Hoi Steve,Big Steve zei:Ik betaalde 60 euro voor 2300 gram Choco, vond het wel lekker smaken alleen de prijs stond mij niet aan. Wat ik ook vervelend vond was dat het aangeleverd werd in zakken ipv een emmertje. Heb 2 weken ruzie gehad met mijn vriendin toen ik een halve zak door de keuken strooide![]()
Brutez zei:Smaakt gruwelijk goed..
Hoi Steve,
Misschien kan je de volgende keer beter hier bestellen. Daar kost het maar 52,50 en kan je er meteen een emmertje bij bestellen. Scheelt weer 2 weken ruzie met je vriendin![]()
![]()
FrederX zei:is een erg geconcentreerde eiwit.. lekker van smaak *ik had punch*
steefdv zei:Bij hercules-fitness.nl is die nog goedkoper 49.90 euro. Daarnaast heb je 'm hier binnen 1 dag in huis en zonder verzendkosten (XXL moet je voor 1 product ook 4 euro verzendkosten betalen).
gr.
steefdv zei:Bij hercules-fitness.nl is die nog goedkoper 49.90 euro. Daarnaast heb je 'm hier binnen 1 dag in huis en zonder verzendkosten (XXL moet je voor 1 product ook 4 euro verzendkosten betalen).
gr.
Big Steve zei:Ik betaalde 60 euro voor 2300 gram Choco, vond het wel lekker smaken alleen de prijs stond mij niet aan. Wat ik ook vervelend vond was dat het aangeleverd werd in zakken ipv een emmertje. Heb 2 weken ruzie gehad met mijn vriendin toen ik een halve zak door de keuken strooide![]()
The rebel zei:Waar blijft Brutez?![]()