MuscleMeat

masteron en Acne

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Ik hoor en lees vaak dat je van masteron verschrikkelijke acne krijgt op je rug, in hoe verre is dit waar? het schijnt vele malen erger te zijn dan met andere AS!?
 
Ik heb er geen last van gehad; kuur met eod 100mg tren ac, 100mg masteron, 100mg test prop eod maar van boldenone had ik wel acne.
 
Mijn rug is een maanlandschap!!
dus ja je krijgt er acne van.
800 mg Mast Enanthate.
 
Mijn rug is een maanlandschap!!
dus ja je krijgt er acne van.
800 mg Mast Enanthate.

das wel debiel veel en daar heb je dus geen flikker aan. Maar goed, ik zweer van niks tijdens men kuur, maar des te harder achteraf.
 
Afgelopen zomer naast andere spulletjes had ik de Mast op 600mg.Tijdens de kuur nergens last van gehad. In de nakuur een paar....
Maatje van me had er wel weer veel last van. Per persoon verschillend!!!
 
das wel debiel veel en daar heb je dus geen flikker aan. Maar goed, ik zweer van niks tijdens men kuur, maar des te harder achteraf.


nou 'k moet zeggen, 't werkt goed hoor:D
alleen de puistjes, maar heb er geen last van hoor, zolang ze op me rug blijven vind ik het goed.
 
ik had geen last van puistjes tijdens masteron
een maat van me wel zeer veel zelfs, voor hem nooit meer
 
acne is altijd van persoon tot persoon verschillend maar toch zie je deze klacht bij bepaalde producten een pak vaker voorkomen. Dan heb ik vooral de indruk dat masteron en tren de boosdoeners zijn

kunnen misschien eens een poll houden om te zien welke producten het vaakst acne hebben veroorzaakt bij de users hier:D
durf te wedden dat de meest androgene productjes bovenaan de lijst zullen staan
 
acne is altijd van persoon tot persoon verschillend maar toch zie je deze klacht bij bepaalde producten een pak vaker voorkomen. Dan heb ik vooral de indruk dat masteron en Trenbolone de boosdoeners zijn

kunnen misschien eens een poll houden om te zien welke producten het vaakst acne hebben veroorzaakt bij de users hier:D
durf te wedden dat de meest androgene productjes bovenaan de lijst zullen staan

uiteraard ;)
 
En is er ook een verband te zien met mensen die in de puberteit veel last van acne hadden en dat nu weer ervaren met kuren en andersom voor mensen die nooit van acne last hebben gehad.
 
verschilt weer heel erg.

maatje van mij heeft altijd veel last van acne, helemaal tijdens en na de kuur, maar de laatste keer zat hij ook aan de masteron en viel het reuze mee.

Ik denk dat je met masteron wel verhoogde kans hebt, maar als je er gevoelig voor bent dan ben je zowiezo ****ed, is het niet tijdens je kuur dan wel erna.
 
is volgensmij ook persoon eigen

maarjah als je wilt groeien moet je dat er ook maar bijnemen he kerel
 
ik heb het tot nu toe enkel van trenbolone gehad, en dan nog enkel op m'n hoofd(onder m'n haar) en m'n nek...
 
tijdens mn kuur heb ik nooit last en had er in mijn jeugd verschrikkelijk veel last van (zeker tot mn 22ste!)

toen roakuur gevolgd en was er eindelijk vanaf
 
Ik had er tijdens mijn kuur geen last van maar erna had ik er wel paar, nu nog steeds trouwens, vermoed dat dit ook ligt aan de hoge eiwit inname....
 
tijdens mn kuur heb ik nooit last en had er in mijn jeugd verschrikkelijk veel last van (zeker tot mn 22ste!)

toen roakuur gevolgd en was er eindelijk vanaf

nog gekuurd na je roakuur?
en kwam het dan nog terug
 
ik ben er niet heel gevoelig voor, hoewel ik nog geen mast heb geprobeerd, maar als er dan eens wat komt is het altijd in de nakuur...
 
nog gekuurd na je roakuur?
en kwam het dan nog terug

mijn enig roakuur dateert van toen ik 21 was, en heb pas vele jaren later voor het eerst gekuurd. Acne is niet teruggekomen
en geloof me, tot mn 21ste zat gans mn gezicht vol
 
Zoals eerder gezegd is. Het is verschillend voor iedereen. Maar de DHT steroiden brengen de hoogste risico's met zich mee betreft acne (en haarverlies).
 
Back
Naar boven