MuscleMeat

Sticky Formule 1 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Eindelijk weer een goed resultaat en eindelijk geen problemen met motoren of idiote op de baan voor Verstappen.
Moet zeggen dat het Haas team aan sympathie wel bij mij verliest, anoniem en verder 2 coureurs waarvan de 1 altijd klaagt en de ander iedereen van de baan forceert.
Vettel mag van mij lekker lekker zo doorgaan als rampen piloot, gun het hem niet meer na al zn vreemde acties.
 
Lets go.. Hopelijk komen we de eerste paar bochten door.
 
Goed resultaat, 2e plek.
 

a2fc9e1a_max_2.jpg.jpg
 
Vond comments van Lauda treffend.

Verstappen penalty call "the worst I've ever seen" - Lauda

"This decision is the worst I’ve ever seen. He [Verstappen] did nothing wrong. We’re racing drivers, we’re not on a normal road.
"It’s ridiculous to destroy the sport with this kind of decision."

"Next strategy [group] meeting we need to bring it up to the agenda and start it all over again. Because we cannot do that, it’s going too far.
"There was nothing to interfere with, it was a normal overtaking.”

"As long as there is normal circuit, you can use it. A white line is not a limit. We agreed this all, last year it was all agreed. And now we get this decision. I think it’s completely wrong.”
 
Verrassend, die is normaal wel van het afzeiken mbt max
 
Lekker hoor Maxi.
 
Top race weer, was even bang dat er een vleugel van max zijn wagen afvloog na die eerste bocht maar dat het die van Vettel was maakte alles alleen maar mooier:wanker:
 
Vet! Moet zeggen dat ik het wel behoorlijk lijp vind dat het publiek zo dichtbij staat. Max is een uitstekende coureur maar hij heeft met zo'n auto in de sneeuw natuurlijk ook weinig tot geen ervaring...
 
Vet! Moet zeggen dat ik het wel behoorlijk lijp vind dat het publiek zo dichtbij staat. Max is een uitstekende coureur maar hij heeft met zo'n auto in de sneeuw natuurlijk ook weinig tot geen ervaring...

Hij zegt ook inderdaad dat het nieuw voor hem is. Verbaasde mij er ook over dat er niks tussen de wagen en het publiek staat.
Moest wel lachen dat ze het eerst zonder sneeuw kettingen gingen proberen.
 
Back
Naar boven