Fitness Seller

Mast toevoegen bij Bold

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Waardering
1.002
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Zou masteron een goede toevoeging kunnen zijn in een test/bold kuur?
Masteron geeft een lekkere look in een tren mast kuur maar doet dit het ook bij Bold?

Iemand ervaring hiermee?

Bold geeft al lekkere look

Imo overbodig. En je oestrogeen kan te hard naar beneden gaan.

• Like
Waarderingen: Boca
Imo overbodig. En je oestrogeen kan te hard naar beneden gaan.
Dit. Voor sommige werkt bold ook oestrogeen verlagend. Dan ga je gegarandeerd je oestro crashen als je niet weet dat dit bij jou het geval is.

Meten is weten, proberen is zien en geloven.

Dit. Voor sommige werkt bold ook oestrogeen verlagend. Dan ga je gegarandeerd je oestro crashen als je niet weet dat dit bij jou het geval is.
Vandaar dat sommigen er zo depri van worden? De oestrogeen verlaagd zo door Bold? En dat doet mast ook al.

Nee, bold vind ik kut.

Vandaar dat sommigen er zo depri van worden? De oestrogeen verlaagd zo door Bold? En dat doet mast ook al.
Niet iedereen heeft daar last van. ook ervaart de een meer verlaging van Primo dan Mast en omgekeerd

• Like
  • Like
Meten is weten, proberen is zien en geloven.
Dit. Als je nu op een dosis test bold zit die voor jou werkt dan kun je ook een deel bold vervangen door mast. De kans dat je e2 dan te veel omlaag gaat is klein.
Of dat qua look wat gaat toevoegen geen idee🤷‍♂️

• Like
400/400/300 test bold mast gerund. Nergens last van gehad tbh.
Door testen ook kunnen zien dat mijn oestrogeen niet hard zakt, maar ieder lijf is anders

400/400/300 test bold mast gerund. Nergens last van gehad tbh.
Door testen ook kunnen zien dat mijn oestrogeen niet hard zakt, maar ieder lijf is anders

Als je die mg’s aan mast had verdeeld over meer test en bold had je meer gains gemaakt durf ik wel te stellen

Zou masteron een goede toevoeging kunnen zijn in een test/bold kuur?
Masteron geeft een lekkere look in een tren mast kuur maar doet dit het ook bij Bold?

Iemand ervaring hiermee?
Welke dosis en verhoudingen praat je eigenlijk over ?
Ook geeft Bold een goede look en de Tren ook die je hebt gebruikt. Je kunt Mast eigenlijk alleen beoordelen als je Test-Mast kuurtje doet.

Als je die mg’s aan mast had verdeeld over meer test en bold had je meer gains gemaakt durf ik wel te stellen
Ga ik volgend jaar vanaf feb runnen idd, moet wel zeggen dat ik geen BBer ben :-)

Welke dosis en verhoudingen praat je eigenlijk over ?
Ook geeft Bold een goede look en de Tren ook die je hebt gebruikt. Je kunt Mast eigenlijk alleen beoordelen als je Test-Mast kuurtje doet.
375 test
400 bold
Evt 200 mast en anders test naar 500 toe.
Tren geeft resultaat maar volgens mij keamen alle bijwerkingen van de tren. Dus zoek wat anders.

Zou bold dan op 200mg doen in deze combi

Ja is een optie maar krijg zo het idee uit beiden niet alles te halen.
Bold 400 en test 500 misschien het simpelste en meest doeltreffende.
En je leest toch wel vaak bold hoog doseren. Maar ga sowieso niet hoger dan 400 voor de eerste keer bold.

Ja is een optie maar krijg zo het idee uit beiden niet alles te halen.
Bold 400 en test 500 misschien het simpelste en meest doeltreffende.
En je leest toch wel vaak bold hoog doseren. Maar ga sowieso niet hoger dan 400 voor de eerste keer bold.
Kan ook, voor mijn gevoel de verhouding. Je kunt ook na week of 6 uppen.
met bold ga je toch lang kuren

• Like
Back
Naar boven