XXL Nutrition

Maxiation Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nee geen blokjes :p wel wil ik regelmatig cardio blijven doen...
 
wedstrijdverslagjes

Weiland games

dit weekend een super leuk weekend gehad.. zaterdag zijn we naar friesland vertrokken met 5 man.. alexander moonen, maurice jansen, enzo tauro, jefrey meex en ik.. na 3.5 uur reizen kwamen we aan bij wout zijlstra. we werden onderverdeeld in groepen omdat het een wedstrijd was van maar liefst 80 man ! de sfeer zat er dus goed in. voor ons zijn de highland games compleet nieuw dus we gingen meer voor de ervaring. en voor een leuke dag natuurlijk. weet mijn precies uitslagen niet meer. ik was iig 4e in mijn groep. en alex maar liefst 2e voor een 1e keer highland games super

limburgskampioenschap vrachtwagen trekken

vandaag was het limburgskampioenschap vrachtwagen trekken. dat werd onderverdeeld in 2 groepen de -100kg klasse en de +100kg..
ik woog 103 kg dus heb de laatste maand wat rustiger gegeten en flink wat cardio gedaan zodat ik in de -100kg kwam... helaas voor me neef enzo was die 1 kilootje te zwaar . anders was het behoorlijk close geweest tussen ons. de vrachtwagen van 30 ton moest over 25 meter worden getrokken. dit deed ik de 1e keer in 36 seconden als snelste tijd en de 2e keer 40seconden, ook de snelste tijd. hierdoor werd ik 1e daarna moest mijn grote ''broer'' alex ook hij werd 1e. dus 2x prijs voor hem dit weekend.. super natuurlijk dat de titel in limburg blijft

dit weekend heeft een beetje het strongman seizoen beeindigt en ik denk dat ik met de tijd die ik nu meedraai niet ontevreden hoef te zijn

groeten max

the iron titans ( limburg )
Max super gedaan. Je mag echt niet ontevreden zijn.
 
jij anders ook niet :p
 
Ik vond je nog aardig buff voor zo'n jong gassie ;)
 
anders jij wel :p beer ik wist helemaal neit dat jij stahmixson was :p
 
whahaha :p ik had het over de buffheid
 
Buffheid........Het klinkt alsof iemand een tijd niet gescheten heeft en helemaal vol zit. Ik weet niet waarom, maar het roept een dergelijke associatie bij me op :D
 
:roflol:
 
:roflol:
 
Laatst bewerkt:
vandaag ging bench lekker... mijn borst loopt erg achter omdat ik altijd mid grip heb gebankdrukt... vorige week had ik mezelf dan toch eindelijk zo ver gekregen om fatsoendelijk te gaan bankdrukken vandaag al meteen lekker kunnen drukken naar mijn gevoel.

5x3x100kg met stopleggen
1x3x102.5kg met stopleggen
over 2 weken ga ik voor 5x3x102.5

stopleggen is trouwens erg fijn ondervind ik de laatste tijd :d
 
Stopleggen is inderdaad fijn. Het scheelt wat kilo's maar het komt je techniek wel ten goede om lekker rustig te zatten en even te wachten. Succes met je bench, zo te zien bij jou ook niet je sterkste oefening.
 
Hoe pakte je hem dan en hoe pak je hem nu met banken?
 
netjes maxiemalle
 
khad eerst me pink op de ringen. nu de wijsvinger. duwde voornamelijk triceps.. maar komt wel goed. heb zelf het idee dat ik het op deze manier heel gauw bij ga trekken. heb zoieoz al 3 maanden niet serieus gebencht maar ga het nu wel weer doen
 
khad eerst me pink op de ringen. nu de wijsvinger. duwde voornamelijk triceps.. maar komt wel goed. heb zelf het idee dat ik het op deze manier heel gauw bij ga trekken. heb zoieoz al 3 maanden niet serieus gebencht maar ga het nu wel weer doen
Wow, dat is wel heel breed dat je hem pakt.:D Denk je er meer uit te halen zo?
 
Laatst bewerkt:
ik spreek iig veeeeel beter me borst aan, volgende keer probeer ik middelvinger op de ringen. denk dat dat beste positie is..
 
ik spreek iig veeeeel beter me borst aan, volgende keer probeer ik middelvinger op de ringen. denk dat dat beste positie is..

Ik deed altijd pink op de ringen en mijn middelvinger op de ringen (Gisteren geprobeerd) voelde een stuk natuurlijk aan.
 
najaa heeft neit veel met natuurlijk te maken imo.. alleen spreek je met pinken veel meer triceps aan en nu veel meer borst
 
Back
Naar boven