AndroidHealthClinic

Sticky Formule 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Racelicentie onwaardige actie

F993EF80-91BD-461C-AEAD-5FBA57E66C10.jpeg
 
Heeft hij hem nu ook klappen gegeven? Of alleen duwen? Op radio hadden ze het daar over..
 
Lijkt mij kort dag aangezien er veel moet veranderen aan het circuit, de accommodaties en toegangswegen. Maar als men wil zal het, linksom of rechtsom, moeten lukken. Eerste vereiste is tientallen miljoenen bijeen schrapen om de F1 licentie te krijgen in 2020. Daarna moeten diverse gemeenten, bedrijven en investeerders gaan lappen, en flink ook.

Jij kan toch gewoon de helft doneren en de rest bij elkaar fundraisen bij je welgestelde matties?:eyebrow:
En anders gooien we onze auto's gewoon in de veiling.
 
Het is heel vies maar Max had hem in zijn gezicht moeten spugen tijdens wat schelden en dan doorlopen. Dan was Ocon helemaal uit zijn slof geschoten en Max had kunnen aangeven dat hij aan het schuimbekken was en daardoor met wat consumptie sprak. Doordat Max boos werd had Ocon de tijd van zijn leven, lachte Max recht in zijn gezicht uit.
Laat hem in 2019 maar lekker aan de kant zitten.
 
"De zoon van de grootste F1-rijder aller tijden zijn heeft voor- en nadelen"

IXCCIe2.png

Er is geen twijfel dat Mick Schumacher trots is op zijn vader maar hij laat ook weten dat het niet altijd even gemakkelijk is om in zijn voetstappen te treden.

Sinds Mick Schumacher aan zijn eigen autosportcarrière timmert is de vergelijking met zijn vader uiteraard nooit ver weg geweest maar zelden heeft de jonge Duitser er zelf op gereageerd.

In een gesprek met het officiële magazine ‘Auto’ van de FIA licht Mick een tip van de sluier op over hoe het voor hem is om als zoon van de meest succesvolle F1-rijder aan een carrière in de autosport te beginnen.

“Ik ben blij dat ik de zoon ben van de grootste F1-rijder aller tijden,” laat Mick Schumacher weten.

“Ik ben ook blij dat hij de grootste F1-rijder aller tijden is en ik bewonder hem daar ook voor. Hoewel het soms ook moeilijk is, het is wat het is, er zijn goede en slechte kanten.”

“De steun die ik krijg van mensen overal ter wereld kan niet slecht zijn. Daar ben ik dankbaar voor.”

Met een vader als Michael Schumacher lijkt het bijna de normaalste zaak van de wereld dat ook Mick in de autosport zou belanden maar hij herinnert zich nog goed wanneer zijn vader hem de belangrijke vraag gesteld heeft.

“Racen en karten is de normaalste zaak van de wereld in mijn familie en ik heb er ook altijd van gehouden om met mijn vader te karten.”

“Het was geweldig om dat met hem te delen en ik herinner me een dag waarop hij me vroeg of ik dit meer als hobby zag of dat ik er mijn beroep zou willen van maken.”

“Ik heb hem meteen geantwoord dat ik er mijn beroep wou van maken, ik heb nooit iets anders gewild.”

Volgend jaar zullen we Mick, als lid van de Ferrari Driver Academy, aan het werk zien in de Formule 2 bij het team van Prema.
 
Hebben jullie nog testing gevolgd?

Voor de mensen die het niet weten, in de F1 is hoeveel je mag testen bepaald door de F1 zelf, hoeveel uur windtunnel, hoeveel simulatie, ect.
Voor het seisoen hebben ze 2x 4 dagen om op een racebaan (allemaal oo de zelfde baan, de baan van Spanje) te testen.

Deze 8 testdagen zijn voor de teams dus erg belangrijk en het doel is voornamelijk zo veel mogelijk ronden te rijden voor zoveel mogelijk informatie.


Highlights van testing. Hoewel door sandbagging ect het moeilijk is conclusies te trekken.

Ferrari LIJKT de snelste.

Mercedes verreweg de meeste testronden gereden, bijna 1200 tegenover bijna 1000 van Ferrari en Renault.

Mercedes leek minder snel dan verwacht en sommige zeggen zelfs minder snel dan Red Bull.
Andere zeggen dat ze gewoon nmr1 zijn en enorm aan het sandbaggen waren.

Honda leek het goed te doen in de Red Bull, maar de pace lijkt nog wel 0.3-0.5 sec achter ferrari.

Renault lijkt weer boven aan de middengroep te staan kwa snelheid, maar nog ver van de top 3.

Mclaren had een veel betere testing dan afgelopen paar jaar, hopelijk kunnen ze nu weer echt meedoen in de middengroep.

Gasly 2x gechrashed met de Red Bull waardoor een hoop testronden verloren gingen. Uiteindelijk 833 testing laps voor Red Bull.

Racing point(oud Force India) had veel problemen en daardoor maar 625 laps.

Williams heeft de eerste 2.5 van de 8 testdagen gemist omdat onderdelen niet klaar waren. :hamer:

Willaims lijkt weer verrweg de sloomste en hebben de minste testlaps gereden met 567.

De nieuwe hoofdsponsor van Haas, Rich energy, doet cool tegenover Red Bull en denkt Red Bull te gaan verslaan.
Hij is verder zo'n beetje de enige die dat denkt.

Nieuwe teambaas van Ferrari gaf aan dat Leclerc voorlopig nummer 2 is achter Vettel, tenzij het anders loopt in het seisoen.


Dat was het wel zo'n beetje.
 
Laatst bewerkt:
Niets van gevolgd, ok vind het pas weer interessant vanaf het eerste race weekend.

Ik wist niet dat simulatietijd ook gereguleerd was, hoe kunnen ze dat eigenlijk controleren.
 
Niets van gevolgd, ok vind het pas weer interessant vanaf het eerste race weekend.

Ik wist niet dat simulatietijd ook gereguleerd was, hoe kunnen ze dat eigenlijk controleren.

Volgend week weer :)

Durf ik je niet te zeggen.
CFD = computational fluid dynamics.

Screenshot_20190306-080809_Samsung Internet.jpg
 
Back
Naar boven