AndroidHealthClinic

Maxiation Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

thnx fouad :thumbs:
 
al heel lang geen mp + pp gedaan dus vandaag werd weeres tijd

Clean + MP :
(warming up stuff ...)
3x60kg
3x70kg PR

Clean + PP :
3x75kg
3x80kg
3x85kg
3x90kg PR
13x60kg PR
 
vandaag conditie training :

shuttle run test ( 23 meter )
tot stap 7 gekomen

biervat verplaatsen ( 65kg, 23 meter )
biervat 1 heen biervat 2 terug, loopje terug naar biervat 1

4 x, = dodelijk

biervat cleans (65kg) + 3 meter sprint
15 cleans + 15 sprints

biervat verplaatsen 10 meter ( 90kg)
3x

longen weer vol met zuurstof... conditie gaat iedere week beter alleen wat last van scheen
 
Ziet er lekker uit Maxxie
 
Wtf die powerclean, werk aan je techniek. Maar nette jerks.
 
Ghehehe, nu weet ik waarom je je buikje houd, lekker om te cleanen zo :P
 
kan ook met een oversized riem :p
 
li. Hamer li. WFD Br. Stone Caber for Distance 15 - Hoog
Max Blezer 21,60 4e 10,22 3e 6,75 4e 7,67 5e 4,50 4e
 
thnx stah :d

even het weekend updaten:

gister de weiland games een 4e plek behaald.. maar minstens zo belangrijk was de super gezellig dag :d

vandaag : limburgskampioenschap vrachtwagen trekken.. 1e plaats gehaald bij de -100kg klasse..
 
goed gedaan bolle! Proficiat!
 
wedstrijdverslagjes

Weiland games

dit weekend een super leuk weekend gehad.. zaterdag zijn we naar friesland vertrokken met 5 man.. alexander moonen, maurice jansen, enzo tauro, jefrey meex en ik.. na 3.5 uur reizen kwamen we aan bij wout zijlstra. we werden onderverdeeld in groepen omdat het een wedstrijd was van maar liefst 80 man ! de sfeer zat er dus goed in. voor ons zijn de highland games compleet nieuw dus we gingen meer voor de ervaring. en voor een leuke dag natuurlijk. weet mijn precies uitslagen niet meer. ik was iig 4e in mijn groep. en alex maar liefst 2e voor een 1e keer highland games super

limburgskampioenschap vrachtwagen trekken

vandaag was het limburgskampioenschap vrachtwagen trekken. dat werd onderverdeeld in 2 groepen de -100kg klasse en de +100kg..
ik woog 103 kg dus heb de laatste maand wat rustiger gegeten en flink wat cardio gedaan zodat ik in de -100kg kwam... helaas voor me neef enzo was die 1 kilootje te zwaar . anders was het behoorlijk close geweest tussen ons. de vrachtwagen van 30 ton moest over 25 meter worden getrokken. dit deed ik de 1e keer in 36 seconden als snelste tijd en de 2e keer 40seconden, ook de snelste tijd. hierdoor werd ik 1e daarna moest mijn grote ''broer'' alex ook hij werd 1e. dus 2x prijs voor hem dit weekend.. super natuurlijk dat de titel in limburg blijft

dit weekend heeft een beetje het strongman seizoen beeindigt en ik denk dat ik met de tijd die ik nu meedraai niet ontevreden hoef te zijn

groeten max

the iron titans ( limburg )
 
Congrats met de prestaties max.

Wat zijn de plannen voor het komende off-season?
 
Super prestatie's Max:thumbs:
 
de plannen voor het offseason.. is sterker worden en nog sterker en nog sterker.. goed eten etc etc.. je kent het wel :D

thnx all :d
 
Nette prestaties weer. ;)
 
Back
Naar boven