Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by Electra
Tuurlijk....![]()
Originally posted by f*cking ecto
[![]()
Je bent gewoon jaloers dat er al iemand anders al veeel eerder er naar luistert en er nog steeds van houdt
![]()
[/B]
Originally posted by Electra
Haha, sorry hoor, hier ga ik maar niet op in...
vele gabbers weten heus wel wat ik bedoel met mijn reactie,
dat hoef ik hier niet uit te leggen....
je reactie op mijn postings zegt mij genoeg....
en nee, ik heb geen zin in ruzie.... iedereen houdt van de muziek van zijn of haar gaarding... en dat is goed....
en dat was natuurlijk gewoon een geintje, omdat je al zo vaag reageert op mijn posts...
Originally posted by Floyd
Laatst multigroove geweest, van 6 tot 8 BuZZ FuZZ, ouderwetse herry...... lekker hoor.
Maar wat vinden jullie, wordt het niet tijd voor een sporthallen-zuid......ja toch?!
Ja dus?? op de basisschool kwam ik het eerst in aanraking met hardcore, was meteen verkocht. En het begon in 1989...
Originally posted by Dom!nator
HAPPYYYYY IS VOOR HOMO'S!!!
always hardcore!
Originally posted by soulreaver
laatste keer dat ik er was heb ik me lopen verbazen over een jood die met ze rechterhand omhoog stond...
Originally posted by KaLe
ik noem me nog wel gabber
trouwens die energiehallen was opzekers mijn favo lokatie!!! Echt duister!! ben daar 2 x met oud en nieuw geweest en dat waren ook mijn twee vetste feesten!! alleen toen begon er al nazi op te spelen en dat was 97 en 98 dat ik er geweest ben.