- Lid geworden
- 7 sep 2023
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 26%
Die biceps zijn echt gruwelijk maat 💪🏻
Hard work pays off.
Hard work pays off.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Thanks bro 👊Die biceps zijn echt gruwelijk maat 💪🏻
Hard work pays off.
Zolang ik voel dat ik blijf herstellen blijf ik gewoon lekker doordoen, dat is ook 1 van de voordelen van isometrisch trainen en dynamic tension, ik doe ook micro sets van verschillende movements gedurende de hele dagNeem eens een dag vrij maat, ik wordt al pumped en uitgeput als ik naar je training kijk
Maar serieus, zou extra lekker voor je groei zijn![]()
Some people take rest days, Sanca doesn't even take a minute.Zolang ik voel dat ik blijf herstellen blijf ik gewoon lekker doordoen, dat is ook 1 van de voordelen van isometrisch trainen en dynamic tension, ik doe ook micro sets van verschillende movements gedurende de hele dag![]()
Ik zag 'the other day' nog een stukkie langs komen om isometric training te gebruiken tov sticking points. Met een lege bar aanduwen tegen de pins om tegen sticking points te trainenen.2022 VS 2023
Bekijk bijlage 606910
![]()
10 Reasons to Try Isometric Training
Isometrics might not seem very exciting, but they can help you build muscle and strength like nothing else.www.bodybuilding.com
Morgen begin ik met de laatste fase van de Bullworker routine, deze duurt 3 weken en daarna ga ik misschien weer een tijdje wat meer wat gewichten spelen, mijn vrouwtje is ondertussen wel gewend dat ik elke avond lekker bij haar ben.Ik zag 'the other day' nog een stukkie langs komen om isometric training te gebruiken tov sticking points. Met een lege bar aanduwen tegen de pins om tegen sticking points te trainenen.
Je bent besmettelijk!
En ik mis de old school filmpjes met metal vanuit je hut ook wel een beetje.
JazekerJe trainingen zien er altijd goed uit vriend! Zijn de Goden van de gains je nog goed gezind?
Klopt, poseren heeft enorm veel overlapping met muscle control.Eigenlijk ben je erg lang aan het soort van poseren. Wat ontzettend zwaar is, vind ik althans. En ontzettend efficiënt voor spieropbouw.
Goed bezig 💪🏻