XXL Nutrition

Mastruberen in openbare ruimten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Juriaan

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
5.222
Waardering
0
Heb jij je wel eens gemastrubeert in een openbare ruimte?

Voor mizzle nizzle
 
toilletten vooral --> fitness, bibliotheek, familiebezoek, op werk... ook nog bij een vriendin thuis etc..

Sommigen kicken erop om het te doen waar iedereen het ziet bijv in douches maar zelf nog niet geprobeerd :p
 
Hahaha hoe doe je dat met speciaal zadel? ;)
 
een zadelloze fiets misschien ???
 
Ik ken iemand die idd t vaak op zn werk doet nadat hij t op zn stage had gedan en de smaak te pakken kreeg.

Maar wat mn broertje heeft meegemaakt sloeg alles. die was bij EK2000 naar de Adam Arene gegaan naar ned-fra en op t grote beeldscherm werd erin gezoomed op 2 ontzettend lekere wiven waarna een kerel een paar rijen voor hem zijn leuter uit zn box haalde en zichzelf begon af te beren. gelukkig voor diegen die voor m zat werd hij snel bij zn kraag gevat door een steward.




had er dolgraag onder willen zitten:D
 
Ik heb weleens meegemaakt dat ik bij mijn ex kwam die bij de bijenkorf werkte en dan gingen we even naar het magazijn voor de pauze en toen zat daar een meisje zichzelf te vingeren en ze ziet ons binnen komen en ze gaat gewoon door ???. Als mijn vriendin er niet geweest was had ik haar gepaald jongen SANKA!!!!
 
espi, die een voorbinddildo om haar fietszadel heeft gebonden.
 
Guttegut.. wat hebben jullie weer een overmaat aan fantasie :D
Nee, bedenk maar eens waarom vrouwen niet op een herenfiets mochten rijden (nog afgezien van de vroeger geldende mores dat een vrouw altijd rokken aanmoest ;) ).

Juist ja.. wel even zorgen dat de ROM niet te groot is, anders prikt het zadel (heb een herenracezadel met vrij lange neus) in je rug..

Is niet optimaal, maar af en toe, bij hoge nood moet je toch wat hè? Valt altijd minder op dan onder een auto te gaan liggen en de handrem er niet op zetten :D

Bij zeer hoge nood kan het zadel (wel handig glad en smal!) ook nog van dienst zijn.. je fietssnelheid daalt wel enorm, dus best geschikt voor afdalingen ,maar je schiet altijd meer op dan stilstaand.

Espi (altijd weer even serieus en fiets-minded )
 
Originally posted by Esperantisto
Guttegut.. wat hebben jullie weer een overmaat aan fantasie :D
Nee, bedenk maar eens waarom vrouwen niet op een herenfiets mochten rijden (nog afgezien van de vroeger geldende mores dat een vrouw altijd rokken aanmoest ;) ).


omdat je anders op de stang klapt als je afstapt ??? :D
 
Originally posted by Esperantisto
Guttegut.. wat hebben jullie weer een overmaat aan fantasie :D
Nee, bedenk maar eens waarom vrouwen niet op een herenfiets mochten rijden (nog afgezien van de vroeger geldende mores dat een vrouw altijd rokken aanmoest ;) ).

Juist ja.. wel even zorgen dat de ROM niet te groot is, anders prikt het zadel (heb een herenracezadel met vrij lange neus) in je rug..

Is niet optimaal, maar af en toe, bij hoge nood moet je toch wat hè? Valt altijd minder op dan onder een auto te gaan liggen en de handrem er niet op zetten :D

Bij zeer hoge nood kan het zadel (wel handig glad en smal!) ook nog van dienst zijn.. je fietssnelheid daalt wel enorm, dus best geschikt voor afdalingen ,maar je schiet altijd meer op dan stilstaand.

Espi (altijd weer even serieus en fiets-minded )

Aldus Espi, die een volledige ROM maakt op haar zadel met haar onlangs opgelopen scheerwondjes
 
Originally posted by Dom!nator


Aldus Espi, die een volledige ROM maakt op haar zadel met haar onlangs opgelopen scheerwondjes

Een volledige ROM maken is bij wondjes het laatste wat je dan nog wil :( :fire:

Maak je borst maar nat Juriaan: ik kom er met een honkbalknuppel aan om je een pak slaag te geven!

Espi..
 
just kiddin' ofcourse :)

Maar moet wel lachen om de manier waarop je over jezelf praat in de 3e persoon.
 
Originally posted by Esperantisto


Een volledige ROM maken is bij wondjes het laatste wat je dan nog wil :( :fire:

Maak je borst maar nat Juriaan: ik kom er met een honkbalknuppel aan om je een pak slaag te geven!

Espi..

Waarom mizzle, dominator plaaste dat antwoord, moet je nou altijd mij hebben ;)
 
Originally posted by Juriaan


Waarom mizzle, dominator plaaste dat antwoord, moet je nou altijd mij hebben ;)
volgens mij heeft ze een oogje op je juriaan :p
 
Back
Naar boven