XXL Nutrition

Matrix Reloaded (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vinny

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
26 dec 2002
Berichten
2.202
Waardering
0
Wie gaat er morgen 22:00 naar The Matrix reloaded? Ik heb vandaag nog net 2 kaartjes kunnen scoren :D :D :D
 
lucky bastard, zou wel willen alleen ben net te laat :/
veel plezier iig! :thumb:
 
idd mazzelpik. wil dolgraag gaan. maandag dee 1 weer gezien en de making of...super..veel plezier Vinny
 
thx, ik drink wel een biertje names jullie ( en de rest of dbb natuurlijk :P ) :P :P :P
 
Ik ga zaterdag... YEAH!
 
Originally posted by TrainingFreak
ik ben hem nu aan het downloaden :D:D (dvd rip)

Heb je 'm nog niet gezien dan? :p
 
Originally posted by TrainingFreak
ik ben hem nu aan het downloaden :D:D (dvd rip)

het is fake :P

er is GEEN enkel matrix reloaded film te dlen, behalve de trailers...laat staan een DVD-rip.
 
Originally posted by TrainingFreak
ik ben hem nu aan het downloaden :D:D (dvd rip)

Ik denk het niet!

De kans dat je een film online vind die nog nergens ter wereld uit is op DVD is ERG klein.

ofwel is ie in de bioscoop opgenomen met een camcorder, maar dan trekt het helemaal op niks.

gewoon wachten tot de DVD uitkomt

:D
 
Ik kan pas zaterdag ben echt benieuwd,de making of was in ieder geval echt dik.(en deel 1 ook weer.uiteraard)
 
Ik heb de making of Expres niet gezien, omdat het misschien wat dingen zou verklappen ^_^ heb wel The Animatrix gezien..
 
Originally posted by Vinny


het is fake :P

er is GEEN enkel matrix reloaded film te dlen, behalve de trailers...laat staan een DVD-rip.

Volgens mij weet 'ie dat heus wel, maar ik verwacht toch wel een DVD screener binnen een week of drie. Duurde bij LOTR: TT ook maar een week of twee.

En voor de liefhebbers:

http://zmatrix.sourceforge.net/ (echt heel mooi spul)
 
denk dat er donderdag s'avonds de screeners te krijgen zijn..
 
LOTR2 is wel een ander verhaal hoor!

Ik had die al op cd voordat ie uit was in de bios, maar dat was dan wel omdat één of andere onverlaat een orginele band gejat had en zo vriendelijk was om deze om te zetten naar VCD.

een maand of 2 mag je toch wel wachten op die screener
 
ik had star wars ep I ook iets van 2-3 maand voordat het te zien was in de bios, ook omdat iemand de band had gejat :P
 
Originally posted by Vinny
ik had star wars ep I ook iets van 2-3 maand voordat het te zien was in de bios, ook omdat iemand de band had gejat :P

ook waar!

zou het dezelfde dader zijn? :D
 
Ik ga hem zekerssss zo snel mogelijk kijken!!! Ik heb expres geen enkele trailer of making of of of wat dan ook gekeken. Ik wil r nog helemaal NIETS over weten :) Heb r echt een hekel aan dat ze met die trailers altijd al alle vette momenten laten zien. :mad:
 
Originally posted by bart82
LOTR2 is wel een ander verhaal hoor!

Ik had die al op cd voordat ie uit was in de bios, maar dat was dan wel omdat één of andere onverlaat een orginele band gejat had en zo vriendelijk was om deze om te zetten naar VCD.

een maand of 2 mag je toch wel wachten op die screener

Ik weet toch echt wat ik gezien heb. 't kwam niet van een tape of iets dergelijks en had bovendien een screener "ticker" in beeld.
 
Kan wel hoor, bijvoorbeeld van Final Destination 2 om maar op te noemen, met af en teo zwart wit beeld, en de tekst, als u deze film illegaal heeft bemachtigd bel dan blablabla (in het engels dan he ;) )

Gewoon de workprint "lenen" en rippen. :D
 
Screeners worden vaak uitgegeven aan leden van de Academy, journalisten, distributeurs etc. Zelden gaat het om gestolen materiaal.

Maar ik ga 'm dus vrijdag bekijken. Hopelijk volgt een dvd screener gauw om lekker thuis na te genieten van de CGI.
 
Back
Naar boven