AndroidHealthClinic

Max lifts natty? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven. Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.
 
Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven. Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.


Makkie
 
Ik haalde natty:

155kg front squat
210kg squat
122.5kg overhead
135kg bench
265kg deadlift (290kg met suit)
Die overhead van bench ratio haha netjes ouwe 30% piraat.
Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven. Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.
200 benchen onder de 100kg lukt sowieso bijna niemand.
 
Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven. Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.

Zitten we hier op een forum voor clowns?
 
Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven.

Hier geloof ik geen zak van.

Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.

Hier zit wel wat in.
 
als je onder de 100kg zit ben je sws een vrouw of een dwerg... dat 1e: meer eten... dat 2e: 90kg @ 1m65 is zat voor een 200bench
 
Onder de indruk van je OHP vs bench inderdaad.

Is dat om dat sterke mannen alleen verticaal pressen en er geen bench events zijn?
Ik ben nooit een goede bencher geweest en in de 10 jaar dat ik strongman competitie gedraaid heb heb ik amper gebenched.
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb zelf 160 gebenched, 210 gesquat en 270 gedeadlift. Dit terwijl de focus ook veel lag op loopevents uit strongman en judo. Elke natty kan 200 bench en 300 deadliften, mits je geen afwijkingen hebt of bizarre kutgenen. Het leven gooit echter te veel je kant op om 20 jaar blessurevrij en gemotiveerd te blijven. Niemand haalt zijn genetisch potentieel, dus gewoon trainen en niet janken.

Fedosienko moet dus beter zijn best doen op de bench want hij komt niet in de buurt van de 200kg.
300kg red hij ook niet eens zonder straps.

wat een focking onzin die post, ja iedereen kan een stuk sterker worden dan hij/zij denk, maar die nummers die jij noemt zijn lang niet voor iedereen weggelegd.
 
Fedosienko moet dus beter zijn best doen op de bench want hij komt niet in de buurt van de 200kg.
300kg red hij ook niet eens zonder straps.

wat een focking onzin die post, ja iedereen kan een stuk sterker worden dan hij/zij denk, maar die nummers die jij noemt zijn lang niet voor iedereen weggelegd.

Voor niemand zonder AAS.
 
Bench 3x8
Squat 3x8
Deadlift 3x8?

Iemand?

Als je wilt weten wat er een haalbaar is en hoe sterk jij bent vergeleken met andere mensen kan je de website https://symmetricstrength.com/ eens bezoeken en daar je 1 t/m 10 rms invoeren per oefening van jouw keuze. Als je nog geintresseerd bent in mijn 1 rms van de grote 3 als natty dan kan je die hier lezen:

Squat: ~150 kg
Bench: ~95 kg
Deadlift: ~200 kg
 
Back
Naar boven