Fitness Seller

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

Max gaat m pakken
 
Heeft Mol altijd ander beeld erbij als ons? Die gast ziet altijd alles super laat of gewoon niet.
 
Heeft Mol altijd ander beeld erbij als ons? Die gast ziet altijd alles super laat of gewoon niet.
wij vragen ons ook soms af of hij ons aan het napraten is dus ik denk dat hij alles later ziet????
 
Lijkt mij kort dag aangezien er veel moet veranderen aan het circuit, de accommodaties en toegangswegen. Maar als men wil zal het, linksom of rechtsom, moeten lukken. Eerste vereiste is tientallen miljoenen bijeen schrapen om de F1 licentie te krijgen in 2020. Daarna moeten diverse gemeenten, bedrijven en investeerders gaan lappen, en flink ook.
 
Lijkt mij kort dag aangezien er veel moet veranderen aan het circuit, de accommodaties en toegangswegen. Maar als men wil zal het, linksom of rechtsom, moeten lukken. Eerste vereiste is tientallen miljoenen bijeen schrapen om de F1 licentie te krijgen in 2020. Daarna moeten diverse gemeenten, bedrijven en investeerders gaan lappen, en flink ook.


Denk dat het wel gaat gebeuren. De hype is nu op het hoogtepunt en amino is gigantisch.
 
Lewis moet gewoon nog een keer stoppen.
 
Wat een idioot die Ocon. Straf had race overslaan moeten zijn!
Moet pijn doen voor Lewis. Diep van binnen weet hij dat Max beter is en dat met deze auto op deze baan.
 
Laatst bewerkt:
Precies genoeg dit, geen stompen maar wel even op zijn plek gezet.
 
Back
Naar boven