MuscleMeat

Maximaal gewicht bulken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XchaosXcarlosX

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
43
Waardering
8
Lengte
1m87
Hallo allemaal

Ik ben 22 jaar
1.87 lengte
103 a 104 kilo
Nu ben ik begonnen met fitness en wil ik graag groter worden maar moet ik eerst aankomen
Maar wat is mijn maximale oftewel streefgewicht? Of het gewicht om weer droog te gaan
 
Wat is je huidige shape? Ken je je vetpercentage?
 
Ik ben mesomorph atletisch bouw
24,8 lichaamsvet
25,6 kilos vet
77,6 vetvrije massa
 
24.8% is niet weinig
 
Waarop baseer je dit wat ik daar mee kan
Is gebasseerd op het feit dat 25% lichaamsvet gewoon niet weinig is, snap niet als dit werkelijk klopt waarom je wilt bulken en dus nog hoger in lichaamsvet wil gaan

Ik zou eerder cutten tot je op een lager % zit en dan bulke maar hangt uiteindelijk af van wat jezelf wil en je doelen
 
Ja oke duidelijk
T ging er mij ook meer om ik ben een beginner wat het streefgewicht is heb ook aardig wat spiermassa (breed gebouwd)
 
Zoals hierboven staat ga je best eerst cutten. Dus voeding aanpassen en bewegen!
 
Wat BJJ zegt... Als je doel alleen sterk worden is kan je nu gaan bulken. Als je gespierder over wilt komen zou ik idd eerst cutten of als beginner misschien gaan recompen aangezien je nu nog makkelijk spier kan opbouwen. 1.87 meter met 77kg spiermassa vind ik nou ook niet heel erg breed gebouwd om eerlijk te zijn...
 
Hangt allemaal af van wat jezelf wil of wat je doelen zijn, zou mij daar niet te druk in maken, hard en slim/goed trainen
In jouw geval zou ik eerst wat cutten zodat dat vet % omlaag gaat en daarna kan je gaan bulken, nu als je gewoon sterker wil worden veel eten en hard trainen, enige nadeel is dat je dan ook dik gaat worden

Hoe ziet je training en voeding er nu uit?
 
Ik train nu veel met eigen lichaamsgewicht pull ups push ups etc aangezien sportscholen dicht zijn heb ook gewicht thuis

Voeding : dagelijks
Ochtend 4 sneetjes met kipfilet of pindakaas