaar.

Is gemiddeld nog geen 2.5 kg per jaar.

Groet Smalluser :thumb:
 
ben een half jaar bezig en nu al 14kg....
wel iets hoger vet%, dus ongeveer 12kg met zelfde vet%
 
lengte: 1.83
begonnen met: 80 kilo bf 14,9%
duur: 3 maanden

dit weekend: (30 nov.) 88,1 kilo en bf 14,4% :D

Ik zal in het voorjaar wat pics plaatsen als mijn bf wat lager ligt.
 
Deze thread is al eens uitgebreid aan bod gekomen maar dit verschild uiteraard per persoon enorm, om nog maar te zwijgen van externe factoren die het kunnen beïnvloeden.
Er zijn er die met heel veel moeite 4 kilo spier per jaar aankomen..er zijn er die met een beetje inzet 30 kilo in 1 jaar aan vet en spiermassa aankomen...zeer relatief dus.
Ikzelf eerste jaar 20 kg. 2% meer vet.
 
Hmmm, nu 7 maanden bezig 5 Kg erbij waarvan ongeveer 2,5 kilo vet.
 
eerste jaar 11kg
tweede jaar loopt in februari af: tot nu toe 4 kg.

Percentage vet weet ik niet meer maar denk ong 7%.
Nou ja jullie zien het vanzelf wel binnenkort
 
in twee jaar tijd een kilo of 50... Ik verwacht niet dat het de komende jaren ook nog zo hard zal gaan, maar ben wel benieuwd hoe het gaat... Wat ik verwacht...zo veel mogelijk.
 
In 2 jaar tijd 50 kg? Wow das wel bruut gegaan dan:eek:
 
wanneer mogen we jou op foto's bewonderen robin? je bent al flink groot denk ik zo.
 
zeer strakke resultaten van iedereen
ga zo door !!
 
nu eerste 9 maanden 7kg en BF is nagenoeg hetzelfde gebleven.
 
Eerste 3 maanden ong. 3 kg (maar ik was wel ondervoed, dan kom je zelfs aan zonder training als je goed gaat eten) en daarna (1,5 maand) ... NIETS! :mad: Duidelijk waar het aan ligt, want mijn eten was ingekakt, ik zat precies op onderhoudsniveau. Nu weer een dikke week aan het vreten en geloof ik ong halve kg erbij.

Ik ben benieuwd wat ik, als vrouw, in een jaar kan halen ..
 
Ben sinds eind september aan't bulken en tot nu 4-5kg. bijgekomen. Heb ook nog altijd een (wel lichter) zichtbaar sixpack. Blijkt volgens de electronische bf-meter een kleine 2% bijgekomen te zijn...
 
Ik train ongeveer een half jaartje nu en ben 12.5 kilo aangekomen. Ik was erg ondervoed en had een erg licht gewicht voor iemand van mijn lengte.
 
85 kilo, ok in 35 jaar :D

laatste 5,5 maanden 8 kilo, en bf 2% omlaag.
 
Originally posted by oldy
85 kilo, ok in 35 jaar :D
Je bedoelt, 85kg bijgekomen in 35 jaar? Wow, 85kg is zoieso al enorm veel (als het geen vet is), ben je wel een kolos lijkt me...
 
Originally posted by Big Byron
Je bedoelt, 85kg bijgekomen in 35 jaar? Wow, 85kg is zoieso al enorm veel (als het geen vet is), ben je wel een kolos lijkt me...
Ehh, dat is sinds mijn geboorte :D
 
Back
Naar boven