XXL Nutrition

Masters of Hardcore 2010

Bezoekers in dit topic

Drenth

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 jan 2010
Berichten
688
Waardering
29
Lengte
1m95
Massa
110kg
Nog dbb'ers die naar Masters gaan dit jaar? Line-up is best bruut :)
 
Was al vroeg in het jaar toch?
 
zaterdag 6 maart! :)
 
Present, maar eerst nog ff naar Hardbass
 
De kaartjes zijn al binnen! Lekker gassen! En die line up is ook vreselijk goed, enige die ik mis zijn Nitrogenetics.
 
Nope dees skip ik. Kom in geldnood man
 
denk het niet, zaterdag wel hardbass, maar daarna is het geld op:o
 
hardbass ook zekers een leuke feestje, sla ik alleen ff over voor Masters, iets te dicht op elkaar :p

Ik moest btw 5 euro administratiekosten betalen voor mijn Masters kaartje, wordt steeds gekker, 5 euro voor het printen van een kaartje :p
 
Vannacht Hardbass gehad en toch wel gemerkt dat hardcore net iets meer mijn sT is. Kan niet wachten om over 4 weken dus weer lkkr helemaal de klote te gaan op MoH!
 
ik ben ook present, :D
 
denk dat ik deze moet laten gaan wil wel graag maar het komt echt verrot slecht uit...
 
Ik ga lekker aanwezig zijn. Eerst nog een reverze 2010 meepikken in het Sportpaleis (te antwerpen). En dan lekker aftellen naar het event op 6 maart 2010 MASTERS OF HARDCORE :-)))
 
Holy shit ik had nooit verwacht dat die kaartjes zo duur zouden zijn.
Ik was altijd van plan om er ooit heen te gaan, maar hiermee betaal je je echt scheel.
 
Holy shit ik had nooit verwacht dat die kaartjes zo duur zouden zijn.
Ik was altijd van plan om er ooit heen te gaan, maar hiermee betaal je je echt scheel.

Ja pokke duur idd, naja, 't is het wel waard :p
 
Als het goed is van de party. Voorgaande edities in de Brabanthallen waren altijd wel relax :)
 
Ik ga er zeker proberen bij te zijn! En als ik kom, kom ik samen met Robert, dus 2 dbb`ers extra aant feesten daar!!! :D
 
Back
Naar boven