XXL Nutrition

Gestopt MassiveBe's Contest Journal

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet dat dit lastig is tijdens de examens, maar je kan misschien eens een tijdje stoppen met fappen? :trollface:


Gewoon veel flexiumgel en ibrufen? Doet vaak echt wonderen
Misschien heb je een gofl/tennis elleboog? Of zit de pijn niet daar?
Fappen? Wat is dat?
Ik heb een gf, ben het een beetje verleerd vrees ik :trollface:

Nee, pijn zit echt aan de pees/aanhechting zelf.

Succes met je examens bro!

Ja succes man :D
Thanks bro's, ik kan het gebruiken!

Al bij de fysio geweest?
Nee, binnenkort wel eens langs dokter, ook in verband met bloedtesten etc.. Misschien kan me toch iets meer vertellen.



Grrrrr ik wil trainen! :mad:
 
Hoe jij wilt trainen? Op facebook zeggen dat je stopt :mad:
 
Herkenbaar brah, maar zou toch zo snel mogelijk langs je huisarts gaan.
Ik heb ook te lang gewacht omdat ik hoopte dat het vanzelf wel weg zou gaan (it doesn't)
Mijn fysio is trouwens best een lekker wijf, dus er zitten ook positieve kanten aan zo'n blessure :D
 
Mijn fysio is trouwens best een lekker wijf, dus er zitten ook positieve kanten aan zo'n blessure :D

:roflol: ik weet niet maar ik zou dat toch liever niet hebben bij mijn fysio, over het algemeen lig je daar toch vaak in je onderbroek terwijl je gemasseerd wordt

3d9.png
 
Laatst bewerkt:
Of een thaise massage salon, krijg je tenminste nog een aangename verassing aan het einde
 
Herkenbaar brah, maar zou toch zo snel mogelijk langs je huisarts gaan.
Ik heb ook te lang gewacht omdat ik hoopte dat het vanzelf wel weg zou gaan (it doesn't)
Mijn fysio is trouwens best een lekker wijf, dus er zitten ook positieve kanten aan zo'n blessure :D
Ik ken geen enkele goede fysio hier in de buurt, dus ik zal eens moeten horen bij vrienden etc. Want de last blijft helaas :(

:roflol: ik weet niet maar ik zou dat toch liever niet hebben bij mijn fysio, over het algemeen lig je daar toch vaak in je onderbroek terwijl je gemasseerd wordt

3d9.png

Of een thaise massage salon, krijg je tenminste nog een aangename verassing aan het einde

brb m'n gf een cursus masagetechnieken laten volgen
 
Precies log van I xyzyzx I; elke keer dat ik een reactie zie verwacht ik een training...nope; spam :D
 
Precies log van I xyzyzx I; elke keer dat ik een reactie zie verwacht ik een training...nope; spam :D

Maandag na m'n examen = trainen!
 
Jongens, ik volg terug van op een afstandje.
Ik merk van mezelf dat ik niet naar behoren, of goed niveau, nu kan trainen & studeren en inzetten voor dit alles.
Mijn besluit staat dan ook vast: ik doe deze editie niet mee.
Ik ga rustig op eigen tempo wat cutten tot aan mijn deadline in september wat het oorspronkelijke plan was. Ik wens iedereen nog veel succes & ik ga jullie blijven volgen hier.
Mijn oud logje gaat dus terug open. Bedankt iedereen voor de steun en motivatie! :)
 
Goed dat je de juiste prioriteiten stelt:thumbs:
 
Succes man! Ik denk dat je de juiste beslissing hebt gemaakt :)
 
Jammer brah, ik ga vandaag net m'n contest log aanmaken. :sad:
 
Jammer broski, volgend jaar weer een kans en dan staan we weer klaar om je te helpen natuurlijk. Ga je nu dus 4 maanden cutten? Dat is best lang als je ziet dat je maar weinig vet hoeft te verliezen.

Ik vind het wel nobel van je dat je mij op deze manier nog een kans geeft binnen deze contest
 
Laatst bewerkt:
Jammer bro, maar soms moet je gewoon prioriteiten stellen!
 
wat een homo..............




















































:P

succes met je doelen calfbrah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven