XXL Nutrition

masteron enanthate (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jacky den bels

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
2 apr 2006
Berichten
13.308
Waardering
214
Lengte
1m80
Massa
95kg
schijnt zeer spoedig masteron enanthate(gg) te verkrijgen zijn
dus wat zijn jullie gedachten hierover scheelt in ieder geval
met prikken dacht ik zo ;maar hoor graag jullie ideeen hierover
want is dus wel een optie voor mijn volgende kuur :rolleyes:
 
ben ik ook benieuwd naar want ik zie dat goedje ook wel zitten om ooit in een kuur te douwen...
 
lekkkkkkkkker..masteron blijf ik goeie shit vinde
 
Scheelt idd een paar prikkies!!!!
 
Zou lekker zijn naast men Test e en Tren e volgende maand:D
 
@klaas vind je het lekkerder als winny?

qua resultaat zijn ze zo goed als hetzelfde heb ik ervaren...maar mn gewrichte gaan naar de klote van winny...vind dit wel jammer want zou lekker zijn om af en toe ook winny te nemen...het maakt je net als masteron rock hard..
 
Zalig, masteron is goeie shit.. Beter dan winny (vind ik zelf).. Heb altijd last v mn gewrichten na 3-4weken..
 
Ik zie het wel. Jacky is weer lekker met z'n huiswerk bezig.:D Ach ja een goede voorbereiding is het halve werk zeggen ze dan.

Ik zie je nog maat.

Groeten uit het zonnige zuiden.
 
liever masteron dan winny hierzo ook :D
 
super nieuws..heeft iemand een idee wanneer het precies komt?
dan ga ik het direct uittesten..:D
 
masteron is top spul.. winstrol ook hoor.. maar dan spelen mijn blessures op.. mijn schouders gaan echt naar de klote als ik aan de winstrol zit dan doet alles pijn
 
Ik hoorde dat GG er binnen 2 weken mee komt van mijn "source". Of dit waar is weet ik niet maar we kunnen het altijd hopen :D
 
Als je de voor en nadelen naast mekaar legt wat betreft winny en masteron is de keuze duidelijk voor mij;

Masteron
 
Ik meen gelezen te hebben dat masteron zijn werk het best doet bij lage vetpercentages? Of kan je het ook gebruiken als je gebulkt hebt tot een 15% ofzo?
Erg acne-vriendelijk is het ook niet he?
 
de hardheid van een masteron ZIE je eerder bij masteron.
Maar bij hogere bf doet het nog steeds zijn ding
 
Back
Naar boven