XXL Nutrition

☠ "Master of magic, God of war, Odin wanders alone." ☠

Bezoekers in dit topic

Mooie squats!

Heb je al eens overwogen om wat toortsen te hangen tegen de muur van die donkere kerker?

• Like
Waarderingen: crotchfit, UnCompress en Sanca Saxon
Mooie squats!

Heb je al eens overwogen om wat toortsen te hangen tegen de muur van die donkere kerker?

Thanks ;) ik heb nog wel een bouwspot aan de achterkant staan maar die vergeet ik altijd aan te zetten :P op camera lijkt het wel veel donkerder dan dat het eigenlijk is en op deze manier lijk ik ook knapper en zo

Thanks ;) ik heb nog wel een bouwspot aan de achterkant staan maar die vergeet ik altijd aan te zetten :P op camera lijkt het wel veel donkerder dan dat het eigenlijk is en op deze manier lijk ik ook knapper en zo

natuurlijk, we zien je zo minder goed;)

• Like
Waarderingen: Sanca Saxon
Deadlift

130-3
150-1
170-1
190-1 straps
2 x 3 x 210

Speed deadlift

8 x 1 x 150

Powerclean + Strict press

6 x 3 x 60

Straight arm band pushdown

5 x 20 x super mini

Standing Russian barbell twist

2 sets barbell +15kg

f**k van die dagen dat de chalk al van de handen gezweet is eer je aan de barbell bent

• Like
Waarderingen: Basma
Doe jij uberhaupt nog wel borst oefeningen?

Nog steeds lekker bezig jij. Voelt deadlift lekkerder nadat je hyperextensions gedaan hebt? Zag net je voeding, lijkt of je relatief weinig eet?

• Like
Waarderingen: Sanca Saxon
Doe jij uberhaupt nog wel borst oefeningen?

Nu en dan pec deck of dips

Nope. Daar helpt niets tegen :p

Zegt de man met manboobs :roflol:

Nog steeds lekker bezig jij. Voelt deadlift lekkerder nadat je hyperextensions gedaan hebt? Zag net je voeding, lijkt of je relatief weinig eet?

Thanks ! Squats gaan precies vlotter als ik eerst hypers doe, DL niet zo direct.
Yep, dat heb je goed gezien maar ik ben ook nog altijd niet terug aan het werk dus ik verbruik ook niet zoveel, als ik terug ga werken (of een opleiding doen ?) eet ik automatisch terug meer, ook mede omdat ik dan m'n food prep wat ik nu niet doe.

• Like
Waarderingen: Anoniem8600
Die kan ik verstoppen. Jouw gezicht kan je niet verbergen :trollface:

flowers.jpg

• Like
Waarderingen: Erbmohle, Anoniem8600, Ari70 en 4 andere personen
Thanks, bro' :)

@ SMTK

Yoke

180-20m
180-20m
180-20m