AndroidHealthClinic

Matt Porter overleden.

Bezoekers in dit topic

Zou iemand die natural een mindere fysiek heeft de persoon met een betere fysiek voorbij kunnen streven als ze beiden dezelfde kuur volgen?
Worden de kaarten dan opnieuw gedeeld als het ware?

Ik heb zelf het idee dat ik makkelijk gain maar een shit frame heb waardoor er gewoon niet veel spiermassa op kan, natural dan. Eerste 2 jaar ging het bij mij een stuk sneller dan bij mijn trainingsmaten maar daarna stopte de groei vrij snel bij mij en hun bleven nog wel wat jaren groeien.:treuren:

Hangt van heel wat factoren af het kan zijn dat jij juist heel goed op aas reageert en de persoon die natuurlijk heel goed staat niet. Maar stel dat de persoon die jij beschrijft als een betere fysiek smalle heupen en brede schouders heeft kan je dat met roids nooit bijbenen.
 
Goed punt. Ik ben best wel benieuwd naar m'n cortisollevels bijvoorbeeld en de impact hiervan. Tevens naar supps die echt werken op dit gebied.

Impact van cortisol is absoluut groot. Echter heeft een acute op zichzelfstaande meting weinig zin
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Zou iemand die natural een mindere fysiek heeft de persoon met een betere fysiek voorbij kunnen streven als ze beiden dezelfde kuur volgen?
Worden de kaarten dan opnieuw gedeeld als het ware?

Ik heb zelf het idee dat ik makkelijk gain maar een shit frame heb waardoor er gewoon niet veel spiermassa op kan, natural dan. Eerste 2 jaar ging het bij mij een stuk sneller dan bij mijn trainingsmaten maar daarna stopte de groei vrij snel bij mij en hun bleven nog wel wat jaren groeien.:treuren:
Hoeveel je natty gained zegt zeker niet alles over hoe goed je op gear reageert.

Echter, als je de eerste 2 jaar rap groeide en daarna ineens niet meer ligt die oorzaak zeer waarschijnlijk bij je aanpak in voeding training en of leefstijl
 
Hoeveel je natty gained zegt zeker niet alles over hoe goed je op gear reageert.

Echter, als je de eerste 2 jaar rap groeide en daarna ineens niet meer ligt die oorzaak zeer waarschijnlijk bij je aanpak in voeding training en of leefstijl

Of je max is sneller bereikt? Als een ballon die snel vol gaat, maar waar de rek sneller uit is.
Krachtstats gingen gestaag omhoog tot ongeveer 7 jaar trainen. Bij bulken altijd snel een vet gevoel en weinig extra massa. Mijn beste lichaam had ik met 1.74m op 79kg op ongeveer 12%. Dramatisch natuurlijk. Na 2 jaar zat ik op 75kg, begonnen op 65kg. Reacties waren in het begon ongelooflijk (overdreven) alsof ik 30 kg gepakt had.In 2001 trainde blijkbaar nog niemand en was je met 75kg de brede man tussen de andere 18 jarige snotneuzen.
 
Back
Naar boven