AndroidHealthClinic

Gestopt MassiveBe's Contest Journal

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ziet er leuk uit zo en mooie training al vind ik die bambix zooi er niet echt smakelijk uitzien.
Het was een tip van mij! Natuurlijk is dat smakelijk! :D
Alles wat ik maak/zeg om te maken smaakt :cool:
 
Mooie training Massive! Je maakt er een tof log van zo met al die banners en foto's!:thumbs:

Geniet van je rustdagen..

..en je vriendin:suckit::verneder::hornyna::bj::doggy:
Dankje bro, will do!


en daar komen al zeker geen pics van :eyebrow:

Ziet er leuk uit zo en mooie training al vind ik die bambix zooi er niet echt smakelijk uitzien.
Gelukkig dat het extreem lekker is, want van de looks moet bambix het inderdaad niet hebben :D

Zozo lekkere training hoor man!! ;)
Fijn schema hè wendler?
Vond die repouts altijd heeeeeeeerlijk!! :D
Ga het misschien ook maar weer implementeren...

Food for thought!
Zeker fijn! Mijn bench gaat langzaam maar zeker naar boven en voelt ook beter aan!
Het heeft inderdaad wel z'n goede punten, Wendler.. :)

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:29 ----------

Het was een tip van mij! Natuurlijk is dat smakelijk! :D
Alles wat ik maak/zeg om te maken smaakt :cool:

Chefbrah checking in.
 
Wat is precies de reden achter het eten van bambix?
 
Glutenvrij. Eens zien of ik me nu minder bloated voel dan met Brinta :P

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet te groot worden hè jongen ;)

Schermafbeelding 2013-05-17 om 21.14.15.jpg
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet te groot worden hè jongen ;)
Exact mijn uitdrukking als ik mijn post workout maaltijd krijg.
 
Vrijdag laatste 'junk'dag gehad, na de training even wat meer gegeten dan anders.
Gisteren heel de dag gaan werken, nadien samen met gf gekookt (zoete aardappel in de oven, lamsfilet & heerlijke salade) en The Great Gatsby gezien.
2de low-carb dag vandaag, proberen straks nog ietwat van lichamelijke activiteit te doen als het studeren wat lukt :P
 
Toevallig:D Is dat zoete aardappelfriet? Hoelang (en hoeveel graden) steek je die in de oven bij een toch dik gesneden friet? Merci!
 
Toevallig:D Is dat zoete aardappelfriet? Hoelang (en hoeveel graden) steek je die in de oven bij een toch dik gesneden friet? Merci!

Ik kuis mijn aardappel gewoon even (dus met schel er nog aan), ik snijd deze in stukjes & blancheer ze even. Nadien verspreid ik ze mooi over een schotel, met aluminiumfolie en non-sticking spray.
Ongeveer 20 minuten op een 220-230 °C, wat afhankelijk van je oven & de dikte van je partjes. Wel best een keer omdraaien halverwege. :)
 
Ik kuis mijn aardappel gewoon even (dus met schel er nog aan), ik snijd deze in stukjes & blancheer ze even. Nadien verspreid ik ze mooi over een schotel, met aluminiumfolie en non-sticking spray.
Ongeveer 20 minuten op een 220-230 °C, wat afhankelijk van je oven & de dikte van je partjes. Wel best een keer omdraaien halverwege. :)
Klinkt goed!:thumbs:
 
Heb ze dus niet omgedraaid (bij een gewone aardappel lukte dit wel) wat resulteerde in een papperige friet aan de ene kant en een bruin/zwarte aan de andere... Domme wat een k*t cheat was dit:) Heb ze trouwens in een mengseltje (olijfolie/tijm/basilicum/...) gedompeld.
 
Dat heb je dan ook nog eens tegoed van me, evenals de Protein Pancakes :P
Zijn nog steeds niet binnen:mad:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
..zonder gebruik van roids..
 
Even een korte update:

Ik zit momenteel in de blok (= examens) dus heb nogal weinig tijd om te loggen, of zelfs trainen.
Deze week houd ik dus een soort van deload week, om proberen volgende week terug op schema te zijn. Stay tuned.
 
Volgende week weer knallen broski ;)
 
Hope so.
Vandaag terug meer last van mijn pees. Misschien toch eens overwegen langs dokter te gaan in verband met ontstekingsremmers? :)
Ik weet dat dit lastig is tijdens de examens, maar je kan misschien eens een tijdje stoppen met fappen? :trollface:


Gewoon veel flexiumgel en ibrufen? Doet vaak echt wonderen
Misschien heb je een gofl/tennis elleboog? Of zit de pijn niet daar?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven