AndroidHealthClinic

Gestopt MassiveBe's Contest Journal (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandorrr

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
3 feb 2010
Berichten
7.424
Waardering
890
Lengte
1m64
Massa
66kg
MassiveBe’s Contest Journal


Introductie:
Ik had mezelf voorgenomen om de DBB Forum Contest mee te doen, dus hier ben ik dan.
Winnen of een podiumplek zit er niet in, maar daar doe ik het niet voor.
Ik wil kennis opdoen: over mezelf, voeding, training & motivatie om dit later weer toe te passen en te perfectioneren.

Ik ben een 21-jarige student die in deze sport verzeild is geraakt nadat ik eens gratis kon testen in de plaatselijke gym met wat vrienden.
Sindsdien heb ik een haat-liefde affaire met het ijzer – we all know that feeling.
Mijn kennis is de afgelopen maanden zeker toegenomen door meer logs door te nemen, gesprekken te voeren met anderen en veel te lezen.
Maar de theorie verschilt wel eens van de praktijk, dus nu wil ik wel eens ondervinden hoe ik een contest prep moet aanpakken.

Voeding:
In het begin bestond mijn leven uit bulken, dat waren de mooie tijden. Helaas heb ik het metabolisme van een gehandicapte, comateuze kleuter dus mijn vetpercentage liep snel op naar boven.
Sindsdien ben ik van het traditionele bulk/cut cycle afgestapt en opteer ik een Body Recomp methode.
Op trainingsdagen eet ik post-workout mijn carbs en ga vanaf dan lager in vetten zitten, terwijl ik op rustdagen maar 1 carb meal heb.
Sinds ik deze methode hanteer voel ik me beter in mijn vel.
Body fat is terug wat gezakt, krachtstats naar boven en lichaamsverhoudingen kloppen meer.

Het plan is simpel: momenteel nog langzaam bulken/recomp, en vanaf [insert date] meer de nadruk leggen op cutten.
Langzaam in kcals zakken door steeds wat lager in carbs te gaan.
Ik behoud liever wat meer massa op 8% dan veel te moeten inleveren maar wel op 6% te eindigen.
Laatste periode schakel ik over naar Keto/PSMF om leeg te geraken.

Training:
Ik hanteer een 4-daagse split met verschillende invloeden, waaronder Wendler voor mijn main lifts.
De nadruk gaat ook op chest liggen omdat deze in mijn ogen nog het meest achterloopt.

Supplementen:
Tijdens deze prep blijf ik mijn standaard supplementen als whey gebruiken, en ga ik richting het einde ook gebruik maken van de nieuwe fatburner van XXL. Deze krijgt dan ook een mooie review van me.
• Hydro Whey - optioneel
• EAA’s & BCAA’s - optioneel
• Omega 3
• Multi Vitaminen
• Creatine
• Fat Attack - optioneel

Before pics:
2ywipeg.jpg

3022ngi.jpg

2w1w876.jpg

Ik wens iedereen een goede wedstrijd en dat onze inzet beloond mag worden!
En bij deze meteen mijn eerste workout van de prep. Vriend van me verjaarde, dus eerst samen gaan trainen om dan smerig lekker veel te eten.
Workout was iets anders dan wat ik gewoon ben doordat het ook in een andere gym was.

2vhyn1s.jpg

Deltoids - Calves

warmup: rotator cuff

Machine Shoulder Press
2x25x20
15x45
12x50
10x55
10x60
8x65
2x6x70
-dropset-
6x50
8x40

Machine Lateral Raise
2x40x16
20x30 + partial reps
2x15x36 + partial reps
-dropset-
15x26

Seated Calf Raise
50x20
2x25x40
2x20x50
2x15x60
10x70
-dropset-
15x50
20x30
25x20

Reverse Peck-Deck
50x50
30x60
25x70
20x80
15x90

Seated Bent-Over Lateral Raise
2x20x6
2x15x8
12x10 + partial reps
2x10x12 + partial reps

Standing Calf Raise
2x25x50
2x20x60
15x70

Bench Press
2x10x60
5x72.5
2x5x70

fin.

Had enorm veel last van mijn pees/aanhechting. Komende workouts ga ik dus de focus leggen op mijn benen en proberen deze wat te sparen.
Eten was smerig hard bulken met home made chicken/steak hamburgers, sweet potato fries etc.
No pics - these boys were hungry.
 
Laatst bewerkt:
:fuu::fuu::fuu:Arnodsi!

In first!
 
Valt hier wat interessants te beleven?
 
IN! Heel veel succes bro. Onelove :heart: (nohomo)
 
Nou in dan maar! succes CB! moet dit jaar toch tenminste 1 van het dreamteam in de top 3 komen.
 
Nou in dan maar! succes CB! moet dit jaar toch tenminste 1 van het dreamteam in de top 3 komen.

Thanks bro. Het zal een zware strijd worden, maar één van ons zal het wel halen :D
 
Succes
Wat zijn je stats nu?
 
Succes!

Met laatste periode keto bedoel je om leeg te trekken alvorens het laden, of voor de diepe cut?
 
Vote for MassiveBe in top 3 en krijg gratis 5 klappen.

Vote nu snel, op = op


#klappen
#vote
#massivebe
 
Succes!

Met laatste periode keto bedoel je om leeg te trekken alvorens het laden, of voor de diepe cut?
Bedankt. Jou volg ik weer, zoals vorig jaar. Topfysiek :)
Ik hoop dat wanneer ik keto toepas al voldoende droog sta, dus ik ga het toepassen voor het laden. Nog maar weinig ervaring mee, dus dat gaat wat uitproberen worden.
Jij ook succes!

Vote for MassiveBe in top 3 en krijg gratis 5 klappen.

Vote nu snel, op = op


#klappen
#vote
#massivebe

:roflol:

Je bent echt een held :roflol:
 
In! Make the dreamteam proud!
 
Alles om die toekomstige ifbb pro card te halen,
EUm ik bedoel om deel te nemen aan het dbb contest, want deelnemen is belangrijker dan winnen ofzoiets

:jk:
In, dus succes, always there to spot
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven