AndroidHealthClinic

masteron vs boldenone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
2.803
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
over een aantal weken ben ik van plan om een cycle te gaan doen met test en ?
zat te denken aan mast of bold maar kan niet echt een keuze eruit maken, ik zit dan ong 8 weken aan de hgh en ik kuur pas als ik onder de 12% kom.

de hoofd van het kuur is de test e die ga ik ook hoog doseren waarschijnlijk 750 misschien 1gr per week en dan wil ik als ondersteuning nog iets erbij.

mijn doel is droge massa te krijgen met minimale vet.

wat raden jullie me aan om erbij te nemen bold of mast e ? die ga ik waarschijnlijk nemen op 500 mg e/w
 
ik raad je bold aan.
gewoon omdat ik momenteel merk dat de weegschaal als een peil omhoog gaat en ik elke dag droger wordt.
natuurlijk met een goed voedingsschema, anders heb je er nog niets aan.
check trouwens mijn trainingslog maar even voor het voedingsgedeelte, staat onderaan mijn 3de post...
 
Bold, is een betere massabouwer dan masteron. Het kan ook je honger verhogen en dat is lekker handig in de bulk.
 
lol @ de hoofd van het kuur
 
Sorry, de ondertiteling viel even weg. wat bedoel je te zeggen?

over een aantal weken ben ik van plan om een cycle te gaan doen met test en ?
zat te denken aan mast of bold maar kan niet echt een keuze eruit maken, ik zit dan ong 8 weken aan de hgh en ik kuur pas als ik onder de 12% kom.

de hoofd van het kuur is de test e die ga ik ook hoog doseren waarschijnlijk 750 misschien 1gr per week en dan wil ik als ondersteuning nog iets erbij.

mijn doel is droge massa te krijgen met minimale vet.

wat raden jullie me aan om erbij te nemen bold of mast e ? die ga ik waarschijnlijk nemen op 500 mg e/w

Vond ik wel een grappige uitspraak, vandaar mijn lol @
 
ja wou ook voor de bold gaan gewoon omdat ik niet laag genoeg in vet ben op dat moment om voor de mast te gaan en ik vind bold altijd een lekker middeltje
 
Boldenone. Betere kwaliteitsmassa en je blijft die beter behouden na de kuur.

Zet hem op min. 600mg (UG Bold) voor een periode van minstens 14 weken.

Succes
 
haha omdat je dan 12ml in je billen mag gaan zetten elke week. Ik zou ook voor bold gaan bro, maar ik weet niet of het veel verschil gaat maken. Als je er een matig tot hoge dosis test naast zet valt dat 'enorme hongergevoel' ook weg. En HGH + Test is sowieso een mega stack. Dan zou je misschien beter kunnen investeren in een vialtje slin. Als je geen bloat wil zou ik gaan voor wat proviron. Bold moet je achterlijk hoog doseren een omwille daarvan wordt het nog best een duur middeltje.
 
Mijn keuze ook voor Bold. Als je voor UG gaat zou ik voor 750 mg per week gaan.
Vet bold zou ik op 300-350 mg per week gaan zitten.

Suc6 Priest.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven