MuscleMeat

Matrix 5.0

Bezoekers in dit topic

kees1985

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
19 apr 2005
beste BB vrienden kep ff een vraagje is er hier misschien iemand die mij zijn ervaring met MATRIX 5.0 kan vertellen!?

bedankt alvast! :rolleyes:

MonsterStrength

Monstrous Giant
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jul 2003
Gebruik ik al een tijdje, is qua smaak en kwaliteit wel het beste wat er momenteel is imo, maar het prijskaartje liegt er ook niet om dan ... voor mensen die het niet gratis krijgen (not me :D)

FrederX

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jan 2003
is een erg geconcentreerde eiwit.. lekker van smaak *ik had punch*

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2003
Ik betaalde 60 euro voor 2300 gram Choco, vond het wel lekker smaken alleen de prijs stond mij niet aan. Wat ik ook vervelend vond was dat het aangeleverd werd in zakken ipv een emmertje. Heb 2 weken ruzie gehad met mijn vriendin toen ik een halve zak door de keuken strooide :D

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
Smaakt gruwelijk goed..

Big Steve zei:
Ik betaalde 60 euro voor 2300 gram Choco, vond het wel lekker smaken alleen de prijs stond mij niet aan. Wat ik ook vervelend vond was dat het aangeleverd werd in zakken ipv een emmertje. Heb 2 weken ruzie gehad met mijn vriendin toen ik een halve zak door de keuken strooide :D
Hoi Steve,

Misschien kan je de volgende keer beter hier bestellen. Daar kost het maar 52,50 en kan je er meteen een emmertje bij bestellen. Scheelt weer 2 weken ruzie met je vriendin :thumbup: :D

Big Steve

Ripped Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 feb 2003
Brutez zei:
Smaakt gruwelijk goed..

Hoi Steve,

Misschien kan je de volgende keer beter hier bestellen. Daar kost het maar 52,50 en kan je er meteen een emmertje bij bestellen. Scheelt weer 2 weken ruzie met je vriendin :thumbup: :D

En daar komt XXL reclame slet weer :D

maniac

Puny human
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
4 nov 2002
FrederX zei:
is een erg geconcentreerde eiwit.. lekker van smaak *ik had punch*

??? Die smaak ken ik niet.

Maar ik vind die matrix ook top! Lost goed op, smaakt goed, alleen jammer dat ze maar 2 smaken hebben.

steefdv

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
29 jan 2004
Bij hercules-fitness.nl is die nog goedkoper 49.90 euro. Daarnaast heb je 'm hier binnen 1 dag in huis en zonder verzendkosten (XXL moet je voor 1 product ook 4 euro verzendkosten betalen).

gr.

Diabolic

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 jul 2005
steefdv zei:
Bij hercules-fitness.nl is die nog goedkoper 49.90 euro. Daarnaast heb je 'm hier binnen 1 dag in huis en zonder verzendkosten (XXL moet je voor 1 product ook 4 euro verzendkosten betalen).

gr.

Waar blijft Brutez? :D

hardgainers

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mrt 2004
steefdv zei:

gr.

hee dat kost i bij xxl ook, 49,90 ;)

stenly

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
23 jan 2005
Big Steve zei:

Ja dat probleem herken ik. Ik heb dan ook zo'n opbergdoos (clipbox?) gekocht en pleur het nu daarin.

standebull

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
15 mrt 2005
Erg lekkere chocolade smaak. Errug goed product wat mij betrefd.
Koop het bij THNC in Arnhem. Iets duurder maar tweede zak voor halve prijs.

gallius

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Lengte
1m88
Massa
101kg
ik betaalde ook iets van een 50€
heb nu al beide smaken geprobeerd en zijn beide best wel lekker.
verder lost het ook goed op, gewoon in een groot glas en een lepel er in, geen mixer nodig
dat het in een zak komt is zo erg niet, het is een stevige zak die hersluitbaar is en er zit een maatschep bij

hardgainers

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mrt 2004
we praten hier wel over een Blend en niet over whey, even voor de duidelijkheid.

OP
kees1985

kees1985

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
19 apr 2005
jongens bedankt voor jullie snelle reactie! het s voor mij duidelijk! ik ga het mar bestellen...:D

Naar boven