Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Bezoekers in dit topic

Hnng. Prima keuze qua maaltijden :D. Wel zonde van de B&J, als je er echt niet meer van kon genieten :(
 
Vandaag dan de eerste dag van de cut. Ik heb me jammer genoeg niet kunnen wegen wegens gebrek aan een weegschaal.
Dat zal ik dan dit weekend doen, evenals de metingen.

CYCLE II - WEEK IV
-Deltoids Hamstrings-

Military Press
4x6x55

Machine Press
4x6x80

Dumbbell Lateral Raise
4x15x10

Bent-Over Dumbbell Raise
4x15x10

Face-Pulls
4x15x32.5
-superset with
Dumbbell Front Raise
4x15x10

Dumbbell Shrugs
4x6x37.5

Lying Hamstring Curl
4x15x40

SLDL
4x6x100
Hnng. Prima keuze qua maaltijden :D. Wel zonde van de B&J, als je er echt niet meer van kon genieten :(
Daar had ik zeker geen klagen over. :D Inderdaad zonde van de Ben&Jerry's; daar kijk ik anders zo naar uit.
 
Bij gebrek aan een degelijke belt doe ik die enkel als opwarming. Niet echt de moeite om te noteren.
Maar speciaal voor jou zal ik ze volgende keer noteren.


CYCLE II - WEEK IV
-Quadriceps-

Squat
4x6x130

Sissy Squat
4x15xBW+16

Leg Press - Plate Loaded
4x6x280

Leg Extensions
7x15x55

Bulgarian Split Squat
4x6x60

Beetje moeten improviseren vandaag en wegens gebrek aan tijd de hamstrings moeten opschuiven naar morgen, tijdens de delt-workout.
Hoe dan ook, de workout zelf voelde best lekker.

Wat leuks en lekkers voor vandaag: een 10k calorie challenge
Je hebt het ongetwijfeld al vaak zien voorbij komen: de grote hoeveelheden voeding om op 1 dag 10.000 calorieën op te doen.
Ik vroeg me al een lange tijd af of ik dit ook zou kunnen: en hieronder kan je mijn maaltijden terugvinden

Eiwitpannenkoeken met banaan en mousseline van appel
dyorgk.jpg
Boterhammen met Angus beef, kippenwit en pindakaas
13z0cwp.jpg
Gnocci met tomatensaus en zalm
2n9jnkj.jpg
Verloren brood met whey
34jaw6x.jpg
Oh Yeah protein bars
2m80gfd.jpg
Pizza met gegrilde kip
2vt3x3s.jpg
Ben & Jerry's One Sweet World
2prs7pl.jpg
Conclusie: dit is iets wat ik nooit meer wens te doen. De hoeveelheden waren misselijkmakend en de lol is er wel af na de eerste 4000 calorieën.
Maar nu kan ik wel met een gerust hart de cut beginnen.
Gruwelijk! Dat wil ik ook nog weleens doen...al vrees ik dat ik het geen challenge vind!

Stevige squats alweer trouwens!
 
Gruwelijk! Dat wil ik ook nog weleens doen...al vrees ik dat ik het geen challenge vind!

Stevige squats alweer trouwens!
Je mag het zeker optrekken naar 15.000 of 20.000 in jouw geval.
Thanks! Pas vandaag heb ik door dat ik niet 4x6x130 maar 4x6x140 gedaan heb. Ik was even vergeten dat de barbell 25kg was, en de bijhorende sluitstokken ook nog eens 5kg.
 
Kamp de afgelopen dagen met een venijnige hoofdpijn, maar desondanks gisteren toch nog een workout gedaan.

CYCLE II - WEEK V
-Borst Triceps Kuiten-

Bench Press
4x3x100
+15x60

Machine Flyes
4x15x65

Incline Press
4x3x95
+15x60

Incline Dumbbell Press
4x15x24

Machine Crossovers
4x15x50

Tricep Rope Extensions
4x15x50

Reverse Grip Tricep Extensios
4x15x40

Dumbbell Overhead Triceps Extension
4x15x10

Standing Calf Press
4x25x160

Crunches
4xfailure

Ondanks de hoofdpijn niet geheel ontevreden van de workout. Jammer genoeg is vandaag deze pijn nog niet weg en ga ik kijken of de leg-workout verplaatst moet worden of niet.
Wat zonde zou zijn, want vandaag zou het een leuke workout kunnen worden: inclusief tire flips en sledge pulls.

Voeding is momenteel niet om naar huis te schrijven, zo heb ik gisteren nog een worteltaart soldaat gemaakt.
 
Wat leuks en lekkers voor vandaag: een 10k calorie challenge

Je hebt het ongetwijfeld al vaak zien voorbij komen: de grote hoeveelheden voeding om op 1 dag 10.000 calorieën op te doen.

Conclusie: dit is iets wat ik nooit meer wens te doen. De hoeveelheden waren misselijkmakend en de lol is er wel af na de eerste 4000 calorieën.
Maar nu kan ik wel met een gerust hart de cut beginnen.

Voor vntl is dat cutten
 
het zal wel erg persoonsgebonden zijn.. soms zie ik chicks in die 10k challenges het ook zonder moeite halen en dan een vent die al moeite heeft om de 4-5k te halen :o
Zal misschien ook wat te maken hebben met lengte en gewicht..vergeet hier niet dat Sandorrr slechts 1.64m is en jij 1.85m..

Zo zullen de chicks die er geen moeite mee hebben ook eerder 1.75-1.85m dan 1.60m zijn..uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd!

Sandorrr Dikke training hoor ondanks de hoofdpijn! Zijn toch serieuze gewichten op zovel de bench als incline bench..!
 
Zal misschien ook wat te maken hebben met lengte en gewicht..vergeet hier niet dat Sandorrr slechts 1.64m is en jij 1.85m..

Zo zullen de chicks die er geen moeite mee hebben ook eerder 1.75-1.85m dan 1.60m zijn..uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd!

Sandorrr Dikke training hoor ondanks de hoofdpijn! Zijn toch serieuze gewichten op zovel de bench als incline bench..!
Dat speelt zeker een rol. Ook is het best belangrijk te vermelden dat ik ervoor koos niet een hele dag te junken en cheaten, maar relatief 'gezonde' alternatieven zocht.
Ik noem me graag een manlet, ondanks ik dat volgens de officiële berekeningen zelfs niet meer ben
c18d5033fe9e188582e89b962ec673ed88dbdc7a78e2cdc04d40950fc05a4de3_1.jpg

De gewichten zitten momenteel best oké, ze gaan traag maar gestaag naar boven. Dus dit ritme en systeem zo lang mogelijk volhouden.
Vandaag was de hoofdpijn jammer genoeg niet verdwenen, maar toch besloten naar de gym te gaan voor wat cardio.
Eens ik daar was, wist mijn goede vriend BaronVonBouchout me te overtuigen om toch maar samen met hem te trainen.

CYCLE II - WEEK V
-Quads Hamstrings-

Cycling
~35 minuten ~350 calorieën

Leg Extensions
7 sets van 12-15 reps tot 75kg
-superset with-
Lying Hamstring Curl
7 sets van 12-15 reps tot 50kg

Squat
5 sets van 12-15 reps tot 140kg

Sledge Pull
4x50meter tot 120kg
-superset with-
Seated Hamstring Curl with Rubber Band
4 sets van 15 reps

fin.

Best pittig zo'n workout. Helemaal anders dan wat ik gewoon ben. Zeker de sledge pull zorgde voor zeer veel verzuring.
Omdat ik wat extra cardio gedaan heb, hoef ik vandaag ook niet erg diep te gaan met voeding.
Post-workout: eiwitpannenkoek op basis van whey, havermout, eieren en banaan.
veq3v6.jpg
Deze avond staat er pasta met zalm op het menu!
 
Massieve training. Dat moet er wel flink hebben ingehakt :D
 
Jawel, tuurlijk ff gluren bij mijn power manlet.
Mooi te horen dat je nog steeds goed bezig bent, succes met je cut.
 
Massieve training. Dat moet er wel flink hebben ingehakt :D
Wel, ik had vandaag meer pijn verwacht in mijn quads. Zeker omdat ik best diep gegaan ben tijdens de workout. slightly dissapoint.

Jawel, tuurlijk ff gluren bij mijn power manlet.
Mooi te horen dat je nog steeds goed bezig bent, succes met je cut.
Hihi, dank je wel hoor papa.
Vandaag, een mooie maandagochtend, lijkt me een prima begin om de draad weer op te pikken.
 
Gelukkig is spierpijn geen indicatie van een effectieve training :D
 
Gelukkig is spierpijn geen indicatie van een effectieve training :D

Mijn hele wereld stort nu in.
screen-shot-2013-04-09-at-1-15-45-pm.png


Not srs natuurlijk

De workout van vandaag!

CYCLE II - WEEK V
-Back Biceps Abs-

warmup: 3x12xBW pullups

Lat Pulldown
3x20x65

T-Bar Row
3x20x40

Close-Grip Pulldown
3x20x42

Cable Row
3x20x60

Straight-Arm Lat Pulldown
3x20x36
-superset with-
Hyperextensions
3x20xBW+10

Scott Curl
3x20x15

Dumbbell Curl
3x20x8

Ab Rollout
3x20xBW

Besloten dat lager dan 4-6 reps (van mijn vorige cycle) niet nodig of voordeliger is voor me.
Dus na die cycle terug begonnen aan de high-rep cycle. 20 reps en niets minder.
Tevreden van de workout. Goede contractie en deed pijn waar het pijn moest doen.

Nutrition: ~1800 kcal: 170P 130C 40F
Dit staat gepland, wat me nog ruimte geeft voor 200 calorieën mocht ik daar nood aan hebben.
 
20 reps per set...hoe is het?
 
20 reps per set...hoe is het?
The pump is the cure.
50163787.jpg

CYCLE II - WEEK V
-Deltoids Trapezius Abs-

Military Press
3x20x30
-superset with-
Dumbbell Lateral Raise
3x20x10

Upright Rows - Wide Grip
3x20x22.5
-superset with
Lying Dumbbell Lateral Raise
3x20x10

Overhead Press - Smith Machine
3x20x55
-superset with-
Dumbbell Front Raise
3x20x10

Seated Face Pulls
3x20x20
-superset with-
Dumbbell Shrugs
3x20x25

Crunches
Nvt

Leuke, pittige workout. Schouders brandde lekker door de hoge reps en supersets.
Jammer genoeg had ik geen tijd meer om crunches te doen. Die zal ik voor de volgende workout dan houden.

Post-workout:
239qh3.jpg

Heel eenvoudig: erwtjes met wat rozijnen en hamblokjes
 
Walgelijke meal:kots:

Training is wel nice...lekker goor pompen:heart:
 
Back
Naar boven