AndroidHealthClinic

Masteron vs Winstrol depot (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nozal

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2005
Berichten
405
Waardering
2
..
 
Laatst bewerkt:
Ik zou niet te veel waarde hechten aan die tabel. Verouderd en degelijke documentatie/referenties ontbreken.

Winstrol en masteron zijn beiden niet zulke goede massabouwers.
 
die tabel zuigt.

masteron moet je zien als de slagroom op je kom met dubbelvla.

het geeft een lekkere toevoeging, maar als de dubbelvla er niet was hoefde je de slagroom ook niet.
 
die tabel zuigt.

masteron moet je zien als de slagroom op je kom met dubbelvla.

het geeft een lekkere toevoeging, maar als de dubbelvla er niet was hoefde je de slagroom ook niet.

Dat zie je weer verkeerd jochie.
De slagroom is toch juist het lekkerst ;)
 
Dat zie je weer verkeerd jochie.
De slagroom is toch juist het lekkerst ;)

ja maar jij spuit het altijd (die slagroom dan he) op de tepeltjes van je vriendinnetje, dat is een heel ander verhaal.
 
..
 
Laatst bewerkt:
neen was omdat ik op die tabel zag dat masteron meer krachttoename zou hebben dan winstrol .is omdat ik gewoon krachtwinst zoek

dan zou ik zeker voor winstrol gaan.

of idd anavar op 60-80mg.
 
..
 
Laatst bewerkt:
haaruitval

Zou anavar of masteron een optie zijn als je van winstrol haaruitval krijgt?:mad:
Of krijg je dit ook bij deze producten???
 
Ik heb ff rond gekeken maar daar zijn de meningen ook over verdeeld???
Staan deze eigelijk op de dopinglijst?
 
Is DHEA geen dht blocker?? of vergis ik me nou:)
dit is btw een prohormoon..
 
Zou anavar of masteron een optie zijn als je van winstrol haaruitval krijgt?:mad:
Of krijg je dit ook bij deze producten???

anavar niet, masteron wel.

doe je research kerel over a.s die (in hoge mate) omzetten naar DHT en je hebt je antwoord.
 
Ik heb zelf ook een vraag met betrekking tot deze twee.

Ik heb zelf bij iedere kuur die ik heb gehad winstrol genomen. Elke keer ben ik tevreden geweest over het resultaat. Nu ben ik de volgende keer van plan de winstrol te vervangen door masteron.Dit omdat het vriendelijker voor de lever is.

Mijn vraag is nu, kan iemand me uit ervaring vertellen welke voor- en nadelen er nog meer zijn bij deze omschakeling?

Alvast bedankt.

P.s. Waarom zou je een DHT-blocker nemen als je een DHT-variant zoals masteron en winstrol gebruikt? Waarom zou je Überhaupt een DHT-blocker nemen als je met BB bezig bent, zeker wanneer je gebruikt?
 
Zou anavar of masteron een optie zijn als je van winstrol haaruitval krijgt?:mad:
Of krijg je dit ook bij deze producten???

MPB (Male Pattern Baldness) kan onder invloed van DHT versneld optreden mits dit al genetisch bepaald is.

Kijk daarvoor naar de mannen aan je moeders kant van de familie. Het gen van MPB bevindt zich namelijk op het X chromosoom.
 
Back
Naar boven