AndroidHealthClinic

Gestopt MassiveBe's Contest Journal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandorrr

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
7.424
Waardering
890
Lengte
1m64
Massa
66kg
MassiveBe’s Contest Journal


Introductie:
Ik had mezelf voorgenomen om de DBB Forum Contest mee te doen, dus hier ben ik dan.
Winnen of een podiumplek zit er niet in, maar daar doe ik het niet voor.
Ik wil kennis opdoen: over mezelf, voeding, training & motivatie om dit later weer toe te passen en te perfectioneren.

Ik ben een 21-jarige student die in deze sport verzeild is geraakt nadat ik eens gratis kon testen in de plaatselijke gym met wat vrienden.
Sindsdien heb ik een haat-liefde affaire met het ijzer – we all know that feeling.
Mijn kennis is de afgelopen maanden zeker toegenomen door meer logs door te nemen, gesprekken te voeren met anderen en veel te lezen.
Maar de theorie verschilt wel eens van de praktijk, dus nu wil ik wel eens ondervinden hoe ik een contest prep moet aanpakken.

Voeding:
In het begin bestond mijn leven uit bulken, dat waren de mooie tijden. Helaas heb ik het metabolisme van een gehandicapte, comateuze kleuter dus mijn vetpercentage liep snel op naar boven.
Sindsdien ben ik van het traditionele bulk/cut cycle afgestapt en opteer ik een Body Recomp methode.
Op trainingsdagen eet ik post-workout mijn carbs en ga vanaf dan lager in vetten zitten, terwijl ik op rustdagen maar 1 carb meal heb.
Sinds ik deze methode hanteer voel ik me beter in mijn vel.
Body fat is terug wat gezakt, krachtstats naar boven en lichaamsverhoudingen kloppen meer.

Het plan is simpel: momenteel nog langzaam bulken/recomp, en vanaf [insert date] meer de nadruk leggen op cutten.
Langzaam in kcals zakken door steeds wat lager in carbs te gaan.
Ik behoud liever wat meer massa op 8% dan veel te moeten inleveren maar wel op 6% te eindigen.
Laatste periode schakel ik over naar Keto/PSMF om leeg te geraken.

Training: