MuscleMeat

Maxiation Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bench:
3x110kg PR
3x120kg ( laatste 2 met hulp ) evenaring PR
 
vuile hond met je bench pr's
 
en dat na 6 weken niet meer gebencht te hebben ;)
 
shut up nigguh
 
niet haten
 
One luv, jwt :kiss:
 
over een tijdje ;) effe concentreren blijven op de triples
 
conditie training @ brunssumer hei:

2min 40 sec op 650 meter zanderig heuvel op heuvel af. gaat iedere week beter
4 of 5 weken geleden zat ik op 3min en 5sec.. gaat goed !!
 
Goed bezig man!


Op naar de 2 minuten :hedbang:
 
2.11 is het record van de hele groep nu.. en die is gezet door iemand van 82 kg en een sterke judo achtergrond... dus denk niet dat ik dat ooit inhaal met mijn 100kg ;p denk dat 2.20 al super mooi zou zijn
 
Zeg nooit, nooit...!!!
 
whaha... najaa ik denk van niet iig... wil eerst na de 2.20 toe.. ik liep nu al heel snel voor mijn doen...
 
Celtic Strongest Man 2008

mijn verslag van de wedstrijd :

om half 9 smorgens vertrokken we vanuit limbur naar het dorpje wijhe gelegen in zwolle... eenmaal aangekomen daarna zag het er super vet uit... een geheel ''park'' was omgetoverd naar een groot keltisch festival met allerlei acts en wat je maar kunt bedenken wat met schotland te maken had.. wij moesten deze wedstrijd dus ook in de schotse rok doen... we begonnen met het onderdeel caber toss wat voor mij nieuw was..

Caber Toss:
voor dit onderdeel kregen we 3 pogingen... de eerste 2 pogingen viel de stam mij achterover.. de 3e poging ging het iets beter maar kreeg hem niet over de kop.. werd helaas enerlaatste op dit onderdeel.. maar oke maakt niet uit we gaan verder dacht ik... naar even wat flinke rock geluisterd te hebben had ik me adrenaline weer op pijl en gingen we verder naar het volgende onderdeel:

De farmerswalk:
bij dit onderdeel moesten we met een gladde grip 70kg farmers op afstand lopen.. dit is een onderdeel wat mij wel ligt en liep de eerste 80 meter zonder problemen.. daarna begaf mijn grip het en liep ik uiteindelijk 86,7 meter en heb hier heel lang op nummer 1 mee gestaan... uiteindelijk leverde het mij een 4e plek op... zeer tevreden en op naar het volgende onderdeel

Weight for height:
Een zak van 20kg zo hoog mogelijk gooien.. dit was voor mij de 2e keer dat ik dit ging doen maar bakte er niet veel van haha... de 3.50 was voor mij niet te halen maar een meevaller een stuk of 5 andere kregen het ook niet dus het scheelde me niet veel punten. hierna kwam weer een echt sterkste man onderdeel de hussafell stone

Husafell stone:
deze taak moesten wij voltooien met een atlas stone van 100kg... het leek mij erg meoilijk maar de eerste keer deed ik het verrasend goed en was ik 3e met 25.1 meter... echt waren er mensen aan het klagen dat het niet eerlijk was kwa stenendus dit onderdeel werd opnieuw gedaan... hoewel de eerste meters bleven staan... de 2e keer kwam ik neit meer zover dus mijn beste afstand bleef staan... maar zag dat bij andere de 2e keer stukken beter ging en zag mijn positie zakken en werd hier 7e op.. op na de laadrace

Laadrace:
Bij de laadrace moesten wij 2 bierfusten laden van 65kg daarna een atlas stone van 100kg en eentje van 140kg... ik wilde wel wat risico nemen omdat ik op dat moment 8e stond op een half punt van me neef af die 7e stond... de eerste 2 fusten ging er in no time op... de 100kg atlas stone leverde ook niet veel problemen op maar de 140 was een onbegonnen zaak voor mij... het is van de 13 deelnemers ook maar 1 persoon gelukt... mijn preciese plaats hierop weet ik niet... ik denk iets van 5e

Einduitslag:
in het algemeen klassement had ik me neef toch nog ingehaald en werd ik 7e... ben super tevreden en het was een hele mooie dag... filmpjes volgen nog !

Max
 
Dan ben je boven die andere ivo geeindigd volgens mij. Hij had mij de vorige x verslagen in hoeksewaar :P
 
ik was boven ivo wesselink idd... maarja was zijn ding ook niet eah.. najaa ook neit voor mij was eigelijk nog allemaal nieuw voor mij behalve timbers... jij deed het super ivo !
 
proficiat kerel met je prestatie!
:thumbs:
 
thnx :thumbs:
 
haha top dat je je neef nog klopte!
 
Back
Naar boven