XXL Nutrition

max 6week compounds

Bezoekers in dit topic

Bricke93

Cool Novice
Lid geworden
8 okt 2013
Berichten
80
Waardering
15
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
9%
Hey Lezers,

Na meerdere research en andere kuurlogs / kuurvoorstellen.. kwam ik maar vaker en vaker tegen dat sommige het houden op max 6 weeks met een bepaalde compound.
Nu heb ik wat liggen puzzelen en zoeken op en forum en zou graag Test, Tren, Mast en Deca in een kuur verwerken.
Hierover heb ik dan wel enkele vragen.

• Is het echt een meerwaarde om over te gaan naar een ander product, na de 6weken. Of blijft een standard 10-12w op hetzelfde nog steeds even efficiënt ?


De kuur zou als volgt zijn ;
( VERBETER MIJ indien foute hoeveelheden, deze zijn gebaseerd op eigen ervaringen en enkele topics vanaf dit forum. )


1-6w Test E 500ew

1-6w Tren E 400ew

7-14w Test E 300ew

7-12 w Deca 400ew

7-12w Mast 400ew

14-16 Nolvadex 20mg ed of andere nakuur ?

Pregnyl hierin laten meelopen ?
Zoja, vanaf wanneer of moet ik dit zelf aanvoelen.

—-
De samenstelling in de 2e fase ben ik tegen gekomen op dit forum onder de noemer van “ lean bulk “
Ik persoonlijk zou graag afstappen van enkel 12 weken Tren in me te duwen, maar wil graag de deca eens ervaren maar dit zo goed mogelijk proberen te houden in een soort van cut / lean bulk. Ben namelijk niet opzoek naar het “ alleen maar opgeblazen gevoel “ ik heb mijn zeer goed ingelezen over deca, dus weet dat het niet vermijdelijk is en dasrom kwam ik uit op de combinatie met masteron.

/
Heb zelf geen ervaring met Deca en zou dit graag de eerste keer in de vorm van een “ Lean Bulk “ willen inbrengen in de cycles in hoeverre het lean kan blijven met deca..

• Ik wil vooral afstappen van de vele tabs die ik hier voordien had genomen en dat bedoel ik oa Winny, Dbol, Anavar. Of kan ik hier nog steeds best met kickstarten ?

• Vanaf wanneer of hoelang heb ik pregnyl nodig in mijn cycles, ik lees ik ook zeer veel verschillende reacties over.
- Net zoals het vervolg van welke nakuur ( Nolva, Clomid ,.. beide ?!

Mijn verleden is beperkt tot de tabs en 2 injectie kuren. Met een 10w on Test only, wilde het toen wat aftasten, ook het prikken ervaren.
Dit is vervolgens wel naar Test Tren Mast geworden mijn 2e injectiekuur.
1m 78 / 86kg laatste meting van 10% maar ben al enkele weken bezig op puur cardio / voedingsschema wat momenteel op 2300 kcals staat, daarom ben ik opzoek naar de juiste ‘ kuur ‘ om te gaan starten binnen enkele weken.


Alvast bedankt voor het te lezen en mogelijk te reageren! Hopelijk krijg ik enkele leerijke feedbacks, wil niet namelijk zomaar logs gaan kopiëren zonder ook mijn vragen erbij te stellen..

Mvg
 
Die 6 weken komt omdat heel veel mensen tot week 6 bijna alles gainen in een kuur wat.niet wil zeggen dat het na 6 weken niks meer doet in je lichaam dit geld althans voor enanthaat versie

Als je dit wel doen zal je met korte esthers moeten gaan werken wat dus in houd meer prikken

Test p 1-12
Tren a 1-6
Npp 7-12 Npp is een kort werkende deca
Mast p 7-12

Hcg week 1-12
Week 15-19 start nakuur
Nakuur vind ik iets wat je zelf uit moet zoeken ik zelf vind arofixen een fijne

Doseringen.moet je zelf uitzoeken ik weet niet hoe je reageert
Kickstarten is nooit nodig doet niks qua gains is puur mentaal vindt ik
 
Laatst bewerkt:
Die 6 weken komt omdat heel veel mensen tot week 6 bijna alles gainen in een kuur wat.niet wil zeggen dat het na 6 weken niks meer doet in je lichaam dit geld althans voor enanthaat versie

Als je dit wel doen zal je met korte esthers moeten gaan werken wat dus in houd meer prikken

Test p 1-12
Tren a 1-6
Npp 7-12 Npp is een kort werkende deca
Mast p 7-12

Hcg week 1-12
Week 14-18 start nakuur
Nakuur vind ik iets wat je zelf uit moet zoeken ik zelf vind arofixen een fijne

Doseringen.moet je zelf uitzoeken ik weet niet hoe je reageert
Kickstarten is nooit nodig doet niks qua gains is puur mentaal vindt ik

Danku voor de reactie, dus het heeft ook geen zin dat ik de langwerkende 2x in de week zet ? Want je hebt uiteraard wel een punt, voor het allemaal begint te werken ( de langwerkende ) ben ik al bijna bezig aan het volgende.

Gezien mijn doseringen met de lang werkende, heb je misschien een kleine suggestie ivm de kortwerkende ? Heb namelijk geen ervaring met de kortwerkende, dit zal om de dag zijn ( het prikken ? ) maar moet ik aan dezelfde hoeveelheden komen dan zoals mijn kuurvoorstel ?

Dan heb ik enkel nog 1 grote hamvraag. Is de combinatie een goede mogenlijkheid ? Of kan ik deze beter omdraaien ? Hiermee bedoel ik eerst de deca om dan de tren te stacken. Zou wel graag eens een deca ervaren, daarom hoop ik dat dit een correcte samenstelling is met mast en test
 
Je kunt lange esters vaker zetten, dit zorgt voor stabiele bloedwaarden en dus over het algemeen minder sides.

Afhankelijk van de ester kies je frequentie. Idealiter prik je zo vaak mogelijk, maar dat is praktisch gezien onhandig. Kwestie van cost versus benefit dus.

Test p zou ik eod prikken. Test e idealiter 2xpw maar 1xpw is ook prima.

In principe bevat test p meer actieve stof dan test e, omdat de ester minder zwaar weegt.
 
Je kunt lange esters vaker zetten, dit zorgt voor stabiele bloedwaarden en dus over het algemeen minder sides.

Afhankelijk van de ester kies je frequentie. Idealiter prik je zo vaak mogelijk, maar dat is praktisch gezien onhandig. Kwestie van cost versus benefit dus.

Test p zou ik eod prikken. Test e idealiter 2xpw maar 1xpw is ook prima.

In principe bevat test p meer actieve stof dan test e, omdat de ester minder zwaar weegt.
Ik zelf doen mijn test e telkens 2pw op vaste dagen om zo die stabiliteit te behouden ( toch te proberen )

Heb je verder een uitspraak over de combinaties van de compounds ?
 
Ik zelf doen mijn test e telkens 2pw op vaste dagen om zo die stabiliteit te behouden ( toch te proberen )

Heb je verder een uitspraak over de combinaties van de compounds ?
Probeer niet te veel te combineren, zeker niet als je nog niet met alles ervaring hebt.

Keep it simple but effective. Post eens een kuurschema?
 
Probeer niet te veel te combineren, zeker niet als je nog niet met alles ervaring hebt.

Keep it simple but effective. Post eens een kuurschema?
Dit was het plan;

1-6w Test E 500ew
1-6w Tren E 400ew
7-14w Test E 300ew
7-12 w Deca 400ew
7-12w Mast 400ew
14-16 Nolvadex 20mg ed of andere nakuur

Zelf ervaring al met Test Tren Mast.
Wil graag deca proberen in een vorm van lean bulk
 
Dat zijn behoorlijk wat mg’s. Weet je zeker dat je zoveel nodig hebt..? Het is en blijft ook je gezondheid.
Overigens je nakuur moet een week later beginnen (2 weken na je laatste inject). Nu begin je direct met je laatste inject.
 
Back
Naar boven