XXL Nutrition

Masters is klaar met cutten en gaat nu ff genieten

Bezoekers in dit topic

Masters

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
23 okt 2003
Berichten
4.593
Waardering
342
Lengte
1m79
Massa
82kg
Vetpercentage
11%
ben eindelijk klaar met cutten. ben op 12 april begonnen en ben vandaag gestopt. dat zijn dus 10 weken. ben tussendoor 2 weken gestopt omdat mijn wey bestelling maar niet kwam. zonder wey cutten is lastig. ben er dus 8 weken mee bezig geweest. Er zaten heel wat moeilijke momenten in, elke keer overal nee tegen zeggen, alles uitleggen, het kwam me af en toe de strot echt uit.
ben begonnen met 87 kg bij ongeveer 16%BF. ik zit nu op 77 kg bij 8.5 BF. ben 1.79m en helemaal natural.
ben er redelijk tevreden mee. ben toch wel 2,5 kg vetvrije massa kwijt geraakt, maar daar zal ook wel aardig wat vocht bij gezeten hebben.
mijn pluspunten vind ik zelf mijn schouders en mijn rug
redelijk vind ik mijn triceps, biceps en borst
slecht vind ik mijn abs, kuiten en bovenbenen
anyway hier zijn de pics
foto´s
 
Ziet er goed uit, Alleen nog beetje pompen met de buikspieren he ;)
 
Ziet er goed uit bro
 
Ziet er idd goed uit maar work on those abs bro!
 
ja is een beetje een blunder eigenlijk. ik dacht 3 jaar lang ach dat komt wel goed die zitten onder dat vet, als het vet weg is zijn ze er. niet dus. ik train ze nu pas 8 weken, wat te zien is. ik zal die dingen dus ook vlink onder handen moeten nemen.
achja heb ik wat te doen :cool:
 
Ziet r goed uit kerel! Vooral je double biceps back pic is erg indrukwekkend!!! Dikke schouders man!! :thumbs: Verder ben ik het eens met je betere en slechtere punten.

En jah, het abs probleem, ik heb dat ook een beetje. Daarom voortaan netjes elke week die abs op z'n donder geven! :)
 
Dear PictureTrail visitor,

We are currently experiencing technical difficulties with our servers.
The support staff responds to such problems immediately. Please try again in a few minutes. If you see this message for a longer period of time please try again some time later. Although our staff reacts immediately to technical problems, these problems can sometimes take longer to resolve.


Sorry for the trouble and inconvenience.

The PictureTrail Support Team.
 
dat suckt, ik kan er zelf ook niet meer bij, als dat over een uur nog is ga ik wel ff naar een andere server
 
nog ff een link dan, staan de oude foto´s in. mocht die andere het weer doen, daar staan ze wel in.poging 2
 
Erg netjes :thumb:

enne die 2,5 kg, kan heel goed vocht zijn..
 
Godver, dat ziet er goed vol uit :) Netjes hoor.
 
tje, ****ing breed man!!!!

Keep up :D
 
Ziet er goed uit!
hihi... die buikspiertjes :P
 
Masters zei:
ja is een beetje een blunder eigenlijk. ik dacht 3 jaar lang ach dat komt wel goed die zitten onder dat vet, als het vet weg is zijn ze er. niet dus. ik train ze nu pas 8 weken, wat te zien is. ik zal die dingen dus ook vlink onder handen moeten nemen.
achja heb ik wat te doen :cool:

Had ik ook, op advies van sommigen op DBB .. grr :(
Maarja, lekker weer iets om keihard aan te werken, dus lekker steunen puffen en kreunen tijdens die crunches :D

ziet er goed uit trouwens, je rug en je schouders zijn idd gruwelijk !
 
bedankt voor de reacties tot nu toe. ik zie er iig nu al naar uit om weer te gaan bulken. ik wil dan niet boven de 12%bf uit komen
 
Goeie rug en borst man :)
Armen vind ik persoonlijk iets minder :), oja en de abs maar dat was al gezegd
 
Back
Naar boven