Fitness Seller

Matthieu z'n foto's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ja ik bedoelde dus ook eigenlijk alles om zo droog te worden ;)
 
zie weer vooruitgang! Gaat lekker zo! keep it up :thumbs:
 
Goed werk kerel maar zoals je al meer hebt gehoord je borst wat meer aandacht geven! :thumbs:
 
Propje zei:
Goed werk kerel maar zoals je al meer hebt gehoord je borst wat meer aandacht geven! :thumbs:

tnx bro

Tja, ik geef 'm toch al wel meer aandacht... Is ook wel bijgetrokken al inmiddels, tussen die foto's na 't cutten en de recentste zit toch wel wat verschil.. Maar het is nog niet wat het wezen moet helaas...

Maar dat is nog niks he..
 
Waw !! En dit in 1 jaar tijd ??

Je praat ook over bulken, heb je dan in dat ene jaar gebulkt en gecut ?
Hoelang gebulkt en hoelang gecut dan ??
 
goede vooruitgang... in die webcam pic je vet% iets gestegen maar das zeker door de bulk, en je bovenkant borst is ietsje vooruitgegaan zie ik maar toch goed opletten op je borst.
 
Zijn je traps op die laatste pic gewoon slecht (niet) te zien of lopen ze achter? Verder ziet het er goed uit. :thumb:

Heb je last van gyno?
 
wow! goede progressie! vooral je armen. Op de webcam foto zie je dat je borst best meevalt!!!!

ik kan niet anders zeggen dan:
'doorgaan! vooral doorgaan!'
 
heel erg knap in een jaar tijd!

ga zelf in januari voor t eerst droog trainen.
ben benieuwd. ga eerdaags ff foto's maken van nu, en dan in maart april nog eens en dan post ik ze ook wel.
 
Tnx bro's!


noppes zei:
Waw !! En dit in 1 jaar tijd ??

Je praat ook over bulken, heb je dan in dat ene jaar gebulkt en gecut ?
Hoelang gebulkt en hoelang gecut dan ??

Ja nu iets meer dan 1 jaar uiteraard... Maar ik heb eerst gecut.. omdat mn bf toen (zoals op die 1e foto) wel 20%+ was.. Toen bulken en heb gecut van februari tot juli.. daarna eigenlijk veels te weinig gedaan en eind augustus weer keihard gaan trainen :)

Weeg nu overigens ca 107kg.



bodybuilder0102 zei:
goede vooruitgang... in die webcam pic je vet% iets gestegen maar das zeker door de bulk, en je bovenkant borst is ietsje vooruitgegaan zie ik maar toch goed opletten op je borst.

Jep, bf iets hoger wel, maar nog niet schrikbarend.. Ik durf het gerust nog ietsje te laten oplopen. Ik blijf m'n best doen op borst :)



Hee Kay zei:
Zijn je traps op die laatste pic gewoon slecht (niet) te zien of lopen ze achter? Verder ziet het er goed uit. :thumb:

Heb je last van gyno?

Traps zijn slecht te zien... Zijn niet m'n beste spiergroep, maar lopen niet echt achter..

Helaas last van gyno:(, heb het al vanaf m'n puberteit... Kijk maar naar die 1e foto van vorige zomer...
Ik ga binnenkort eens nolva proberen om te kijken of het er minder van wordt..
Het liefst zou ik het chirurgisch laten verwijderen, maar ik geloof niet dat ik dat er zomaar door heb bij m'n dokter en de verzekering... En zelf betalen is niet te doen zo duur....
 
beschuit zei:
heel erg knap in een jaar tijd!

ga zelf in januari voor t eerst droog trainen.
ben benieuwd. ga eerdaags ff foto's maken van nu, en dan in maart april nog eens en dan post ik ze ook wel.


Top bro.. Gewoon je verstand erbij houden en doorzetten :)
Succes alvast!
 
netjes kerel, erg goed bezig geweest:thumb:
 
Echt klasse man! Een gruwelijke transformatie :D
En nog ff over die gyno; geen id hoe dat zit met de verzekering enso, maar ik laat het gewoon verwijderen of het nou veel of weinig kost. Mn ouders betalen ook dus dan maakt het niets uit. Ik denk trouwens dat als je blijft zeggen dat je er psychisch er zeer onder lijdt, je best een goede kans hebt bij je verzekering.
 
boogie zei:
Echt klasse man! Een gruwelijke transformatie :D
En nog ff over die gyno; geen id hoe dat zit met de verzekering enso, maar ik laat het gewoon verwijderen of het nou veel of weinig kost. Mn ouders betalen ook dus dan maakt het niets uit. Ik denk trouwens dat als je blijft zeggen dat je er psychisch er zeer onder lijdt, je best een goede kans hebt bij je verzekering.

tnx bro

Tja, ik kan het nog 's proberen.. Maar m'n ouders betalen het echt niet...

't blijft zoiezo gewoon k*t:(
 
matthieu zei:
tnx bro

Tja, ik kan het nog 's proberen.. Maar m'n ouders betalen het echt niet...

't blijft zoiezo gewoon k*t:(

Kerstcadeuatje misschien ? Of Sinterklaas lief aankijken ;) En anders idd zeggen dat je er niet mee kan leven tegen de verzekering .... dat je er zwaar onder lijdt.
 
van een tranformatie gesproken goede vooruitgang bro :thumbs:
 
das wel ff wat anders! erruuuuuug goed joh!
 
Mooie vooruitgang, goede verhoudingen ook..
 
Back
Naar boven