Fitness Seller

Mast p met Test P cutkuur met keto dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
2.803
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
ik denk ik doe is een keer een loggie bijhouden hoe ik erop ga, doel is om vet te verliezen en een paar % te zakken in 8 weken om mee te doen aan de dbb contest.

traingsschema hanteer 2 on 1 off:
dag 1: schouders/cardio
dag 2: biceps/cardio
dag 3: rust
dag 4: borst/tricep/cardio
dag 5: benen/rug
dag 6: rust
dag 7: zie dag 1


mijn voedingsschema kom ik dan hierop uit
:
maaltijd 1: 2 eieren en 30 gr whey instant 2 viscaps
maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 40 gr mayo
direct na training: 50 gr whey isolaat
maaltijd 4: 50 gr jong 30+ kaas
maaltijd 5: 100 gr kipfilet en 1 theelepel pindakaas of op werk 100 gr yorkham
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 1 theelepel pindakaas en 2 viscaps

Gear:
week 1-8 200 mg mast P eod
week 1-8 200 mg test P eod
t3 50-100 mcg ed

me foto's upload ik elke 2 weken:

helemaal in het begin toen ik begon:
2mxk8eg.jpg


begin van me cut:
erev7m.jpg


einde week 2:
oi4oza.jpg


einde week 4:
k0hawx.jpg
 
Laatst bewerkt:
1e week mee begonnen dit is me 3e dag rust dag dus en ben van plan 1x per week even te updaten op een maandag, tevens laat ik ook 1x in de 2 a 3 weken een meting doen van hoe het gaan.

cardio doe ik altijd na de training 24 minuten op zo'n fiets met weerstand.

enige tips altijd welkom.

me begin foto ongeveer kan je zien in me profiel.
 
Laatst bewerkt:
je moet wel per maaltijd meer dan 50 % vetten eten bro! anders leer je je lichaam niet dat vet voortaan brandstof nr1 is
 
je moet wel per maaltijd meer dan 50 % vetten eten bro! anders leer je je lichaam niet dat vet voortaan brandstof nr1 is

:orly:

gatver ... daarom lukte dat bij mij niet

OT: succes kerel !
 
ikzelf at met keto een 2000kcal 150gram vet 150 gram eiwit

at bijvoorbeeld:
250gram pindakaas + 500gram beef

24 hele eieren

700gram kip+ tube zaanse mayo (170ml volvet)
 
ging in nog geen week van 9 naar 6.4%.. ondehoud was een 4000kcal nam toen 250mg test +200mg tren per week +50mcg t3 en 2 tabs ALRI VENOM ED (de oude)
 
was met zo een klemmetje gemeten, veel vocht was er weg mischien dat ze bij de 9% meting dat merekende
 
je moet wel per maaltijd meer dan 50 % vetten eten bro! anders leer je je lichaam niet dat vet voortaan brandstof nr1 is

hehe nog meer vet als dit :D

pindakaas wil ik niet toevoegen zit weer khoolydraden in.

enigste waar ik op kan komen is nog mayo te nemen bij de kipfilet, olijfolie is ook een optie natuurlijk maar ik weet niet waar ik dat bij kan gaan doen als alleen bij de caseine en dat is ook niet echt om te zuipen hehe.

olijfolie gebruik ik trouwens wel om die hamburgers te bakken.

edit: ff rekenen hoeveel ik nou eigenlijk op vet en eiwit komt.
 
heb even uitgerekend ik kom uit op

214 gr eiwit
173 gr vet

waarbij ik toch rond de 70 gr vet uitkomt op viscaps dit moet natuurlijk anders, heb je nog suggesties dareal ?
 
heb even uitgerekend ik kom uit op

214 gr eiwit
173 gr vet

waarbij ik toch rond de 70 gr vet uitkomt op viscaps dit moet natuurlijk anders, heb je nog suggesties dareal ?

Wat voor ****ing viscapsules heb je dan, ik tel er maar 6 en de meeste zijn dacht ik 1000 mg. wat overeenkomt met 1 gram.l
 
Wat voor ****ing viscapsules heb je dan, ik tel er maar 6 en de meeste zijn dacht ik 1000 mg. wat overeenkomt met 1 gram.l

mischien eet hij er 70..
 
hehe nog meer vet als dit :D

pindakaas wil ik niet toevoegen zit weer khoolydraden in.

ik heb er 1 met 9gram KH per 100gram

enigste waar ik op kan komen is nog mayo te nemen bij de kipfilet, olijfolie is ook een optie natuurlijk maar ik weet niet waar ik dat bij kan gaan doen als alleen bij de caseine en dat is ook niet echt om te zuipen hehe.

je moet ook weer niet tehoog in totaal aantal kcal zitten

olijfolie gebruik ik trouwens wel om die hamburgers te bakken.

NIET DOEN gaat oxideren, is erg ongezond

dikgedrukt:)
 
heb ook weleens een halve kg volvette kaas gegeten per dag, maar hiervan ging ik nogal meuren uit mn mond...

heb je al die ijzer smaak :P
 
Zier er als KETO dieet uit niet?

Moet lukken priest, effe tweaken aan het dieet ja en gas erop :D
 
Wat voor ****ing viscapsules heb je dan, ik tel er maar 6 en de meeste zijn dacht ik 1000 mg. wat overeenkomt met 1 gram.l

ja tuurlijk is het 2.4 gr op me doos staat 2400 mg dacht even dat het 24 gr is.

bedoelde per maaltijd he;) niet in zijn totaal maaltijd 1+5+7 even tweaken dus

ja indd dat snapte ik al gelijk, denk dat ik die kipfilet moet veranderen met mayo kom ik al heel wat meer uit alleen wil ik niet boven de 2000 kcal komen.

even uitrekenen wat me kcal is:

ik kom zelf uit op 1750-1800 kcal buiten de olijfolie die ik gebruik bij het bakken van me hamburgers.
als ik die mayo neemt bij de kipfilet kom ik boven de 2000 kcal uit.

wat denken jullie zal ik mayo toevoegen bij de kipfilet ? want dat is eigenlijk de enigste maaltijd buiten de 2 shakes waarbij ik geen vet gebruik of de kipfilet veranderen in ham kom ik ook net op.
 
Laatst bewerkt:
heb ook weleens een halve kg volvette kaas gegeten per dag, maar hiervan ging ik nogal meuren uit mn mond...

heb je al die ijzer smaak :P

hehe ja het begin is er, proef wel wat aan het einde van de dag vooral als ik een boer laat :D
 
Back
Naar boven