Fitness Seller

Maximaal 45 minuten trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ook dat zou zelf kunnen.

Als je s'morgen 2 basis oefeningen kiest en s'avond het nog eens dunnetjes of doet met 2 isolatie oefeningen.

Dus s'morgens het echte werk. s'Avond dunnetjes overdoen zodat de spieren een extra doorbloeding krijgen (wat ook het herstel bevorderd) en daarna .....fgn rust



Ik kies er zelf niet (meer) voor, maar kwaad kan het zeker niet
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by blanex
45 minuten trainen?

Ik doe er altijd langer over omdat ik kracht en cardio doe! Dit ook
omdat ik echt maar twee keer per week de tijd heb om lekker te fitnessen.

Betekent dit nu dat ik slecht bezig ben.???






Ja !
Cardio en kracht ALTIJD gescheiden houden.
Doe 's ochtends je cardio of op een niet trainingdag.
 
Tenzij je aan het cutten bent dan moet je je cardio OF als eerste s morgens doen of na je training omdat je op die momenten het meerste vet verbrandt. Omdat je na een training geen energie meer over hebt, en je lichaam het vet moet gaan verbranden voor energie en niet de koolhydraten....
 
Als je veel spieren wilt verliezen, moet je het zo doen.
 
Je moet dan ook niet te intensief cardio doen he, zo rond de 60% van je vermogen... maar waarom zeg je het bovenstaande eigenlijk kan je het ook onderbouwen? Waarom moet je OF in de ochtend trainen OF op niet trainingsdagen?
 
Originally posted by prinsjj
Als je veel spieren wilt verliezen, moet je het zo doen.

er zijn genoeg topics geweest over hoe je spierverlies tijdens / cutten en cardio kan voorkomen. en voor cutten zal je toch echt 5x per week moeten cardioen..
 
Originally posted by frietbakker
Tenzij je aan het cutten bent dan moet je je cardio OF als eerste s morgens doen of na je training omdat je op die momenten het meerste vet verbrandt. Omdat je na een training geen energie meer over hebt, en je lichaam het vet moet gaan verbranden voor energie en niet de koolhydraten....

Het gaat er niet om wat je tijdens de training verbrandt. Het gaat erom wat je gedurende de dag verbrandt.

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?threadid=2256&highlight=lege+cardio
 
Ik train ongeveer twee uur per trainingssessie. Ik denk dat ge moet kijken hoe lang ge effectief bezig bent (dus wanneer je bezig bent met een oefening). Daarmee rekening houdend doe ik niet veel meer effectieve training dan de gasten onder jullie die een bodybuildingtraining afwerken. Mijn rustpauzes zijn groter en ik doe minder herhalingen dan een bodybuilder. Als je uiteindelijk alles optelt ben ik misschien 15 à 20 minuten effectief bezig. Bij een goede bodybuildingtraining die in 45 minuten afgewerkt wordt is dit waarschijnlijk niet veel minder.
 
Originally posted by frietbakker

Weet ik, maar als je toch vet wilt verbranden in additie wat je al verbrand dan zijn dit de 2 uitgelezen tijdstippen denk ik.

Ik denk alleen wanneer je echt bij het hardnekkig vet komt. Dan heb ik het over echt lage vetpercentages. Insuline heeft op deze vetcellen een grote invloed. Dan zou het welleens kunnen dat je op deze momenten minder eiwitten verbrandt t.o.v. tijden dat er meer insuline aanwezig is. In andere situaties denk ik dat je het omgekeerde effect krijgt en je eerder meer spier verbrandt op die 2 tijdstippen.
 
Hoeveel minuten rust houden degenen die niet langer dan 45 minuten zwaar trainen tussen de oefeningen in?
 
denk als ze met een maatje trainen hoelang hij nodig heeft om zijn set af te maken en anders dezelfde tijd die ze nodig hebben voor hun eigen setje. ben zelf met mn maatje rond drie kwartier klaar en we wachten meestel ong. 2 minuten. dan hebben we 5 x 4 sets eropzitten dus 45 minuten :20 sets is ongeveer 2 a 2,5 minuut. En dan meestal nog klein kwartiet buik. komt er niet zo nauwkeurig op maar meestal asl mn hartslag weer normaal titk en weer op adem ben.
 
Laatst bewerkt:
Tijdsduur

Ik train zon 1,5 tot 2 uur maar ik ben egt niet tevreden met de opbouw van mij spieren, gaat egt langzaam. Maar als ik dus korter zou trainen zou dit sneller kunnen gaan? Ik train wel 3x in de week. Maar ik fitness meer, dus veel spiergroepen, zou ik dat ook moeten beperken dan?

Alvast bedankt!
 
Ik train 5 dagen per week. Maandag Brost, dinsdag rug, woensdag armen, donderdag schouders, vrijdag benen. En inderdaad niet meer dan ongeveer 45 minuten. Werkt super. Nu kreeg ik laatst toch te horen om 2 dagen trainen, 1 dag rust te gaan doen om meer te kunne groeien. Binnekort maar ff proberen
 
TongPo zei:
Hoeveel minuten rust houden degenen die niet langer dan 45 minuten zwaar trainen tussen de oefeningen in?


Ik tussen de 45 en 90 seconden maar train ongeveer 50 minuten
 
hangt van de set/oefening af, tussen de 1.5 en 2.5 minuten
 
Ik train altijd 45 min met gewichtjes,
daarna 30min cardio

Gaat goed,
Dus ga zo door

Jopie
 
iemand enig idee hoe de verhouding is tussen t groeihormoon en de tijd van trainen. Meen dat BC ooit iets had gepost over t halfleven of iets dergelijks van een groeihormoon en de tijd van trainen. In dit geval ook niet langer dan drie kwartier maar of dat dan ook daadwerkelijk in verband stond met intensiteit???
 
Back
Naar boven