AndroidHealthClinic

Bezoekers in dit topic

:eek: daar had ik nog niet eens aan gedacht, privacy on the net, there is none
 
Klote van je werkgever, man. Hoop echt dat je er iets mee kunt regelen.
 
Je hebt hier natuurlijk niets aan maar hier in Nederland discussiëren ze al jaren over dit probleem. Je kunt erop wachten tot dat het MKB dit er door krijgt.
quot;

MKB wil niet voor alle ziekteverzuim betalen

ANP
Delft, 26 maart. Ondernemers willen af van de plicht om loon door te betalen van werknemers die buiten de schuld van het bedrijf meer dan zes weken ziek zijn.

MKB-Nederland, de brancheorganisatie voor het midden-en kleinbedrijf, vindt dat werknemers zelf moeten opdraaien voor de kosten van langdurig verzuim door bijvoorbeeld sportblessures. De vakcentrales zijn hier faliekant tegen.

MKB-Nederland heeft een lijst opgesteld met situaties waarin duidelijk wordt aangegeven bij wie de verantwoordelijkheid voor ziekteverzuim ligt. Zo willen de werkgevers bijvoorbeeld niet betalen voor verzuim door sport-en vakantieblessures, roekeloos rijgedrag en plastisch chirurgische ingrepen zonder een medische noodzaak. Ook alcohol- en drugsgebruik staan op het lijstje. Werknemers zouden zich moeten kunnen verzekeren tegen het risico van ziekteverzuim dat hierdoor wordt veroorzaakt.

Het afgelopen jaar meldden zich 1,6 miljoen mensen ziek als gevolg van een sportblessure, botbreuk bij de wintersport of een huishoudelijk ongeluk. In een gemiddeld MKB-bedrijf van zeven medewerkers betekent dit een uitval van twee werknemers, aldus de organisatie. De werkgever is verplicht bij uitval van een werknemer het loon twee jaar lang door te betalen.

VNO-NCW steunt het idee van MKB-Nederland, maar de vakcentrales willen er niets van weten. Een reactionair voorstel, dat bovendien veel praktische problemen zou opleveren, vindt FNV-bestuurder Leo Hartveld. Het bevreemdt hem dat MKB ook sportblessures noemt. ,,Het beleid is er juist op gericht mensen meer te laten sporten. Wat wil MKB nu eigenlijk ?'' De werkgeverskoepel is, net als de FNV, ondertekenaar van het convenant tegen overgewicht. ,,Dat is een maatschappelijk probleem. Maak daar afspraken over.''

Ook zijn CNV-collega Rienk van Splunder reageert volstrekt afwijzend. ,,De afgelopen decennia is een aantal keren gediscussieerd over een dergelijk onderscheid en dat is steeds afgewezen.''
 
Zou maar bullshit zijn als dit erdoor komt, hier in België zijn zover ik weet de 1ste 2 weken voor de baas maar na 2 weken val je onder ziekenzorg en wordt dit dus door een kas uitbetaald, njah, natuurlijk begrijp ik het standpunt van mn baas ook maar iedereen is na zn werkuren nog altijd vrij in zn eigen doen en laten, ik werk om te leven maar ik leef niet om te werken !!

Achja, zal wel goedkomen, ik zit in een groep collega's die mij WEL begrijpen en me vast wel goed zullen opvangen, heb hier nog een drukverband liggen dat ik dan over de tape van de fysio ga aanbrengen en aan de andere kant ben ik dan ook weer wat meer bezig, ik zal het dan maar als actief herstel beschouwen :rolleyes:
 
Zou maar bullshit zijn als dit erdoor komt, hier in België zijn zover ik weet de 1ste 2 weken voor de baas maar na 2 weken val je onder ziekenzorg en wordt dit dus door een kas uitbetaald, njah, natuurlijk begrijp ik het standpunt van mn baas ook maar iedereen is na zn werkuren nog altijd vrij in zn eigen doen en laten, ik werk om te leven maar ik leef niet om te werken !!

Achja, zal wel goedkomen, ik zit in een groep collega's die mij WEL begrijpen en me vast wel goed zullen opvangen, heb hier nog een drukverband liggen dat ik dan over de tape van de fysio ga aanbrengen en aan de andere kant ben ik dan ook weer wat meer bezig, ik zal het dan maar als actief herstel beschouwen :rolleyes:


Zeker kerel. that's the spirit!
 
:eek: daar had ik nog niet eens aan gedacht, privacy on the net, there is none

sinds orwell bestaat privacy niet meer - je moet zo uitkijken tegenwoordig wat je zegt allemaal icm je werk

wij kregen een tijd terug een werkoverleg , hoe om te gaan met facebook
en twitter echt niet normaal -

succes mate misschien valt het mee
 
Idd Ove, met sollicitaties en zo wordt er ook al vrij snel gegoogled tegenwoordig nu ik er zo over nadenk, mja, what it shall be, it shall be

Close grip bench

55-6
65-3
75-3
85-3
95-3
105-3
110-2
115-1
100-3
100-3
100-3
100-3
100-3
100-3

Klaar op een 25-tal minuutjes, nog altijd niets te geks maar weer tevreden dat ik tenminste iets heb kunnen doen
 
Waar zit je 165kg+ squat die je zelfs met een calve tear kon doen. :p

Lekker triceps aangepakt zie ik.
 
For my own health's sake, please don't temp me bro' :D

Chain suspended Savickas press

55-5
65-1
75-1
80-0
80-1
70-5
75-2
75-1
75-1
75-1
75-1
75-1
75-1

Chain suspended goodmorning stukje onder de navel

60-5
80-5
100-5
120-5
130-10 volgens mij is dit dik in de beltless PR-zone, not sure, iig lekker :D

Seated straight bar row

40-8
60-8
80-8
100-8
110-5
 
lekkere training:) , nice goodmornings:D
 
Nice goodmornings ! Mooi dat je tenminste nog wat kunt doen !!
 
Thanks guys !! Die presses vond ik anders ook niet verkeerd :D

Zo, vandaag heelhuids door de werkdag geraakt, voorzichtigaan gedaan en had geen last, bij thuiskomst na de fysio wel last/pijn gekregen maar dat was vorige keer ook zo, morgen hopelijk weer inorde
 
Aah is goed om te horen dat het werken ging! Komt in orde, ik heb er vertrouwen in!!
 
Goed dat het werken vlot ging! Nice
 
Respect Johan, blijk weer eens dat in dit Belgenlandje enkel ne voetballer, wilerenner of tenniser respect krijgt.
Toch opletten met wat je op't net zet hoor.
Trainen terwijl je op ziekenverlof bent schiet bij de bazen nogal snel in't verkeerde keelgat.
 
heb jij een volledig rechte bar om die seated rows te doen?
neem toch aan dat je ze aan de pulley doet

Nice pressing mate !
 
Ziet er al weer goed uit Sanca.
 
Chain suspended goodmorning

60-5
90-5
110-3
140-3 belt
160-5
180-4 PR, op film, speciaal voor Joris

Benchsquat fullsquat met lege barbell was een no go :(

100-3
110-3
120-3
130-3
140-3
160-1 belt
180-1
200-0 jammer, zou nice geweest zijn :D
140-2 belt uit
140-2
140-2
140-2
140-2


http://www.youtube.com/watch?v=py7BUDBhHEs



Aah is goed om te horen dat het werken ging! Komt in orde, ik heb er vertrouwen in!!

Thanks ! Ik tel de dagen tot de voorronde angstig af :o

Goed dat het werken vlot ging! Nice

Thanks mate !

Respect Johan, blijk weer eens dat in dit Belgenlandje enkel ne voetballer, wilerenner of tenniser respect krijgt.
Toch opletten met wat je op't net zet hoor.
Trainen terwijl je op ziekenverlof bent schiet bij de bazen nogal snel in't verkeerde keelgat.

Thanks Peter !! Meest epic is dat een werfleider bij ons ambities heeft om de boksring (wedstrijden!) in te gaan en dit wordt door mn baas zelfs aangemoedigd, begrijpen wie begrijpen kan :P

heb jij een volledig rechte bar om die seated rows te doen?
neem toch aan dat je ze aan de pulley doet

Nice pressing mate !

Thanks mate !! Ja, op de low pulley en met een volledig rechte, een korte curlbar met "draaiende" handvaten, zat standaard bij mn pulley, meestal doe ik seated rows met een v-handle

Ziet er al weer goed uit Sanca.

Thanks Sven :cool:
 
Laatst bewerkt:
Nice man, sterk:D.

Weet dat je het niet leuk vind om te horen maar pas je wel op dat je niet te hard van stapel loopt.
 
Nice man, sterk:D.

Weet dat je het niet leuk vind om te horen maar pas je wel op dat je niet te hard van stapel loopt.

Thanks, ik probeer me te beheersen maar dat lukt niet altijd even goed :D

Wel epic hoe hoog die gm's lijken op film, chains hingen op heuphhoogte en ze lijken high as a kite, zal een combinatie zijn van de hoek waaruit gefilmd is en het feit dat ik de chains achteruit trek bij het uitstappen :o
 
Back
Naar boven