MuscleMeat

Max spiergroei/maand met ASS (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?
 
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?

0

Dit hangt van zoveel factoren af dat kan niemand weten/vertellen.

Hangt af van deze factoren: Genetics, voeding, training, rust, kwaliteit aas,. Zal vast nog wel wat vergeten
 
Dat moet je aan je vader vragen hij heeft je genetics voor groot deel bepaald :D wat is dat nu toch voor een vraag man. En begin zeker niet gewoon maar te experimenteren en kijken wat het geeft. Voeding, training, rust, ... alles lekker op orde en goed veel lezen en dan een keuze maken wat je wil bereiken. Maar wat je echt KAN bereiken kan niemand voor jouw zeggen. Goodluck
 
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?
Dat is per persoon verschillend de één gaat als een speer op een Deca 250mg en de ander heeft 1,5gram nodig!
 
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?
Die vraag geeft al aan dat je nog niet toe bent aan aas. Niet verkeerd bedoelt verder, realiseer je dat je gezondheid bovenaan staat en aas daar geen positieve invloed op heeft.

Beter zou zijn om eerst naturel te trainen tot je (bijna) niet meer verder komt. Dit kan al snel mooie resultaten geven. Leer de theorie achter trainen, voeding en herstel. Dan heb je een goede basis om überhaupt aan aas te denken en er correct gebruik van te maken.
 
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?
Naturel, in een maand, niets.
Met AAS ? Zie hierboven.
Naturel kun je een levenlang vol houden. En ook een goed lichaam opbouwen.
Met AAS kun je ook een levenlang door maar het duurt veel korter, waarschijnlijk wel intenser, en dat zal niet allemaal positiever zijn.
Eenmaal begonnen, stopt bijna niemand er meer mee. Een kuur wordt een cruise en een volgende kuur tot hormoonvervangende therapie. Denk eens aan al die bloed onderzoeken en injecties. Mits je het goed wilt doen.
Naturel is simpel, goed trainen, beter eten en rusten en trots zijn op wat jij zelf hebt bereikt. Vergelijk jezelf met een jaar geleden en je zult vooruitgang zien.
Maar bovenal, pluk je ook de vruchten van deze geweldige sport.
Die vruchten loop je mis, als je begint te kuren.
Natuurlijk denk ik ook wel eens, ....Waarom gaat het niet sneller, beter, meer, en wat als ...?
Maar dan stel ik mezelf de vraag, waar zijn die jongens dan die vroeger 20jaar geleden AAS deden.
Stuk voor stuk kapot. Versleten gewrichten, kapotte nieren of dood.
Succes met je keuze :thumb:
 
Hoeveel spiergroei kun je per maand bereiken met AAS in vergelijking tot naturel?
Volgens mij is het juiste antwoord: 2x de helft…
 
Naturel, in een maand, niets.
Met AAS ? Zie hierboven.
Naturel kun je een levenlang vol houden. En ook een goed lichaam opbouwen.
Met AAS kun je ook een levenlang door maar het duurt veel korter, waarschijnlijk wel intenser, en dat zal niet allemaal positiever zijn.
Eenmaal begonnen, stopt bijna niemand er meer mee. Een kuur wordt een cruise en een volgende kuur tot hormoonvervangende therapie. Denk eens aan al die bloed onderzoeken en injecties. Mits je het goed wilt doen.
Naturel is simpel, goed trainen, beter eten en rusten en trots zijn op wat jij zelf hebt bereikt. Vergelijk jezelf met een jaar geleden en je zult vooruitgang zien.
Maar bovenal, pluk je ook de vruchten van deze geweldige sport.
Die vruchten loop je mis, als je begint te kuren.
Natuurlijk denk ik ook wel eens, ....Waarom gaat het niet sneller, beter, meer, en wat als ...?
Maar dan stel ik mezelf de vraag, waar zijn die jongens dan die vroeger 20jaar geleden AAS deden.
Stuk voor stuk kapot. Versleten gewrichten, kapotte nieren of dood.
Succes met je keuze :thumb:

Beter blijf je weg uit de AAS sectie.
 
Naturel, in een maand, niets.
Met AAS ? Zie hierboven.
Naturel kun je een levenlang vol houden. En ook een goed lichaam opbouwen.
Met AAS kun je ook een levenlang door maar het duurt veel korter, waarschijnlijk wel intenser, en dat zal niet allemaal positiever zijn.
Eenmaal begonnen, stopt bijna niemand er meer mee. Een kuur wordt een cruise en een volgende kuur tot hormoonvervangende therapie. Denk eens aan al die bloed onderzoeken en injecties. Mits je het goed wilt doen.
Naturel is simpel, goed trainen, beter eten en rusten en trots zijn op wat jij zelf hebt bereikt. Vergelijk jezelf met een jaar geleden en je zult vooruitgang zien.
Maar bovenal, pluk je ook de vruchten van deze geweldige sport.
Die vruchten loop je mis, als je begint te kuren.
Natuurlijk denk ik ook wel eens, ....Waarom gaat het niet sneller, beter, meer, en wat als ...?
Maar dan stel ik mezelf de vraag, waar zijn die jongens dan die vroeger 20jaar geleden AAS deden.
Stuk voor stuk kapot. Versleten gewrichten, kapotte nieren of dood.
Succes met je keuze :thumb:
Kerel jij vult iets in waar je geen weet van hebt!
 
Back
Naar boven