Fitness Seller

Matrixx (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cQb

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 jan 2006
Berichten
397
Waardering
0
Vanavond nog iemand naar de matrixx?

Line-up

Daniele Mondello
Lady Tom
Pavo
The Prophet
Equinoxx
 
Wordt toch altijd weer dezelfde muziek gedraaid... begint beetje te vervelen :p
 
het wordt ook knetter, en knetter druk denk ik.
 
ik ga denk ik wel
 
Kon ik maar ,.... :(
Mag weer gaan werken
 
Wordt toch altijd weer dezelfde muziek gedraaid... begint beetje te vervelen :p

wou precies hetzelfde zeggen...

ga alleen nog maar als er wat komt draaien dat de moeite waard is.

early rave ofzo, of de club avonden
 
begint idd een beetje te vervelen, heb die hardstyle feesies onderhand wel gezien. ga nu over op de hardcore party's :D
 
Ach gewoon niet t evaak gaan, dan maakt dat niks uit. Overal is het toch hetzelfde. Dus imo maakt dat geen hol uit.
 
Ach gewoon niet t evaak gaan, dan maakt dat niks uit. Overal is het toch hetzelfde. Dus imo maakt dat geen hol uit.

ja idd overal de zelfde artiesten die altijd dezelfde nummers draaien daarom gaat het vervelen. ik ga nu voor de hardcore, beter sfeertje ook
 
ik ga lekker wel ff :)
 
ja idd overal de zelfde artiesten die altijd dezelfde nummers draaien daarom gaat het vervelen. ik ga nu voor de hardcore, beter sfeertje ook

BS.. Tuurlijk hoor je dezelfde nummers, maar dan ben je ook nog op genoeg hardcore feesten geweest... Hardstyle heeft vaak genoeg nieuwe nummers, dus in veel gevallen hoor je wel wat nieuws, niet anders dan bij hardcore imo
 
jonge ik ben net terug. wat een klappen feestje jonge.

sfeer 110% goed.
 
BS.. Tuurlijk hoor je dezelfde nummers, maar dan ben je ook nog op genoeg hardcore feesten geweest... Hardstyle heeft vaak genoeg nieuwe nummers, dus in veel gevallen hoor je wel wat nieuws, niet anders dan bij hardcore imo

nee klopt ben pas op 1 hardcore feestje geweest dus heb nog niet alle nummers gehoord en alle dj's gezien. bij hardstyle wel, iedere week 1,2, stampuhh horen gaat een beetje vervelen
 
nope, ga voorlopig niet, zit nog steeds lekker in Spanje :D

de hardstyle avonden sla ik zowiezo meestal over in the matrixx. doe mij maar de Exxelent-avonden. (club, groovy)
 
Back
Naar boven