AndroidHealthClinic

Maxiation Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

das een lekkere boven je hoofd press

maar post je weights ook is van de rest man, dit is nogal saai om te lezen
 
oke effe wat voorbeelden dan vna de afgelopen week:

bench breed paused:
8x80kg
6x90kg
5x3x100kg
7x90kg

sjkwat diep met 1 min rust tussendoor:
8x100kg
8x105kg
8x110kg
8x115kg
8x110kg
8x100kg

overhead :
8x60kg
8x80kg
8x90kg
3x100kg
1x105kg
20x70kg

ongeveer updateje van afgelopen 2 weken... blijf tot december effe op highrep trainen bevalt me prima tot nu toe... stuk fitter

+ iedere training half uur cardio op einde
 
die squats vind ik wel knap met 1 min er tussen, sterke bench sowieso
 
ik voel me ookwel fit laatste tijd... cardio heeft me ontzettend veel lucht gegeven heb ik het idee
 
Lekker gevoel is dat he? Ik ben er zelf ook nog steeds blij mee en geloof me, het wordt alleen maar beter.
 
hahaha ik spreek echt alsof ik een dikkertje dap was... maar dat viel wel mee maar tis wel een feit dat ik me veel beter voel met een meer ''atletiser'' lichaampje
 
homo, met je boldybild trainingen. Wanneer ga je nou eens echt zwaar knallen?

atletisch lichaam, pffffff!!!

;) :p
 
shut up :p ik meen me te herinneren dat iets degelijks ook in jou logje stond (a) en volgens mij was jij op mijn leeftijd erger hihi (k) hou ook van jou ruben ;) doe je zondag btw ook mee?
 
Nice overhead dikkertje dap :D


Doe zondag maar een beetje kalm aan hé :grumble:
 
nee... boeit me niet hoeveelste ik word als ik jou maar versla :p ....... deadlift zal spannend worden tussen ons :d.... maar ik wil me revenge op merchtem :P je bent nu in mijn hometown schatje :P be ready (h)
 
nee... boeit me niet hoeveelste ik word als ik jou maar versla :p ....... deadlift zal spannend worden tussen ons :d.... maar ik wil me revenge op merchtem :P je bent nu in mijn hometown schatje :P be ready (h)

Hehehe, als jij revenge wilt moet ik wel mn "titel" gaan verdedigen en zorgen dat je mn sletje blijft :D

180 is mn 6RM, maar ik weet niet of ik dat nog haal, richttijd op timberhold is 45 sec, denk wel dat ik de minuut haal., de rest moet ik kijken wat ik haal, geen idee, gaat sowieso leuk worden! :hedbang:
 
ik ga proberen de 105 op pushpress wederom te halen.. das het eerste onderdeel.. ik heb ooit 7x180 getrokken... dus jij mag eerst deadliften... dan probeer ik je in te halen.. de timberhold haal ik als het goed is ook 1min... laadrace weet ik niet en stones weet ik ook nie...
 
Goddamned biatch :whip:


Nu zal ik een paar stevige tandjes moeten bijsteken :roflol:
 
Waar is die wedstrijd zondag?
Hebben jullie een link?
 
is neit echt een wedstrijd chloe... de sportschool eigenaar waar ik train had een leuk inititief voor de winter nu het sm seizoen er zo'n beetje opzit door iederee maand een wedstrijdje te plannen voor de geinterreseerde in de buurt.... dit zijn 6 wedstrijdjes waar zondag de eerste van is.. dus klein competitietje... je moet het meer zien als een vriendschappelijk iets als een echte wedstrijd ;)

linkje :
http://www.haefland-sport.nl/

dan moet je links op strongman team klikken en dan op strongman winter competitie

ps : data klopt niet helemaal meer en onderdelen van de eerste wedstrijd ook niet... dat moet dus zijn 23 november, onderdelen :

Overhead press uit rek. 4 max beurten
Deadlift 180kg op herhalingen 60sec
Laadrace ( voorwerpen verrassing )
Timberhold 110kg
Carpull hand over hand
Stones : 100kg 120kg 140kg 150kg als ik me niet vergis
 
Ik ga ook voor 105 Push press. En de rest ga ik natuurlijk ervoor om jullie te verslaan. Haha.

Als het maar leuk wordt. Zal vast.
 
Vandaag de eerste wintercompetitie bij haefland sport gehad... ben 2e geworden van de 8. het waren 5 onderdelen :

Overhead press, 4 max beurten
1e beurt 90kg
2e beurt 100kg
3e beurt 105kg evenaring PR
4e beurt 107.5kg PR

2e plaats hier op. voelde vandaag aan alsof ik 110 kon pakken dus denk dat die er nog einde van het jaar inzit

deadlift 180kg op herhalingen 60sec
8 herhalingen

ging ook super... sanca had er 7... dus ik wou perse 8 hebben
3e plaats hier op

schuinbank duwen met IFSA log 80kg
4x80kg

nog nooit gedaan en met de stang ben ik er ook niet sterk op. k*t onderdeel voor mij dus. was er geloof ik 5e op ofzo

timberhold 110kg
53,41 sec

2e plaats wederom hierop. sanca had 52 sec... had misschien nog iets langer kunnen staan maar dit was voldoende voor mij.

rolling thunder 3 beurten max links + rechts
1e beurt 60kg links + rechts = 120kg
2e beurt 62.5kg links + rechts = 125kg
3e beurt failed 65kg links + rechts = 125kg

niet mijn favo onderdeel. toch een 4e plek hierop. dat bracht me als eindstand op een 2e plek.. lekkere pr gezet met deadlift en met overheadpress en ben tevreden. zeker nu ik toch al wat kilo's kwijt ben

op naar de volgende wintercompetetie wedstrijd
 
Mooie pr's kerel. Alles op de sportschool gedaan zie ik? Geen zin zeker om buiten te trainen.. :D
 
ik had zeker zin... maar zat er niet in kennelijk :p maar had gaag stones ofzo gedaan want die gaan de laatste tijd ook steeds beter :p waarom deed jij niet mee?
 
Ey ecto-max, ging wel lekker met je hé, impressive overhead die je daar liet zien :thumbs:

Fijn dat ik je toch een beetje heb kunnen motiveren dan :D
 
Back
Naar boven