Fitness Seller

Maurice Guida Trains Chest 3 Weeks Before $2000 Bros vs Pros "Battle of Bench"!

Bezoekers in dit topic

Begint al goed. De tweede maakt al maar halve reps. Thumbless grip, mooi voorbeeld weer :D

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:45 ----------

Meerendeel half-ass ROM en zonder duimen, lol. Wat een wedstrijd :D

---------- Toegevoegd om 16:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Aw, daar vloekte hij toch wel even :D Zag er pijnlijk uit...
Komt er van, zo slingeren met gewichten :eek:

De regels waren nochtans dat ze een lockout moesten doen na elke rep. Ik zie bijna niemand dat doen. Maar dan nog, zitten toch een paar beesten tussen die gooien met 140kg alsof het niets is. En dan thumbless grip bij 180kg. Moet je goed gek voor zijn.
 
sick **** wat een brutal power
 
De regels waren nochtans dat ze een lockout moesten doen na elke rep. Ik zie bijna niemand dat doen. Maar dan nog, zitten toch een paar beesten tussen die gooien met 140kg alsof het niets is. En dan thumbless grip bij 180kg. Moet je goed gek voor zijn.

Uiteraard doet dit niets af van de enorm sterke prestaties. Ik doe het ze niet na, zelfs niet met 1 rep met thumbless grip en half-ass ROM :D

Maar inderdaad jammer dat ze het gewoon niet volgens de regels doen.
 
je moet het maar tegenkomen,

lekker voorbereiden op een wedstrijd bodybuilding,
dan scheur je je pecs op zo een wedstrijd
damn damn
 
Met hoeveel kg benchen ze nu eigenlijk op die wedstrijd?

Idd de rom van de meeste deelnemers is echt wel :roflol:
 
Die gozer met dat tapout shirt is ook wel sterk met die lange armen van hem zeg!

Leuke vid, zwaar ****ed up die pec torn...
 
MaruiceGUida.jpg
 
haha die gast op de achtergrond op 17.55 met zn middelvinger :roflol:
 
balen voor hem...
Had veel van hem verwacht. Misschien had hij die Ben White wel kunnen vernederen. Moet hij geopereerd worden of is het gewoon kwestie van rusten?
Zal wel een tijdje niet meer kunnen benchen nu :mad:

opereren en daarna veel rust...waarschijnlijk zal hij zijn pec ook nooit meer zo kunnen belasten als vroeger door onder andere littekenweefsel ;)
 
das lullig dammz...leuke wedstrijd om te zien...k*t als je dan net dan je pec scheurt ****kk
 
benchen kan die wel die ben white
 
Ze organiseren een bench wedstrijd... De ene deelnemer scheurt van te voren z'n pec.. De ander tijdens wedstrijd. :o
 
die en kerel die beetje boos werd die had wel een terecht punt... die wat oudere man met die buik deed perfecte lockout reps 12 of 14 dacht ik... de rest ook goed maar niet volgens de regels zoals ze t verteld hadden:o

wel zuur van die pec tores au!!!
 
Back
Naar boven