MuscleMeat

Masters of Hardcore!!! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ik ga ook al een tijdje niet meer naar de hardcore feesten. Inderdaad, de sfeer is helemaal verdoet, wat een zielig k*tvolk loopt er nu rond zeg. En dan heb je ook nog veel voetbal hooligans, ik vind het jammer, dat wel.

Ik ga nu af en toe nog naar een feestje, maakt me niet veel uit, als er een grote groep gaat ben ik wel v/d partij. Ik heb 1 Energiehal meegemaakt, en 2 van die markten op zondagoverdag.... Dat was echt een hele vette locatie. Gewoon helemaal verrot.

Toendertijd was het ook stoer; naar houseparty's gaan, nu is elke nerd geweest. Het speciale is eraf.....
Hoewel ik nog altijd veel lol heb op die feesten, en ik er wel bij moet zeggen dat mijn eerste echte grote feest in 96 was (helaas te laat geboren), dus die goeie ouwe tijd, die heb ik nooit mogen meemaken.
 
hardcoreliefhebber...lol. Noem mij maar Gabber hoor!!!
Jammer genoeg ben ik ook te laat geboren, echte grote feesten heb bijna niet gedaan... in men eentje was maar dom dacht ik en andere gingen volop naar eerste technofeesten, e.d.
 
Sporthallen Zuid was echt super!!!!!!!!!!!!!!
Vechtsebanen ook super!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Energiehal vond ik minder, maar ben ik ook maar 1 keer geweest dus...
Triavium in nijmegen was ook super!!
PWA-hal eerste party, dus zoiezo goed.
Eigenlijk overal waar de echte gabbers kwamen was gewoon cool. Supersfeer!
Jammer dat het allemaal voorbij is, maar ja anders was ik nu nog een mager ventje geweest.:D
 
PWA, das van Earthquake toch?... Ben ik nooit geweest, Triavium ben ik ook geweest, was wel vrij hard, alleen jammer dat die vechtpartijen het onmogelijk maken een feest te organiseren daar. Vechtsebanen wordt gerenoveerd, is al een tijdje niks meer. En de sporthallen-zuid, waarom dat niet meer gebruikt wordt, zonde. Dat is een van de weinige locaties waar een houseparty gehouden moet worden. Het heeft alles, sfeer, vaagheid, gangen, meerdere zalen, tribunes en geen geluidsbeperkingen. wat wil je meer.....?!
 
en wat dachten jullie van illegale feesten ? ook een paar van meegemaakt. heerlijk... bijv. een oud vissersschip en een grote boerderij waar de mensen van op vakantie waren ... gruwelijke feessies waren dat.
 
Ik heb eigenlijk nooit echt illegale feesten meegemaakt...

1 keer in enschede, maar daar kwam meer vaag gothic volk, dus stonden we daar met kale gabbers in aus en van die gothicers in zwart.... :P
keer in utrecht met mijn ex die zei, ik moet zo draaien op een feestje, ga je mee?... Jes met een aantal baco's en nog wat vage mixjes op, ja is goed...
kom ik daar blijken er geen toiletten te zijn.... lalala...... :cool:
 
Vind de sfeer nog wel goed, ik kom eigenlijk alleen op hardcore feesten in het oosten georganiseerd door OSM Oldschool madness.(http://www.oldschoolmadness.nl )Altijd goede sfeer en goede lineups. Komt ook geen nazi naar binnen trouwens.. wordt streng op gecontroleerd.
 
Back
Naar boven