AndroidHealthClinic

Masteron/sust/winny

Bezoekers in dit topic

Zazou

Cool Novice
Lid geworden
1 jan 2014
Berichten
48
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
79kg
Vetpercentage
16%
Advertentie

Hallo ,
Ik zou dit kuurtje gaan doen maar heb even jullie mening nodig ,
dit zal mijn eerste kuur zijn heb al genoeg research gedaan maar zie niet echt superveel
Logs over sust/mast
Ik train nu ongeveer een jaar,
Nou ok ik weet zl mang dat dit te vroeg zou zijn om een kuurtje te zetten :-)
Zet deze post niet omdat ik negatizve comment wil maar om info
Iemand ervaring met deze combi ? Ik zou het zo willen op dit schema

Week 1-12 ultra sustanon 325 mg
Week 1-12 masteron e 200mg
Week 12-15 winstrol 50mg
Week 15-18 nolvadex nakuur

Mijn voeding is zeker op orde ,
+ben ook vit b12 aan het zetten
Neem omega 3 , en vit D complex
Dit voor mijn gewrichten
 
Dit is nou de reactie die ik niet nodig heb ,
 
ik denk dat je meer hulp gaat krijgen als je erbij vermeld wat je doel is met deze kuur en hoe vaak je per week gaat injecteren. dan krijg je van die berichten dat je eerst natty tot 12% moet cutten blabla is altijd het zelfde liedje daarom krijg je zo'n reactie van onze beste man
 
Mijn doen ,
Beetje aankomen 5kg
Lager bf
Gedefineerder uitkomen

Dat ik eerdt moet cutten is mij bekend , kuur start ook maar net op 1 maart , zo heb ik de tijd om te cutten
Hoeveel x per week is met sust en mast e om de 3 dagen ,
 
ik denk dat je die mast weg kan flikkeren :o ga je niks van merken
 
Met welke reden , naar mijn research is sust only zeer pijnlijk door de prop , naar het schijnt reaggeert de spier hier vrij slecht op
 
Vraag me af waaraan je ziet dat je voeding zo supergoed is? 1.88 bij 76 kg en 16 % is gewoon skinny en vet, 2 dingen die je in BB'en niet wilt zijn. Post je schema eens?
 
waarom ik de mast weg zou gooien? veels te hoog vetpercentage en veels te laag gedoseerd.. sust zou ik niet aanraden als eerste kuur omdat je zo vaak komt aan het prikken maargoed ik prikten mijn eerste kuur elke dag dus ik heb geen recht van spreken.. je verwacht maar 5 kilo dus gaan met die banaan
 
8u00 100gr brinta
30gr whey
10u00 150gr rijst
200gr kip
100gr annanas
12u00 150gr volkoren brood
100 gr kip (beleg)
15u00 100gr havermoutmeel
30 gr whey
200gr bananen
15-18u trainen
Vlak na trainen post workout ( resurector van olimp)
18u30 100gr vis
150 gr rijst
100 gr brocoli
21u30 caseinaat (38greiwit)
 
Met welke reden , naar mijn research is sust only zeer pijnlijk door de prop , naar het schijnt reaggeert de spier hier vrij slecht op

en dan nog kies je niet voor iets simpels als test-e???
eerste kuur 3 middelen stacken zonder te weten hoe je op iets reageert???
5kg winnen gaat je ook lukken zonder deze middelen
 
Samen telt dat voor 3092,8 kcal per dag , gebruik geen vet maar pamspray :) ik kom ook van 21 BF en 73 kg .

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

en dan nog kies je niet voor iets simpels als test-e???
eerste kuur 3 middelen stacken zonder te weten hoe je op iets reageert???
5kg winnen gaat je ook lukken zonder deze middelen

Tuurlijk wil
Ik meer winnen maar ik blijf reeel denken , wanneer je teveel verwacht zal het resultaat misvhien in je eigen ogen sober zijn trwijl
Het eigenlijk wel best goed zit
 
test-e is wel een stuk gemakkelijker
daarnaast winstrol en eca stack (als je de sust al hebt gekocht sust winstrol en eca, de mast is tijd/geld verspilling)
 
Ik heb deze beide al gekocht tevens ook de mast ,

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Btw hoe zit het met myn voeding ? Vinden jullie die ok ? Ik neem ook ng bcaa , en creatine
 
Als je doel is droger te worden en je staat op 16% is je voeding dus niet op orde. Mast op 16% is niks. Kuren op 16% is ook niet aan te raden.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

waarom ik de mast weg zou gooien? veels te hoog vetpercentage en veels te laag gedoseerd.. sust zou ik niet aanraden als eerste kuur omdat je zo vaak komt aan het prikken maargoed ik prikten mijn eerste kuur elke dag dus ik heb geen recht van spreken.. je verwacht maar 5 kilo dus gaan met die banaan

Juist wel recht van spreken want je weet dat het k*t is haha.
 
Dit is mijn bulk schema sinds aug 2013 , einde januari begin ik aan aan cutschema ,
 
is te doen je bent tenslotte geen pro bodybuilder dus perfectie verwacht ik niet.. ik zou wel geen rijst in de ochtend kunnen eten en vermijd bananen tijdens het cutten :p

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

noem je dat bulken? haha ik val van zo weinig eten vol af :p :p

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Als je doel is droger te worden en je staat op 16% is je voeding dus niet op orde. Mast op 16% is niks. Kuren op 16% is ook niet aan te raden.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------



Juist wel recht van spreken want je weet dat het k*t is haha.

haha ja was zwaar klote:D
 
is te doen je bent tenslotte geen pro bodybuilder dus perfectie verwacht ik niet.. ik zou wel geen rijst in de ochtend kunnen eten en vermijd bananen tijdens het cutten :p

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

noem je dat bulken? haha ik val van zo weinig eten vol af :p :p

---------- Toegevoegd om 23:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------



haha ja was zwaar klote:D

Ja , je hebt ook veel meer massa , dus veel meer verbruik
 
dat is waar maar ook toen ik net begon met trainen (71kilo en vp extreeem laag) at ik stukken meer dan dat maar ik heb dan wel een snelle stofwisseling en zet zo goed als geen vet aan als ik wat teveel binnen krijg
 
dat is waar maar ook toen ik net begon met trainen (71kilo en vp extreeem laag) at ik stukken meer dan dat maar ik heb dan wel een snelle stofwisseling en zet zo goed als geen vet aan als ik wat teveel binnen krijg

Ik dus wel jammer genoeg ,

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Dus als ik het goed begrijp , eerst cutten , tot 10%bf en dan kan dit een goed kuurtje worden ? Of ben ik nu verkeerd ?
 
Back
Naar boven