XXL Nutrition

Maxiation Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik heb mezelf als doel gesteld toch lager in vetpercentage te gaan zitten... ik weeg nu zo'n 101kg... met een vetpercentage van zo'n 22% schat ik .... ik wil graag naar 12% en dan rond 90-95kg uitkomen.. ik hoop geen kracht te verliezen hierdoor. maar het moet maar want ik voel me niet meer echt prettig zo :P heb het idee dat ik 10kg pens meedraag voor niks ..
 
10% der af gaat je wel kracht kosten als ik zo om me heen kijk naar de cuttende strongmen!iig succes!
 
10% der af gaat je wel kracht kosten als ik zo om me heen kijk naar de cuttende strongmen!iig succes!

hmm ja, wss wel.. maar liever even wat kracht verliezen dan zo doorgaan.. kracht krijg ik snelgenoeg terug denk ik ...
 
vast wel!!!als je niet te snel gaat blijft het vast wel binnen de perken..
 
wil gewoon fatsoendelijk blijven eten maar cleaner en dan 2 uur p week cardio... + het wondermiddel water... wat me al in het verleden ontzettend geholpen het met droger trainen
 
iedereen aant cutten héhé
 
joah viel mij ook al op :p
 
Rare mensen.......Cutten in de winter? :D Die blokjuhs hoeven er pas in de zomer weer op!
 
ikdoe het niet voor de homo blokjes azrael :P dat is bijzaak :P... het gaat mij erom om je prettig te voelen ;)
 
Misschien terug gaan boksen? Je zal zo vermageren:).
 
:eek: Max gaat cutten?!

:P



Succes man!!!
 
nee ik hoef ze niet.. maar ik me zo voorstellen dat ze zichtbaar worden als ik rond de 15% of lager ben :)


@spprsi

ik heb half jaar terug thaiboxen gedaan wat me 2e liefde was... maar heb voor dit gekozen en heb ook geen tijd voor nog een sport helaas...
 
Waar blijven de trainingsupdates? :D
 
i know i know... heb helaas geen mooie highlights/pr's meer gehaald :p
 
vandaag training bij wout zijlstra.... met een stel vrienden waren we gisteravond aangekomen bij wout zijlstra... vanochtend waren we opgestaan voor de highland games te trainen.... heb de souplesse nog niet echt te pakken er voor... maar het was iig weer een super ervaring... de WFD had ik nog niet zo lekker onder de knie... de hamer ging deze keer ook vrij goed... WFH had ik 3.25 met 20kg is een pr.. en 4.5 meter met 15kg ook een pr... de caber ging ook al een stuk beter kwa balans... en het steenstoten gooide ik al een meter of anderhalve meter verder als me pr... rond de 7 a 7.5 schat ik... daarna hebben we nog wat strongman gedaan... car circle had ik 2x een half rondje met 185klg en 1x een heel rondje met 185kg.... viking press had ik 4x gevoelsgewicht 100kg.... en had nog met de stang overhead 107kg gehaald ook een pr..... hoewel ik neit zeker weet of dit de echte gewichten waren... want zo voelde het niet echt aan maar had dan wel een goed dagje vandaag... iig een super leerzaam weekend achter de rug !!!!!!!!


groeten max
 
2 weken nu in de cut... bw = 98kg nu... toch naar mijn verbasing wat sterker geworden

zojuist 1x105 overhead gehaald eindelijk
volume pr gister nog met squats bank volume pr's.... denk dat mijn tops aanzienlijk vooruit zijn geschoten aan het volume te zien dat ik draai laatste tijd... terwijl ik aant cutten ben.. dus hopelijk kan ik dit volhouden... eind december ga ik toppen heb ik me voorgenomen. houd jullie op de hoogte
 
Nice Max. En zeker door blijven gaan, we zullen je steunen.
Zo te zien moet ik Zondag hard aan de pushpresses.
 
dat moet je zeker lul want die 105 ging nog vrij aardig :p

btw had ook nog 140 stone zondag op 1.23 met alleen hulp met van de grond tillen... niet veel hulp ;) december ligt die er alleen op
 
2 weken nu in de cut... bw = 98kg nu... toch naar mijn verbasing wat sterker geworden

Onder de 100? Dan ben je een ecto! :eek:


J/K :D

Na twee weken zal je ook nog geen kracht verliezen en misschien gebeurt het wel helemaal niet. Hangt er vanaf hoe ver je gaat met cutten.
 
Back
Naar boven