XXL Nutrition

Matt Porter overleden. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Wie is was Matt Porter?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Groot verlies voor de bodybuilding wereld. Had veel kennis.
 
Inderdaad groot verlies, jammer dat er zo weinig respons op komt.

Misschien was hij toch niet zo bekend.
 
Inderdaad groot verlies, jammer dat er zo weinig respons op komt.

Misschien was hij toch niet zo bekend.
Hij was zeer bekend, ook informatief op youtube. Jammer.
 
Nooit van gehoord.
 
Voor een bodybuilding forum zitten hier verdomd weinig mensen die een beetje thuis zijn in de huidige scene
Maar een paar % hier zijn hardcore bodybuilders. 98% hier wil er gewoon wat gespierder uit zien en/of wat ongewenste vetkwabjes kwijt.:D
 
Kom eens onder je steen vandaan bas
767BF416-6CE8-4B56-9897-A003E6853AD5.jpeg

Maar een paar % hier zijn hardcore bodybuilders. 98% hier wil er gewoon wat gespierder uit zien en/of wat ongewenste vetkwabjes kwijt.:D
Alleen vntl is hardcore, 2% wil wat gespierder worden, de rest is hier voor foto’s van vntl .
 
Voor een bodybuilding forum zitten hier verdomd weinig mensen die een beetje thuis zijn in de huidige scene
Ik heb niet zo veel behoefte aan het volgen van de bb-scene en het volgen van topsport, maar dat neemt toch niet weg dat ik wel leuk vind zelf bb en sport te beoefenen. Daarnaast is het ook een kwestie van tijd/prioriteit en ik denk dat veel mensen met een fulltime baan en dagelijks gymbezoek niet veel tijd over hebben (en een beetje op het forum rondhangen natuurlijk:P). Zeker niet als mensen daarnaast ook nog eens een gezin hebben wat veel tijd en aandacht vraagt.
 
Ik heb niet zo veel behoefte aan het volgen van de bb-scene en het volgen van topsport, maar dat neemt toch niet weg dat ik wel leuk vind zelf bb en sport te beoefenen. Daarnaast is het ook een kwestie van tijd/prioriteit en ik denk dat veel mensen met een fulltime baan en dagelijks gymbezoek niet veel tijd over hebben (en een beetje op het forum rondhangen natuurlijk:P). Zeker niet als mensen daarnaast ook nog eens een gezin hebben wat veel tijd en aandacht vraagt.

Mwa... Tijd is niet echt een argument. Er zijn anders genoeg volwassen mannen die zelf 3x per week voetballen bij FC Bal op het dak 7, een fulltime baan en gezin met kinderen hebben en daarnaast ook nog eens elk weekend naar het stadion gaan én elk voetbalnieuwtje wereldwijd op de voet volgen.

Bodybuilding is denk ik gewoon te extreem voor de meeste mensen. Zelfs voor mensen die op een bodybuildingforum zitten hehe. Dan heb je gelijk ook minder interesse in alle ins and outs van heel het wereldje. Ik denk dat dat 'em is.
 
Ik heb niet zo veel behoefte aan het volgen van de bb-scene en het volgen van topsport, maar dat neemt toch niet weg dat ik wel leuk vind zelf bb en sport te beoefenen. Daarnaast is het ook een kwestie van tijd/prioriteit en ik denk dat veel mensen met een fulltime baan en dagelijks gymbezoek niet veel tijd over hebben (en een beetje op het forum rondhangen natuurlijk:P). Zeker niet als mensen daarnaast ook nog eens een gezin hebben wat veel tijd en aandacht vraagt.
Als je tijd hebt om op een forum te kijken heb je ook tijd voor andere dingen dus geen tijd is een dom excuus. Prioriteiten stellen! sowieso snap ik niet wat mensen op een bodybuild forum doen als ze er maar 'half' mee bezig zijn, met half er mee bezig zijn bereik je niks in deze sport.
 
Mwa... Tijd is niet echt een argument. Er zijn anders genoeg volwassen mannen die zelf 3x per week voetballen bij FC Bal op het dak 7, een fulltime baan en gezin met kinderen hebben en daarnaast ook nog eens elk weekend naar het stadion gaan én elk voetbalnieuwtje wereldwijd op de voet volgen.

Bodybuilding is denk ik gewoon te extreem voor de meeste mensen. Zelfs voor mensen die op een bodybuildingforum zitten hehe. Dan heb je gelijk ook minder interesse in alle ins and outs van heel het wereldje. Ik denk dat dat 'em is.
Dit idd
 
Ik heb niet zo veel behoefte aan het volgen van de bb-scene en het volgen van topsport, maar dat neemt toch niet weg dat ik wel leuk vind zelf bb en sport te beoefenen. Daarnaast is het ook een kwestie van tijd/prioriteit en ik denk dat veel mensen met een fulltime baan en dagelijks gymbezoek niet veel tijd over hebben (en een beetje op het forum rondhangen natuurlijk:P). Zeker niet als mensen daarnaast ook nog eens een gezin hebben wat veel tijd en aandacht vraagt.
Tijd genoeg, maar weinig interresse is het bij mij.

Ik volg een paar mensen op social media, CT Fletcher, Dave Tate, John Meadows, Seth Feroce, en dan is het al ver over.

De rest is toch vooral een hoop inhoudloze zelf verheerlijking.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Back
Naar boven