MuscleMeat

Masters of Hardcore!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robrecht10

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
188
Waardering
0
Hey...zijn er hier nogmensen die 22/03 naarEindhoven afzakken???
 
Nope, teveel skinnheads naar mijn liking op dit moment op hardcorefeesten, en in regio Eindhoven is dat al helemaal erg :(
 
Me! met de Kwibus!!

Hopelijk de ouderwetse MOH sfeer als Fun voordat het k*t werd!
 
Originally posted by Electra
Nope, teveel skinnheads naar mijn liking op dit moment op hardcorefeesten, en in regio Eindhoven is dat al helemaal erg :(

helemaal mee eens!! k*t nazi's


De oude tijd........................................
 
mij niet gezien op hardcore feesten
 
Mij ook niet, vind de muziek echt k*t. Ieder z'n meug.
 
Ik ben vorig jaar ook geweest maar toen was het geluid echt bagger.

Op een gegeven moment kwam Neophyte op met ''get this mother****er" en ze bliezen meteen de boxen op.

Ze beloven dat dit jaar het geluid beter is maar in zo'n grote zaal (beursgebouw) is dat toch wel moeilijk.

Daarbij komt dat de sfeer op hardcore feesten altijd slecht is en het gemiddelde IQ is daar ook niet echt hoog (met alle respect voor de mensen die er heen gaan, zelf ga ik ook nog regelmatig:D )

Was laatst naar Club Tempo in zaandam (hemkade) geweest. Veeeeeel beter!
 
Heb gisteren gehoord dat ik 22/03 vrijaf krijg in de discotheek...dus ik ga deze week kaarten halen!!! En maak je maar geen zorgen over mijn iq. Tja die skins... beetje zielig, ieder zen recht op vrije meningsuiting, maar die jongens( en meiden) zijn in mijn ogen vrij fout bezig...white power maar wel op darkraver e.a. nt-blanke dj's uit hun dak gaan...go figure...
 
Was laatst naar Club Tempo in zaandam (hemkade) geweest. Veeeeeel beter!

Qlub Tempo in de Heineken Music Hall vorig jaar was helemaal super...
Voor mij is de Hemkade door de jaren heen niet echt meer een feestlokatie maar meer een normale uitgaansgelegenheid...
 
Is zeker zo. Van dat gemiddelde IQ is waarschijnlijk onzin hoor. Maar ik heb altijd wel een paar aanvaringen op zo'n feest (mensen die niet aan de kant willen gaan, mensen die je expres beuken als ze voorbij lopen). Ik moet me dan altijd inhouden en mijn avond is dan vaak voor een deel verpest.

Maar vind niet alleen de skins irritant. Er zijn ook gewoon van die groepen met mensen die gewoon ruzie willen.

Vorig jaar op masters stonden we zo'n beetje achter in de zaal met z'n drieen naast elkaar. Komt er van achter ineens zo'n kale gast gewoon keihard tegen ons aan gebeukt. En niet 1x, maar gewoon een paar keer achter elkaar. Toen keken we eens goed om ons heen, staat daar een groep van die linke gasten te wachten tot ze erop kunnen vliegen (op zo'n manier van "geef ons een reden"). Tewijl wij die gast niet eens aangeken hadden. Dit vind ik zooo triest en kan daar ontzettend opgefokt over raken. Het liefst zal ik ze dan allemaal voor de rest van hun leven in een rolstoel schoppen, echt waar!

Maar goed, er zitten natuurlijk ook veel relaxte mensen die gewoon komen om te feesten, maar dat kleine zieke gedeelte weet vaak zo'n feest voor een behoorlijk gedeelte te verzieken.
 
Originally posted by Electra


Qlub Tempo in de Heineken Music Hall vorig jaar was helemaal super...
Voor mij is de Hemkade door de jaren heen niet echt meer een feestlokatie maar meer een normale uitgaansgelegenheid...

Kan best wel, was voor mij de eerste keer dat ik in de hemkade was. Maar ik vind het wel een ideale party zaal, echt een relaxte tent!
 
Originally posted by Johny
Is zeker zo. Van dat gemiddelde IQ is waarschijnlijk onzin hoor. Maar ik heb altijd wel een paar aanvaringen op zo'n feest (mensen die niet aan de kant willen gaan, mensen die je expres beuken als ze voorbij lopen). Ik moet me dan altijd inhouden en mijn avond is dan vaak voor een deel verpest.

Maar vind niet alleen de skins irritant. Er zijn ook gewoon van die groepen met mensen die gewoon ruzie willen.

Vorig jaar op masters stonden we zo'n beetje achter in de zaal met z'n drieen naast elkaar. Komt er van achter ineens zo'n kale gast gewoon keihard tegen ons aan gebeukt. En niet 1x, maar gewoon een paar keer achter elkaar. Toen keken we eens goed om ons heen, staat daar een groep van die linke gasten te wachten tot ze erop kunnen vliegen (op zo'n manier van "geef ons een reden"). Tewijl wij die gast niet eens aangeken hadden. Dit vind ik zooo triest en kan daar ontzettend opgefokt over raken. Het liefst zal ik ze dan allemaal voor de rest van hun leven in een rolstoel schoppen, echt waar!

Maar goed, er zitten natuurlijk ook veel relaxte mensen die gewoon komen om te feesten, maar dat kleine zieke gedeelte weet vaak zo'n feest voor een behoorlijk gedeelte te verzieken.



Zullen we het beursgebouw netjes indelen, kom jij alvast links staan...daar sta ikke dan ook, zijn we al met twee relaxte personen daaro ;) :cool:
 
Afgesproken! Mocht ik gaan (maar die kans is klein, vrienden van me willen liever naar de enzyme party) dan laat ik je het even weten.

Laters
 
Originally posted by Electra


Qlub Tempo in de Heineken Music Hall vorig jaar was helemaal super...
Voor mij is de Hemkade door de jaren heen niet echt meer een feestlokatie maar meer een normale uitgaansgelegenheid...
i agree,
ga vele malen liever naar feesten als QT in de HMH als in de hemkade. daar mist het party-gevoel. het is en blijft een discotheek.
 
Ik ga minder vaak naar de grote feesten, maar ik ben wel hardcore liefhebber vanaf het prille begin. Misschien ga ik er wel heen :thumb:
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik ga minder vaak naar de grote feesten, maar ik ben wel hardcore liefhebber vanaf het prille begin.

Volgens mij begon de hardcore in Nederland rond 1990, toen was jij 8.... euh.... :P
 
kun je nog wel liefhebber zijn ;)
 
Originally posted by Electra


Volgens mij begon de hardcore in Nederland rond 1990, toen was jij 8.... euh.... :P

Ja dus?? op de basisschool kwam ik het eerst in aanraking met hardcore, was meteen verkocht :p. En het begon in 1989...
 
Back
Naar boven