AndroidHealthClinic

Gestopt MaxB's faallog

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijd voor een update...
Zit inmiddels weer op het vliegvld in Abu Dhabi. Heb helaas maar 1x getraind want het was €25 per keer bij Gold's Gym en ergens anders moest je inwoner zijn van Japan. Heb gelukkig niets verloren voor mijn gevoel terwijl ik niet geweldig heb gegeten. Dit weekend ga ik nog even carbloaden en dan weer strict aan mijn dieet.

Hier nog een foto @ Gold's Gym na borsttraining
ObwuLTU.jpg
 
Nice dat je daar hebt kunnen trainen man, ziet er voor de rest qua fysiek top uit bro!
Flink goede definitie ook al en zo! Have fun nog even ;)
 
Tering, ziet er goed uit man! Schouder ook mooi vol
 
Net fysiek, volle schouders en nice ader op je bicep.

Alleen beetje jammer van het hemd.
 
Thanks mannen.

Vandaag eindelijk weer eerste training ondanks dat ik me nog niet fit voel en erg slap(behoorlijk aan de dunne) maar het is al te lang geleden dus we gaan gewoon.

Incline benchpress
8x50
8x80
8x100
6x100

Dumbbel benchpress
8x22
8x30
6x40

Cable flyes
10x10
10x10
10x10
10x10

Chestpress
12x45
12x45
12x45

Dumbbell curl
8x16
12x16
6x16

Barbell curl
10x42.5
8x42.5
8x42.5

Hammer curl
8x15
10x15
10x15

Kracht is wel redelijk weggegaan, hoop nog wel weer wat sterker te worden ondanks de cut.
Morgen aan de slag met een nieuw voedingsschemawant krijg ook allemaal nieuwe supplementen binnen.
 
Vandaag netjes nieuw voedingsschema gemaakt. Vetten er toch maar ingehouden na wat onderzoek

Rustdagen zijn hetzelfde enkel zonder in het blauw aangegeven

2nqqooo.jpg


Verder neem ik nog 6 visolie tabs en 3 tabs natural fat control van powersupplements
 
Laatst bewerkt:
Is ongeveer 400 onder onderhoud, eet elke dag ook nog wel een snoepje of koekje erbij ofzo. Gaat prima zo
 
Sterke training Max! Ga je niet carb cyclen of iets dergelijks..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven