MuscleMeat

Bezoekers in dit topic

Verband even eraf om te verzorgen.

IMG-20200214-WA0006.jpg
 
Gvd zeg goed voor tijdens het cutten.

Je hebt nog wel geluk gehad ofnie
 
Boh ziet er ecgt wel pijnlijk uit
 
Boh ziet er ecgt wel pijnlijk uit
Ik moet maar een Dafalgan pakken zeiden ze....
Ik had nog 5 stuks Tramadol liggen, waarvan nu nog 3 over, misschien dat ik toch maar iets ga laten voorschrijven.
Het verband plakte heel erin en dat was geen pretje, brrrr.
 
Ik moet maar een Dafalgan pakken zeiden ze....
Ik had nog 5 stuks Tramadol liggen, waarvan nu nog 3 over, misschien dat ik toch maar iets ga laten voorschrijven.
Het verband plakte heel erin en dat was geen pretje, brrrr.
Ik had ooit een slim idee om een schelp te proberen openen...
Heel lap vel van m'n duim eraf, ook altijd verband errond en plakte er altijd in fewwdfqdfq
Krijg er nog nare gevoelens van :$
 
Vlees groeit altijd weer aan :)
wel goed eten nu dat hoort bij een goed herstel., verhoog je eiwitten......en probeer te bewegen ...in een balletje knijpen, is moeilijk maar dat gaat steeds beter, elke mm telt srs!!
 
Hoe is het ondertussen?
5kg bijgekomen door het bankhangen, toch maar stilletjes beginnen fietsen en zo...

Pijn blijft aanwezig en kan nog altijd niets doen met links maar op zich genezen de wonden goed, ik heb bij het verzorgen geprobeerd mijn vingers te plooien maar de middelvinger blijft stokstijf staan.

IMG-20200222-WA0006.jpg
 
5kg bijgekomen door het bankhangen, toch maar stilletjes beginnen fietsen en zo...

Pijn blijft aanwezig en kan nog altijd niets doen met links maar op zich genezen de wonden goed, ik heb bij het verzorgen geprobeerd mijn vingers te plooien maar de middelvinger blijft stokstijf staan.

Bekijk bijlage 481205
Is de middelvinger deze met zenuwschade of niet? Of komt dat niet daardoor?
 
Is de middelvinger deze met zenuwschade of niet? Of komt dat niet daardoor?
Volgens mij is bij 3 vingers zenuwschade maar bij de middelvinger hebben ze ook een pees weer aan elkaar moeten zetten.
Kan ook zijn dat die nu gewoon zo stijf is door de spalk :dunno:
 
Volgens mij is bij 3 vingers zenuwschade maar bij de middelvinger hebben ze ook een pees weer aan elkaar moeten zetten.
Kan ook zijn dat die nu gewoon zo stijf is door de spalk :dunno:
allebei denk ik , is komende maanden wachten hoe het geneest ,ik heb een tijd geen jointjes kunnen rollen door mijn "ongeluks"' pink
 
Back
Naar boven