Fitness Seller

Masters of Hardcore!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou niet gaan ruzieen he...is al even belachelijk want dan kan hier weinig volk zeggen dat ze bv de rolling stones ofzow goed vinden...
 
Originally posted by Electra
Tuurlijk.... ;)

Ja, vroeg nog aan mijn grote zus of ze house had, maar dat had ze natuurlijk niet...Khad een box vol cassettes met die hele oude hardcore, die we steeds met enkele klasgenoten uitwisselden... Als je me niet gelooft, boeiend ik zeg er nix meer over

:o ;) Je bent gewoon jaloers dat er al iemand anders al veeel eerder er naar luistert en er nog steeds van houdt :D :cool:
 
Originally posted by f*cking ecto
[:o ;) Je bent gewoon jaloers dat er al iemand anders al veeel eerder er naar luistert en er nog steeds van houdt :D :cool: [/B]

Haha, sorry hoor, hier ga ik maar niet op in...
vele gabbers weten heus wel wat ik bedoel met mijn reactie,
dat hoef ik hier niet uit te leggen....
je reactie op mijn postings zegt mij genoeg....

en nee, ik heb geen zin in ruzie.... iedereen houdt van de muziek van zijn of haar gaarding... en dat is goed....
 
Originally posted by Electra


Haha, sorry hoor, hier ga ik maar niet op in...
vele gabbers weten heus wel wat ik bedoel met mijn reactie,
dat hoef ik hier niet uit te leggen....
je reactie op mijn postings zegt mij genoeg....

en nee, ik heb geen zin in ruzie.... iedereen houdt van de muziek van zijn of haar gaarding... en dat is goed....

en dat was natuurlijk gewoon een geintje, omdat je al zo vaag reageert op mijn posts...
 
Originally posted by f*cking ecto


en dat was natuurlijk gewoon een geintje, omdat je al zo vaag reageert op mijn posts...

laten we het er maar op houden dat het aan mijn vaagheid ligt... ;)
 
Laatst multigroove geweest, van 6 tot 8 BuZZ FuZZ, ouderwetse herry...... lekker hoor.

Maar wat vinden jullie, wordt het niet tijd voor een sporthallen-zuid......ja toch?!
 
Originally posted by Floyd
Laatst multigroove geweest, van 6 tot 8 BuZZ FuZZ, ouderwetse herry...... lekker hoor.

Maar wat vinden jullie, wordt het niet tijd voor een sporthallen-zuid......ja toch?!

Welke Multi ben je geweest? die van oud en nieuw of die ervoor in de hemkade?
die laatste ben ik geweest maar was mij te soft :S...

Sporthallen Zuid was niet mijn lokatie.... nuchter daar te zijn vond veel te veel wirwar ;)...
 
Met oud en nieuw, vond Buzz Fuzz wel oke op het einde, wel lekker om french connection weer een keer te horen, en helemaal plaat v/d avond Lost Zehn van Rotterdam herry corps.

Vedder weet ik er vrij weinig vanaf, soort van zwart gat als het ware.....

Sporthallen zuid was qua geluid gewoon geweldig, kom je door die lange gang die broeiende zaal in en dan dat geluid, wheheh, geweldig. Heb je nu niet meer dat soort dingen.

wat is dan wel jouw favoriete locatie?

energie hal?
 
Energiehallen ben ik helaas nooit geweest...

Ik vond bijvoorbeeld Kardinge wel heel cool, en natuurlijk Vechtsebanen niet te vergeten...
voor de rest ging ik meer voor kleine underground lokaties... ooit Terror Machine in Amersfoort geweest, echt zwaar vet...
dat was de goede oude tijd, overal met de trein naar toe , afteren bij mij thuis met een klein groepje mensen...

al is tegenwoordig lekker met de auto overal naar toe ook wel wat waard ;)
 
Originally posted by f*cking ecto


Ja dus?? op de basisschool kwam ik het eerst in aanraking met hardcore, was meteen verkocht :p. En het begon in 1989...

HAPPYYYYY IS VOOR HOMO'S!!!

always hardcore!
 
Vechtsebanen is ook vet, ben daar een jaar of drie voor het laatst geweest, Symbiont met Kotzaak clan live, was erreg phat. Kardinge ook geweest, hele relekste sfeer, met dat zwembad, mooie locatie, en leuk volk, alleen laatste keer is het er goed fout gegaan hoorde ik.

Dat terrormachine daagt me nog wel, die harde line-up met toen nog 'lady' Dana, veilinghal Amersfoort, zoiets was het toch?!

Net wat je zegt, gezellig met de trein, heen lekker aan de bierie en terug helemaal verrot. Toch zijn de feesten van nu niet te vergelijken met die gabberfeesten van tot drie jaar geleden.

't is nu allemaal te perfect, kijk naar de HMH, goed geluid, alles gaat vlot, maar wel eentonig. ag vroeger...... toen de guldens nog van hout waren....
 
geen hardcore party voor mij.. geen geld en zowiezo geen voorstander van feesten met hardcore en trance... de hele nacht door

ik vind t wel leuk om es af en toe een liedje te horen.. maar de hele NACHT hardcore? no thnx :)
 
De sfeer op hardcore feesten is verdoet.. vroeger vond ik het nog gezellig.. laatste keer dat ik er was heb ik me lopen verbazen over een jood die met ze rechterhand omhoog stond... dat laat het iq wel duidelijk zien.. in de 7 jaar dat ik naar feesten ga ben ik tot de conclusie gekomen dat hardcore feesten niks meer voor mij zijn, het publiek zint me niet..
 
Originally posted by soulreaver
laatste keer dat ik er was heb ik me lopen verbazen over een jood die met ze rechterhand omhoog stond...

het erge is dat het mij niet meer verbaasd... op een gegeven moment pik je ze er zo uit...
en dan dat ze naar dj Prophet (een turk) als eerbetoon de rechterhand opsteken... tja...???

hardcorefeesten even niet voor mij... maar ik ga ook al 11 jaar... dus ik pik wat leuke feestjes mee en maar hopen dat de gabberscene ooit nog terug komt...
deze generatie noemt zich trouwens ook geen gabber maar hardcore-liefhebber...
 
ik noem me nog wel gabber :)

trouwens die energiehallen was opzekers mijn favo lokatie!!! Echt duister!! ben daar 2 x met oud en nieuw geweest en dat waren ook mijn twee vetste feesten!! alleen toen begon er al nazi op te spelen en dat was 97 en 98 dat ik er geweest ben.
 
Originally posted by KaLe
ik noem me nog wel gabber :)

trouwens die energiehallen was opzekers mijn favo lokatie!!! Echt duister!! ben daar 2 x met oud en nieuw geweest en dat waren ook mijn twee vetste feesten!! alleen toen begon er al nazi op te spelen en dat was 97 en 98 dat ik er geweest ben.

Ik noem mijzelf ook nog gabber hoor... ;)...
ik ben ooit in 1992 op kleine feestjes begonnen, vanaf 1996 ook grote feesten ...... ben in 1999 weer afgehaakt na de zoveelste teleurstelling...
nu feest ik waar ik zin in heb... :)
 
Back
Naar boven