MuscleMeat

Mast p met Test P cutkuur met keto dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

volgens mij zit je -10% op 4weken. Succes, dit is mijn plan ook voor de zomer. Wel nog niet zeker over de keuze aas
 
jongens graag nog advies of ik bij de 100 gr kipfilet een lik mayo erbij zou doen of overgaan gewoon op ham ?

heb gewoon meer vetten nodig in me dieet, suggesties graag
 
Persoonlijk zou ik die kaas vervangen door light kaas, en die burger door mager rundsgehakt.
En vetten in de vorm van Lijnzaadolie toevoegen. Of gewoon olijfolie uit de fles drinken.
Niets mis mee imo. En ham is lekkah!

Noten kan je ook toevoegen en in pindakaas zitten normaal geen carbs. Tenzij je Amerikaanse neemt.
Die zit vol met suiker. Gewoon voor de Calvé versie gaan.

Naast zalm kan je ook haring, makreel, scampi, en tal van ander zee beesten eten hoor.

Je hebt wel vetten nodig, maar prop je niet vol met verzadigde vetten, daar zit je lichaam niet op te
wachten imo.
 
Persoonlijk zou ik die kaas vervangen door light kaas, en die burger door mager rundsgehakt.
En vetten in de vorm van Lijnzaadolie toevoegen. Of gewoon olijfolie uit de fles drinken.
Niets mis mee imo. En ham is lekkah!

Noten kan je ook toevoegen en in pindakaas zitten normaal geen carbs. Tenzij je Amerikaanse neemt.
Die zit vol met suiker. Gewoon voor de Calvé versie gaan.

Naast zalm kan je ook haring, makreel, scampi, en tal van ander zee beesten eten hoor.

Je hebt wel vetten nodig, maar prop je niet vol met verzadigde vetten, daar zit je lichaam niet op te
wachten imo.

ja die light kaas zit ik ook over te denken, die hamburgers zijn ook mager rundergehakt is alleen in een vorm van een hamburger die je zo bij de c1000 kan halen.

ja dit is me standaard eetschema, ik eet ook bijv. tonijn en indd makreel.

toch maar de pindakaas bijvoegen hehe.
 
updateje na week 1:

deze week was echt ****ing moeilijk vol te houdenvooral zondag toen had ik wel iets van ik wil gewoon vreten maar wel volgehouden.

energie is echt k*t nu voel me erg downen geen energie voor niks, heb vandaag getraint maar merkte dat ik heel snel moe bent en dat ik iets meer rust nodig heb door de setjes heen.
in het weekend had ik erg veel moeite voelde me echt futloos, had toen de 2e en 3e maaltijd een theelepel pindakaas erbij genomen en voelde me toen stukken beter een uurtje erna.

ook het prikken afgelopen vrijdag was klote heel me linker been doet echt ****ing zeer en heb een soort bobbel in me linker ass waar ik niet eens op kan zitten, ik zit ook op een stoel met me linker helft erover heen.

hopelijk morgen een meting want de eigenaar had het druk met de breezahs die altijd maandag avond komen trainen.
 
maaltijd 1: 2 eieren en 30 gr whey instant 2 viscaps (goed)

maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 40 gr mayo (Waarom in godsnaam mayo?) ik nam hier 200gr kip of kalkoen + wat groenten

direct na training: 50 gr whey isolaat (goed)

maaltijd 4: 50 gr jong 48+ kaas (kaas...??? Blik tonijn + olijfolie ofzo)

maaltijd 5: 100 gr kipfilet en 2 viscaps (150gr minimum + groenten)

maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm (waarom gerookt? eet gewone zalm)

maaltijd 7: 45 gr caseine en 2 viscaps (goed)
 
maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 40 gr mayo (Waarom in godsnaam mayo?) ik nam hier 200gr kip of kalkoen + wat groenten

- omdat het maaltijd is voor me training ik heb de extra energie uit vet voor nodig.

maaltijd 4: 50 gr jong 48+ kaas (kaas...??? Blik tonijn + olijfolie ofzo)

- verschillende bronnen vet, olijfolie zit al paar x door me dieet, maar tonijn met olie is wel een goed optie, kaas is trouwens wel 30+ geworden ipv 48+

maaltijd 5: 100 gr kipfilet en 2 viscaps (150gr minimum + groenten)

- heb hier van gemaakt 100 gr kipfilet en 1 theelepel pindakaas, groenten wil ik overslaan door de KH wat erin zit ook al zit er nog zo weinig in.

maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm (waarom gerookt? eet gewone zalm)

gerookt of niet maakt toch geen flikker uit ?
 
maaltijd 1: 2 eieren en 30 gr whey instant 2 viscaps (goed)

maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 40 gr mayo (Waarom in godsnaam mayo?) ik nam hier 200gr kip of kalkoen + wat groenten

direct na training: 50 gr whey isolaat (goed)

maaltijd 4: 50 gr jong 48+ kaas (kaas...??? Blik tonijn + olijfolie ofzo)

maaltijd 5: 100 gr kipfilet en 2 viscaps (150gr minimum + groenten)

maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm (waarom gerookt? eet gewone zalm)

maaltijd 7: 45 gr caseine en 2 viscaps (goed)

Hij wil toch een keto-dieet volgen;

k/e/v verhouding van 5/30/65

daarbij is het toch de bedoeling dat het lichaam vetten als energiebron numero uno gaat gebruiken.

Volgens keto principes klopt dit dieet volgens mij niet helemaal en de tips van beastNo1 ook niet.

Daarentegen heeft BeastNo.1 genoeg verstand van zaken. Alleen ziet een keto dieet er anders uit.
 
jongens graag nog advies of ik bij de 100 gr kipfilet een lik mayo erbij zou doen of overgaan gewoon op ham ?

heb gewoon meer vetten nodig in me dieet, suggesties graag

mayo is prima!
 
@TS: wanneer doe jij je carb refeeds? en ik zie weinig groente, zou dit toch maar toevoegen voor uw darmen gaan protesteren ;)
 
@TS: wanneer doe jij je carb refeeds? en ik zie weinig groente, zou dit toch maar toevoegen voor uw darmen gaan protesteren ;)

doe me carb refeed naarmate me lichaam erom vraagd en als ik het aanvoel.

ja me darmen protesteren al :D zit alleen maar dunne stront te schijten en meure de tering hehe
 
succes man, klinkt net zoals als ik op keto, suf lam slap

maar ik ga het toch nog eens proberen deze zomer...dus tot wanneer zou je kuurtje lopen :D, dan heb ik een mooi logje op te zien wat het geeft.

Refeed was bij mij het probleem, deze keer ga ik uitstellen die refeed, raakte niet terug op track.
 
Ik had het hele Keto gedoe niet gelezen!
ik opende het topic, zag het dieet en had gereageerd!

Ik trek men woorden terug, je zal wel weten hoe en wanneer je wat nodig hebt!

Toch zou ik zeker opteren voor wat meer groenten, is toch een beetje essentieel vind ik voor je lichaam!
 
Ik had het hele Keto gedoe niet gelezen!
ik opende het topic, zag het dieet en had gereageerd!

Ik trek men woorden terug, je zal wel weten hoe en wanneer je wat nodig hebt!

Toch zou ik zeker opteren voor wat meer groenten, is toch een beetje essentieel vind ik voor je lichaam!

je heb helemaal gelijk maar wil het toch wel even proberen zonder groente neem wel een extra vitamine pilletje.

@alien me kuur loopt 8 weken lang en dit is me 2e week.

of ik het 8 weken volhou weet ik echt niet want ik vind dit wel de zwaarste dieet tot nu toe.
 
Eet lekker mayo met kip man

dan doe je maar wat extra cardio!

ga zo ook lekker kip met mayo eten :D
 
oohja ik gebruik kokos olie om mee te bakken ook goed
 
hey jongens een refeed dag is dat echt nodig want nu voel ik me eigen geweldig eigenlijk, wel wat energieloos maar niet dat ik neer pleur.

als ik toch een refeed dag moet hebben wil ik ook gelijk een beetje zondigen.
en ik heb me toch een reuze trek in nasi met babi pangang hehe

dacht aan het volgende als ik een refeed dag moet inlassen:

maaltijd 1: 2 eieren 30 gr whey instant en 2 viscaps en een banaan
maaltijd 2: nasi met babi pangang
maaltijd 3: 50 gr jong 48+ kaas met 2 theelepels pindakaas
uur voor de training:
maaltijd 4: nasi met babi pangang
net na de training:
maaltijd 5: 50 gr whey isolaar
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 2 viscaps

vet gedruk is wat ik erbij eet of wat ik verander op me standaard dieet.
 
persoonlijk zou ik gaan voor het columbo dieet, eigenlijk wat beast al aangaf. dat is een keto dieet moet goede vetten.

visolie omhoog(ong 10ED, evt wat vit e erbij om oxidatie tegen te gaan)
meer eieren
GROENE groente

en enkele uren voordat je reefeed begint een aantal stuks fruit pakken om je lichaam klaar te stomen voor de KH's

succes ermee!
 
Back
Naar boven