MuscleMeat

Mast p met Test P cutkuur met keto dieet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

persoonlijk zou ik gaan voor het columbo dieet, eigenlijk wat beast al aangaf. dat is een keto dieet moet goede vetten.

visolie omhoog(ong 10ED, evt wat vit e erbij om oxidatie tegen te gaan)
meer eieren
GROENE groente

en enkele uren voordat je reefeed begint een aantal stuks fruit pakken om je lichaam klaar te stomen voor de KH's

succes ermee!

Palumbo
 
Hahaha, wou ik net aangeven.

@Priest.

Wat is nu je uiteindelijke keto dieet die je elke dag dan aanhoudt?

heb ik even vernaderd in me orginele post maar hieronder nog even voor de duidelijkheid:

mijn voedingsschema kom ik dan hierop uit:
maaltijd 1: 2 eieren en 30 gr whey instant 2 viscaps
maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 40 gr mayo
direct na training: 50 gr whey isolaat
maaltijd 4: 50 gr jong 30+ kaas
maaltijd 5: 100 gr kipfilet en 1 theelepel pindakaas of op werk 100 gr yorkham
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 1 theelepel pindakaas en 2 viscaps
 
Damn wat een dieet, daar zou ik op de slag van sterven :D

Succes ermee!
 
update na week 2:

gaat steeds makkelijker heb weinig tot geen behoefte naar eten, de trek blijft enigszinds.

trainingen gaan wel wat moeizamer ben sneller moe, afgelopen maandag ook begonnen met droog trainen met herhalingen van 12 stuks met bijvoorbeeld om vervolgens direct erachter aan machine stuk of 10 herhalingen uit te persen op een licht gewicht, werkt prima.

vandaag dus me refeed dag en morgen, enkele uurtjes voor de training begin ik met fruit eten om vervolgens savonds na de training wat lekkers te eten en brownies staat op het menu samen met chili con carne met hele kleine stukjes kipfilet er tussen :eyebrow:

morgen dan de hele dag refeed met geen training dan eet ik het volgende:

maaltijd 1: 45 gr whey instant met brinta
maaltijd 2: chili con carne
direct na training: 50 gr whey isolaat
maaltijd 4: rijst met kipfilet
maaltijd 5: 4 boterhammen met pindakaas
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 1 theelepel pindakaas en 2 viscaps

graag nog even suggesties of tips op me refeed dag

oh was even helemaal vergeten 2 weken geleden heb ik een meting gedaan en was 95.3 kg bij 15.4 % doel is nog altijd 12% en als het kan nog even naar de 10 maar dat zie ik dan wel
 
Laatst bewerkt:
je weet toch wel dat je rond de 600/700 KH moet zitten op de refeed?

en dat die 24 tot 36 kan duren

en waar is je deplet workout en je 2/3 stukken fruit voor je deplet workout
 
je weet toch wel dat je rond de 600/700 KH moet zitten op de refeed?

en dat die 24 tot 36 kan duren

en waar is je deplet workout en je 2/3 stukken fruit voor je deplet workout

die 600/700 weet ik al te goed moet er nog wat bijvoegen zie ik zo gelukkig dat je het zegt had er geen erg in.

me deplete workout ga ik vanavond doen en me stukken fruit eet ik 2 a 3 uur voordat ik de work out gaat doen.

na me work out ga ik loaden en morgen ga ik de gehele dag loaden.
 
update refeed:

gisteren een uur KT gedaan met ruim een uur cardio ik was echt kapot dus na de training even gezondigd met een paar plakkies brownies eten en een bord met nasi en babi pangang.

vandaag dus ook refeed dag gehouden had er wel moeite mee om in 1x zoveel te gaan eten om aan die 700 KH te komen, heb het gedaan met de recept bruine bonen/mais/mager runder gehakt/snelkook rijst/paprika/ui en een zakkie chili con carne in zo'n opgerold deeg.

heb het volgende gegeten vandaag:
maaltijd 1 - 40 gr whey instant met 30 gr brinta
maaltijd 2 - bord nasi met babi pangang
maaltijd 3 - 1.5 plateau van deeg met me recept
maaltijd 4 - 1.5 plateau van deeg met me recept
maaltijd 5 - 1 plateau van deeg met me recept
maaltijd 6 - en nou ben ik thuis gekomen 50 gr caseine en slapen

heb uitgerekend dat ik rond de 500 KH komt buiten wat ik gister avond gegeten heb, tering toch best weinig en ik zit mutje vol.

best 1 tonig gegeten maar het k*tte was ik moest vandaag werken, morgen weer vol tegen aan met keto ben van plan omdat ik de trainingsschema 2 op 1 off hanteer om de helft van de 8e dag en de 9e dag refeed dag te gaan houden.
 
Laatst bewerkt:
update na week 3:

deze week ging makkelijk wel weinig energie door de dag heen, merk wel dat ik droger word nu, me abs worden langzaam zichtbaarder :D

merk wel de afgelopen dagen dat ik snel moe ben in het dagelijkse leven, paar mensen hebben al gezegt tegen me dat ik sloom ben en erg stil gewoon niet hoe ik ben.

training gaat wel super lekker hard trainen en heb me cardio ook opgevoerd tot 40 min, doe namelijk 24 minuten fietsen om direct erna een kwartier lekker te rennen op een loopband, krijg al een aardige conditie die 40 minuten doe ik nu echt met gemak daarna ben ik echt kapot maar de moment van de trainingen gaan echt lekker alleen ervoor en erna voel ik me best futloos, merk toch dat me dieet van 1800-2000 kcal wel weinig is.
 
Goed bezig man!
 
hehe nog even een heel klein opvallertje, ik zie dat ik droger word maar het lijkt wel of me lul groter word in harde toestand, wel geinige shit
 
Minder vet rond je lul :D
 
hehe nog even een heel klein opvallertje, ik zie dat ik droger word maar het lijkt wel of me lul groter word in harde toestand, wel geinige shit

naar het schijnt komt het omdat je buik strakker wordt. nu zal je heel je lul zien ipv een halve :D
 
hahaha :laugh:

leuke thread dit, iig ben ik geabonneerd :thumbs:

Keep up the good stuff ! De foto's in je gallerij zien er iig goed uit...
 
update na week 4:

gaat lekker met dieten gaat gewoon erg makkelijk heb deze week 1 dag gecheat op hemelvaart en dat kwam doordat ik geen boodschappen gedaan had dus ik had niks om savonds te eten en alle supermarkten waren dicht dus ik had een bak kebab gehaald zoals een kapsalon bakkie met alleen het vlees en heb het door tweeen gedeeld en opgegeten met een plakje 30+ kaas.

Verders trainingen gaat echt goed maar me kracht gaat wel erg achteruit kan gewoon niet zwaar gaan zoals ik eerder heb gedaan, maar ja focus me niet zoveel op gewicht.
vandaag even meten kijken hoeik er nu bij sta en ik zou een gat in de lucht springen als ik rond de 12% zou uitkomen maar denk niet dat ik daar op sta maar goed we zullen zien.

Gisteren dus ook me refeed dag gehad, begon lekker met een banaan smorgens met een shake en een lepel pindakaas, 2e maaltijd ook een banaan met 2 plakken 30+ kaas, 3e maaltijd 250 gr verse ananas wat was dat lekker zeg hehe met 120 gr kipfilet, vanaf 4e maaltijd begonnen met te laden had een pot rode kool met verse appels door heen gedaan met ballen gehakt yummy :D 5e maaltijd was na me werk ging ik langs de burger king en heb daar 2 grote whoppers gegeten om toch ff te cheaten, toen ik thuis kwam toch nog even een klein plakkie brownie gegeten met slagroom, als 6e maaltijd had ik zilvervlies rijst gegeten met bruinen bonen mais gehakt en stukkies kipfilet gegeten, uurtjes later ben ik in slaap gepleurd en heb geen moeite gedaan om me caseine nog erin te mikken.

alles nog even op een rijtje wat ik als refeed heb gegeten:

maaltijd 1: whey, pindakaas en banaan
maaltijd 2: 2 plakken 30+ kaas en een banaan
maaltijd 3: ananas en kipfilet
maaltijd 4: rode kool, aardappelen, appels, balletjes gehakt
maaltijd 5: 2 whoppers bij burger king zonder mayo :D
tussendoor: plak brownies met slagroom
maaltijd 6: zilvervlies rijst, mais, bruine bonen, gehakt, kipfilet

1 dag is wel weinig om te laden heb me best gedaan maar echt goed laden kan je niet echt.
 
leuke log Priest, komen er nog nieuwe pics?
 
leuke log Priest, komen er nog nieuwe pics?

heb gisteren nog eentje geupload maar zet ze wel even op een rijtje in me eerste post
 
hehe vandaag me vet% laten meten en wat blijkt 12.7% !!!!!!!!! hehe heb me doelen bereikt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

het was een 4 punts meting namelijk buik/rug/biceps/triceps
in de afgelopen 3 weken ben ik 3% gezakt en ben ik voornamelijk gezakt bij me buik en rug, ben niet strakker geworden aan me biceps en triceps dat is hetzelfde gebleven.

12% valt me toch best tegen zie toch nog een vet randje hier en daar had toch verwacht dat 12% strak was :p nou op naar de 10% hehe, ben wel extra gemtoiveerd erdoor geraakt :D
 
Back
Naar boven