Fitness Seller

Masteron enthaat only

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bertus bruut

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jul 2008
Berichten
709
Waardering
2
Wat vinden jullie van een Masteron enthaat only kuurtje ?
Op bijvoorbeeld 400 mg per week.

Ben ik gewoon benieuwd naar !
 
check dareal's post..hij had mast enan only gedaan.
 
denk niet dat het zo behulpzaam zal zijn
 
mast lijkt mij niet zo;n boeiend middel zo op zichzelf
 
Tenzij je al heel laag in je vet % zit, dus minder dan 8%, dan zou je er evt nog baat bij kunnen hebben.
Echter betwijfel ik de langwerkende ester van Mast, ik zou toch echt voor de prop versie gaan.
 
nou ik heb vaak genoeg mast only gedaan..vind het echt topspul..weinig sides, beetje kracht, hardheid en klein beetje mass..en dat was bij 500mg pw
 
vind t ook topspul! en dat je persé onder de 10% moet zitten vind ik ook onzin...ik wordt er voller,harder, droger van! vind een lage hoeveelheid test ernaast wel fijn!

vind het zelf vanaf 500mg interessant!
 
Wat vinden jullie van een Masteron enthaat only kuurtje ?
Op bijvoorbeeld 400 mg per week.

Ben ik gewoon benieuwd naar !

nam het week of 15 op 800mg per week.

was wel leuk! geen opgeblazen kikker, maar gewoon een iets grotere versie van jezelf
 
Dat je onder de 10% moet zitten is gewoon gelul.
Ik heb het ook eens een tijdje genomen zonder iets erbij ik zat boven de 20% en verloor toch 8% vet. De vormen kwamen er dus veel mooier uit, maar geduld is wel nodig. Ben er toch bijna 3 maanden mee bezig geweest op 800-1000mg. Je moet niet verwachten dat je veel massa gaat pakken ofzo.
En 400mg is wel erg aan de schrale kant, dat zal niet veel uithalen denk ik.
 
heb ik een juist gedacht als ik dnek dat je met een mast only voldoende aan aas om te cutten?
 
lekker voor oliebollen.....ik persoonlijk vind het weer helemaal niets
 
lekker voor oliebollen.....ik persoonlijk vind het weer helemaal niets

waarom niet? vind het zelf beste roid als je de voordelen en nadelen tegen elkaar afweegt
 
Het is natuurlijk wel sterk androgeen, dus niet denken dat het mild is. Agressie merk ik wel meer dan met testo en voor sommigen misschien haaruitval, prostaat... Maar je krijgt er geen gyno van, geen vocht, geen vet, geen verlies van spiermassa achteraf, sneller herstel.
 
mast enanthate is een zelf geproduceerd ug middel, als een enanthate versie nut zou hebben dan was het in de pharma industrie al lang gebruikt. Masteron heeft juist zijn gunstige werking door de propionate eigenschappen. Op zich kun je iedere as wel alleen gebruiken en daar zul je altijd wel wat resultaten mee hebben. Ik vind als je er voor gaat doe het dan goed of doe het niet.
 
waarom niet? vind het zelf beste roid als je de voordelen en nadelen tegen elkaar afweegt

vind nix,ook in de ace versie niet,kweet niet nix voor mij iig
 
mast enanthate is een zelf geproduceerd ug middel, als een enanthate versie nut zou hebben dan was het in de pharma industrie al lang gebruikt. Masteron heeft juist zijn gunstige werking door de propionate eigenschappen.

hoe lang werd masteron in medische kringen dan toegepast? ik zelf vind het behoorlijk ****ed up om 12+ weken EOD te moeten prikken, wat voor mij een lange esther wel nuttig maakt.
 
En wat was de medische toepassing van Masteron dan ?
 
werd gebruikt bij oestrogeen gerelateerde borstkanker bij vrouwen
 
O op die fiets,die stomme oestrogeen weer:D alleen maar gezeur mee...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven