Fitness Seller

Masteron en Super tren

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruben Morris

Novice
10 jaar lid
Waardering
0
hallo allemaal, sinterklaas is vroeg dit jaar want wat er nou voor lekkers op me deur mat lag vannochtend;)

ik ga aan een kuurtje masteron/ super tren beginnen binnekort, het is vandaag binnen gekomen. zoals je kan zien is het van het merk Generic Supplements.
nou wil ik weten is dit echt of nep, want ik heb er twijfels over. De etiket van 1 ampul masteron zit er enig sinds scheef op, dat vind ik verdacht. Het stukje boven in de ampul dat op fotos van het internet grijs/zwart is, is bij mijn versie oranje. graag jullie visie hierop.

check de bijlage

alvast bedankt;).

IMGP3916.jpg

IMGP3918.jpg

wat betreft de stickers hoef je niet bang te wezen, dat lijkt wel hun handelsmerk:).
heb verscheidene potjes gehad waar ze scheef opzaten, en dat werkte goed.
wat betreft het rubbertje wat jij bedoelt ....laatste potje wat ik gebruikte was test en die waren ook rood!

dus jouw spullen zijn wel degelijk echt, succes.

heb die supertren ook gehad! zeer tevreden over, zover ik kan zien lijkt die 100% echt

kent iemand het produkt generic supplements ?
ik heb super deca250 en super susto300, heeft iemand deze al geprobeert en werkt het ? greetz jim

hebben lui hier die supertren al geprobeerd? wat zijn de meningen??
het ziet er wel aardig uit... mag wel iets hoger qua dosering mss.

kent iemand het produkt generic supplements ?
ik heb super deca250 en super susto300, heeft iemand deze al geprobeert en werkt het ? greetz jim

Onlangs paar batches van super susto getest, kwa dosis waren ze wel degelijk (bijna 300mg/ml) maar de test prop was onder gedoseerd en de andere langere esthers waren dan weer hoger...

Onlangs paar batches van super susto getest, kwa dosis waren ze wel degelijk (bijna 300mg/ml) maar de test prop was onder gedoseerd en de andere langere esthers waren dan weer hoger...

eerst je mooie bewijs posten voor dat je dit kunt zeggen pics? details? grafiekje? foto's? CErtificaatje?
ookal test je dit zelf in het labje, zonder dit alles geen geldig bewijs, of zeg ik dat verkeerd mischien?

greetss

eerst je mooie bewijs posten voor dat je dit kunt zeggen pics? details? grafiekje? foto's? CErtificaatje?
ookal test je dit zelf in het labje, zonder dit alles geen geldig bewijs, of zeg ik dat verkeerd mischien?

greetss

Mee eens, maar ik denk dat test-rapporten van enkele honderden euri, gemaakt door onafhankelijke labs in the USA, er ook ff niet in zitten.

Ik twijfel niet aan de integriteit van Cancun.

Er zal een appart topic hierover geopend worden eerdaags.
Om verder escalatie te voorkomen gaat deze nu dicht.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven